• Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Discussie: Even voorstellen.

Baby
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Standaard Even voorstellen.

Hallo all,

Ik ben na 3 miskramen en curretage die niet goed gegaan is, heb dat de ziekte Asherman aan overgehouden, de molen van IVF in gegaan. Ik ben 40 (okt 41) alleenstaand en heb al wel ruim 3 jaar een vaste donor. Het was een vreselijk traject om in het EMC als alleenstaande voor ivf in aanmerking te komen, maar nu 8 maanden later eindelijk goedgekeurd. Eind van deze maand moet ik de verklevingen weg laten halen in het Spaarne ziekenhuis en dan en dag of 2 later begin ik met de hormonenreeks. Vind het mega spannend! Het wordt mijn eerste keer ivf dus hoop hier wat info te kunnen vinden en zo nu en dan mijn ei kwijt te kunnen. Zie wel als een berg op tegen de hormonen, in de zin dat ik zonder hormoontoevoeging al pms heb, dus ben benieuwd of ik niet al te emo wordt van de hormonen.

Ga me de komende dagen inlezen hier. Alle tips zijn welkom...

groetjes Gab

Administrator
      Sneeuw

Ik ben:
      Ontzagwekkend

Jheroen's schermafbeelding

Standaard

Hallo Gab, welkom op het forum!
      Leuk dat je jezelf hebt voorgesteld aan de anderen; wij wensen je een goede tijd op Het IVF-Moeders Forum.
      Groetjes!

Jheroen

Baby

Ik ben:
      ----

Standaard

Dank je wel Jheroen!

Tiener

Ik ben:
      ----

Standaard

Hi gab Welkom op het forum !Jeetje wat heftig zeg ... nou er breekt een spannende tijd voor je aan .. gelukkig kan je hier op het forum heerlijk kletsen en zeker je ei kwijt ..ook vindt je hier steun bij allemaal vrouwen meiden die zo'n beetje hetzelfde meemaken en een kinderwens hebben Dus je bent van harte welkom .Zelf ben ik nu bezig met mijn tweede IVF en heb ik nu een cryo terugplaatsing gehad en zit ik momenteel in de wachtweken ... zenuwen en spannend uiteraard Als je wil kan je lekker komen kletsen in het topic wachtbankje augustus... daar zijn ook sommige meiden die aan het wachten zijn om te beginne of in stimulerende fase zitten van alles en jog wat Welkom en Succes ❤️

Volwassen

Ik ben:
      ----

Standaard

Hey Gab, jeetje wat heftig allemaal ! En er komt zeker een emotionele en zware periode aan! Kom anders naar het wachtbankje augustus. Forum-behandelingen-wachtbankje- augustus daar zitten we met zn allen te wachten tot iemand weer ongi word of echo of terugplaatsing en zal je zeker je ei kwijt kunnen !

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten