Ga naar inhoud

Accupunctuur


Luna05

Aanbevolen Berichten

Hallo dames wie is er zwanger geworden door accounctuur of iedere vorm van alternatieve geneeswijzen en of dat het zaadkwaliteit vannde man daarvan is verbeterd is, ik twijfel heeeeeeeel erg namelijk of ik aan zoiets moet beginen

 

Eerste poging niet gedaan

Tweede poging wel gedaan en zwanger

Daarna bij een cryo gedaan twee keer maar niet zwanger

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerste poging niet gedaan Tweede poging wel gedaan en zwangerDaarna bij een cryo gedaan twee keer maar niet zwangerVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
hoi amf ok dus het zou kunnen helpen enig idee waarom het niet bij de cryos iheeft geholpen? En waar ben je nu mee bezig als ik vragen mag?
Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi amf ok dus het zou kunnen helpen enig idee waarom het niet bij de cryos iheeft geholpen? En waar ben je nu mee bezig als ik vragen mag?

 

Geen idee denk kwestie van geluk gehad..

Nu ga ik weer niks doen gaan weer voor een cryo

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgensmij helpt het niet. Ik heb het ook gedaan werd niet zwanger. Heb alles geprobeerd tarwekiemolie, granaatappelsap, extra supplementen, foliumzuur, warme buik en voeten houden en acupunctuur.

De keer dat ik t losliet en gewoon mezelf ben gebleven, druk ben geweest enzo was het raak! Het is een kwestie van geluk hebben ben ik van overtuigd..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pino81 en sas25 ok jammer dat het voor jullie niets heeft gedaan daarom twijfel ik ook heel erg maar als ik op forums kijk, dan zijn er ook heel veel positieve verhalen

 

Hetka zeker geen kwaad. Ik werd erheel rustig van, wat in die periode van spanning ook heel fijn is.

Ik had wel een hele goede eiopbrengst, maar geen idee of de accupuntuur daarbij geholpen heeft.

 

Ik heb ook alles al geprobeerd of nob meebezig; pargerisch therapeut, chinese massage, mindfullness, yoga.

Ik wil iig alles geprobeerd hebben, dus snap heel goed als je dit wil proberen.

 

Er zijn idd dames die er baat bij hebben gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn dochter heb ik acupunctuur gedaan en meteen zwanger geworden...Natuurlijk weet je nooit of dit bijgedragen heeft maar de gedachten dat ik er alles aan deed gaf rust en dat werkt volgens mij altijd bevorderend ☺

 

Nu voor een 2de aan het gaan en de eerste ivf poging de keuze gemaakt om het niet te doen...helaas zonder succes...dus nu toch weer de keuze gemaakt om bij ivf 2 wel de combi te doen met acupunctuur...hopelijk werkt het opnieuw in ons voordeel 😉

 

Succes met het maken van je keuze..mijn advies zou zijn "volg je gevoel"!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij mijn dochter heb ik acupunctuur gedaan en meteen zwanger geworden...Natuurlijk weet je nooit of dit bijgedragen heeft maar de gedachten dat ik er alles aan deed gaf rust en dat werkt volgens mij altijd bevorderend ☺Nu voor een 2de aan het gaan en de eerste ivf poging de keuze gemaakt om het niet te doen...helaas zonder succes...dus nu toch weer de keuze gemaakt om bij ivf 2 wel de combi te doen met acupunctuur...hopelijk werkt het opnieuw in ons voordeel 😉Succes met het maken van je keuze..mijn advies zou zijn "volg je gevoel"!!
yvje1977 dank je wel voor je reactie ik denk dat ik de stap wel ga wagen hoor het wordt vergoed bij door de verzekering en baat het niet schaad het niet denk ik dan maar.
Link naar reactie
Delen op andere sites

yvje1977 dank je wel voor je reactie ik denk dat ik de stap wel ga wagen hoor het wordt vergoed bij door de verzekering en baat het niet schaad het niet denk ik dan maar.

 

Zo denk ik er ook over. Mocht je de keuze hebben dan zou ik eerst ff rond bellen..want er is echt wel verschil tussen mensen hun werkwijzen en wat ze ervoor vragen financieel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden