Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2017


Pino81

Aanbevolen Berichten

Stand van zaken:

Butterfly: 24-6 verse tp 2 dagen oude embry, 1 cryo nog

Yvje1977: 3-7 14.30 terugplaatsing cryo, hierna geen cryo,s

Christel81: stop iui, start icsi

Poekie: 28-6 tp 6 daagse hatching blasocyste, nog 1 cryo. Officiële testdatum 7-7

Pino: 26-6 tp 5 daagse hatching blastocyste, 4 cryo,s, 1e ivf

Miranda: start augustus nieuwe ivf

Minima: ?

Amf: 2 juli punctie, 5juli tp

Yamila: start nieuwe ivf ronde

Eatpraylove: start 29-6

Mari:

Danlon:

Sfa:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 693
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gaan we hier verder? Gezellig 😁hier loopt wachtdag 2 op zn eind. Wederom een drukke werkdag dus was deze dag zo voorbij. Ik zie dat jullie het hadden over wanneer je gaat testen. Ik denk zelf rond woensdag een testje te gaan wagen. Ik vind alleen door de weeks testen wel wat vervelend, want dan moet ik na het testen gelijk aan het werk. Maar om nou tot het weekend te wachten... hahaha

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja dat wachten blijft een dingetje....Zo kan ik niet w8 tot het maandagmiddag is...Ik zou dus best met jullie willen ruilen 😁

 

Haha, wachten is ongetwijfels het meest voorkomende woord hier op het forum 😂

Maar snap je, nog een paat nachtjes en dan krijg jij een mooie tp 🍀

 

@poekie, hoeveel dagen is je embryo woensdag, 13?

Voor het werk testen vind ik ook lastig. Is het negatief is het brullen en bij positief nieuws wil je het van de daken schreeuwen. Beide nieg ideaal als je weer normaal om half 9 op je werk moeg verschijnen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half negen, acht uur er zijn dus optijd eruit

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

 

Wow das vroeg 😴, maar allemaal voor over. Aan de andere kant, dan zit je er niet de hele tijd op te wachten. Kan het maar gehad hebben. Spannend weer!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow das vroeg , maar allemaal voor over. Aan de andere kant, dan zit je er niet de hele tijd op te wachten. Kan het maar gehad hebben. Spannend weer!!

 

Ja klopt hoor mooi optijd erop zitten dan maar moet eerst me dochtertje weg brengen naar me vriendin rond 6:45/ 7:00

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik mag deze maand hopelijk ook (weer) beginnen aan poging 2.

 

Aankomende dinsdag belafspraak met mijn gynaecoloog van het Sint Franciscus.

 

@amf heel veel succes zondag!

 

En voor alle andere dames succes met de wachtdagen & prikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha, wachten is ongetwijfels het meest voorkomende woord hier op het forum 😂

Maar snap je, nog een paat nachtjes en dan krijg jij een mooie tp 🍀

 

@poekie, hoeveel dagen is je embryo woensdag, 13?

Voor het werk testen vind ik ook lastig. Is het negatief is het brullen en bij positief nieuws wil je het van de daken schreeuwen. Beide nieg ideaal als je weer normaal om half 9 op je werk moeg verschijnen.

Woensdag zit ik inderdaad op dag 13, maar wie weet kan ik het tegen die tijd nog wel iets langer volhouden. Gewoon 's ochtends snel gaan plassen hahaha. Of ik word al ongesteld, dan weet ik ook genoeg natuurlijk.

 

@amf heel veel succes zondag. Ik vind zo vroeg op de dag wel lekker, ben je er maar vanaf.

 

@ash spannend, fijn om weer te kunnen beginnen!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen

 

@amf zondag de punctie gelukkig komt nu vaart in , spannend weer !( ik had ook half 9 de punctie vond dat juist fijn zit je er ook niet zo tegen aan te hikken gelijk actie in de vroege ochtend

 

@yamila snap ik dat je niet kan wachten tot je de eerste spuit kan zetten !nog heel eventjes geduld 😊

 

Ik zit vandaag op wachtdag 7.

Voel me wel ok. Alleen sinds vanmorgen ineens waterige afscheiding . Echt helder water ik schrok wel een beetje want had dit vaak toen ik mijn eileiders nog had ( waar een hydrosalphinx inzat , dit is een eileider gevuld met vocht deze zijn gelukkig verwijderd )

Zal wel door de utro komen maar sinds ik het gebruik nu 10 dagen had ik alleen dikke witte plakkerige afscheiding soms maar dit loopt er echt uit als helder water? Geen idee wat t betekend .

Ik wens iedereen een fijne dag😙

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Woensdag zit ik inderdaad op dag 13, maar wie weet kan ik het tegen die tijd nog wel iets langer volhouden. Gewoon 's ochtends snel gaan plassen hahaha. Of ik word al ongesteld, dan weet ik ook genoeg natuurlijk.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

 

Dag 13 is bij mij as dinsdg. Om dan te testen komt beter uit dan woensdag... maar wil eigenlijk braaf wachten.

Ik ben wel woensdagmiddag vrij... maar testen met middagurine vind ik ook niet zo,n succes. Dus ff kijken, eerst het weekend door.

Jij hebt geen medictie toch poekie? Ik heb ustrogam, dus dan wordt je niet snel eerder ongesteld.

 

@butterfly..Hier verder alles rustig... slecht geslape vannacht....Ik haat muggen!!!

Het enigste wat ik heb/hou zijn die kriebels. Nu ook weer kriebelige borsten.

 

Maar durf nieg te denken dat dit positief is. Zal wel door de ustrogan komen. Of psychische kriebels zijn. Daarvoor kennen we allemaal teleurstellingen en kan ik niet geloven ooit een positieve test in mijn hand te hebben. Terwijl ik over-al wel probeer mijn positieve gevoel vast te houdem.

 

Waterige afscheiding zegt mij niets. Wel door de ustrogan witte afscheiding. Als het warm is waordt dat wel wat dunner.

 

Yamila, fijn als je weer kan starten. Wanneer mag de eerste spuit erin!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas.... Of ik mag eind vd maand bijsluiten... Maar waarschijnlijk pas bij wachtbankje augustus ☺️

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Hopelijk deze maand nog! Wanneer kan je weer starten? Jij had nog cryo (,s) toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pino81 inderdaad eerst het weekend door. Ik hou echt van weekends maar weet ook van de vorige keer dat ik het weekend in de wachtweken verschrikkelijk vind... dan liever werken...

 

Klopt, ik gebruik geen medicatie. Vind ik eigenlijk wel heel fijn. Ik voel niet zo veel geks, af en toe wat kramp in mn buik, maar weet niet of dat iets zegt. Wat ik vooral fijn vind is dat als ik iets voel dat er geen twijfel is over od het door de medicatie komt of niet :-).

 

Ik ben nog steeds wel positief. Op zich zitten we nog niet echt in het stadium waarin je al echt veel voelt. Ik heb een prachtige site gevonden waar per dag na de terugplaatsing staat vertelt wat er nu in je lichaam gebeurt. Hcg aanmaak zou bij mij pas rond maandag/dinsdag zijn. Aangezien hcg de oorzaak is van kwaaltjes kan ik nu eigenlijk nog weinig voelen. Dat stelt me gerust. Ook bij jou (volgens mij loop je 1 dag voor) nog niks aan het handje als je niks voelt.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pino ik las laatst van een paar verschillende mensen dat hun test in de middag scherper en duidelijker was dan die van de ochtend ( kruidvat test ) raar he.

 

Dat gekriebel klinkt mij wel positief . Maar ik snap je gevoel wel. Maar toch zei je intuïtie dat deze t was.. en dat is ook niet voor niks... ik geloof daar wel in.

 

 

Ja ik gebruik de utrogestan nu al 10 dagen en het was (sorry voor details) dikke witte papperige smurri af en toe. Maar nu ineens echt water met opstaan glibberig . Heel raar .

Mijn gevoel zegt ook niks, veel te bang dat het fout gaat.

Wel af en toe dat ik denk ja wie weet .. maar kan me dan niet voorstellen dat ik zoveel geluk zal hebben.. Ja slopend die ww.. maar we houden moed !

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@butterfly hmm die afscheiding ken ik ook niet. Lastig van de wachtweken vind ik dat je je zo enorm bewust bent van alle kleine veranderingen in je lichaam. Ik zou proberen me er niet te druk om te maken als ik jou was.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf, succes morgen!!

@poekie spannend!!

@butterfly waterig heb ik niet gehad... Wel keer heel lichtroze.. Dat was innesteling

@pino spannend hoor!

 

Wat een geduld moet je hebben he in dit traject...

 

Nee pino...had maar 1 bevruchting en 2tp nodig. Dus had al weinig hoop... Moet compleet opnieuw beginnen en dosis medicatie wordt verhoogd... Nu mm best aan t doen even wat kilo's af te vallen... Zo lastig

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou je dat linkje een willen sturen.

Loop idd 1 dag voor. Jij 2 dagen later de tp, maar jouw embro was 1 dag ouder

 

Mocht het toch niet gelukt zijn, gaat de volgende ook helemaal natuulijk. Dan zou dan nog net voor onze vakantie kunnen en wil oo vakantie geen medicatie gebruik.

 

Het weekend zit vol genoeg, dus dat komt goed, maar met heerljk lam tv kijken kan ik okk wel mijn gedachten verzetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amf, succes morgen!!

@poekie spannend!!

@butterfly waterig heb ik niet gehad... Wel keer heel lichtroze.. Dat was innesteling

@pino spannend hoor!

 

Wat een geduld moet je hebben he in dit traject...

 

Nee pino...had maar 1 bevruchting en 2tp nodig. Dus had al weinig hoop... Moet compleet opnieuw beginnen en dosis medicatie wordt verhoogd... Nu mm best aan t doen even wat kilo's af te vallen... Zo lastig

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

:-(. Ja die klote kilo,s. Ik was mooi afgevallen voor ik mijnivf begon en dat zit er nu weer aan. 😢. Vooral heel veel vocht.. maar okk dat krijg ik niet weg. Moest meer vit c nemen, ws nog meer dan dat ik nu doe. Maar dan durf ik niet nu in de ww.

 

Sorry vind ik zo moeiljjk bij te houden, vandaar het stand van zaken lijstje. Maar wanneer mag je weer beginnen met stimuleren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden