Ga naar inhoud

Zwanger in 2017


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Hey Johanna kan je zo ook je bed in duiken met die klossen hahaHier zijn de rug en bekkenklachten helaas alleen maar toegenomen met de tijd. Loop echt op me tandvlees terwijl ik zo graag van alles wil doen. Van mij mag ze komen hoor ! .Nou na oud en nieuw dan .Voel jij je lichamelijk goed? Alles compleet ?Hier gelukkig uiteindelijk maar 11 kilo erbij .best blij mee .moet er tich weer af.

 

He, wat balen dat je rug en bekken zich zo ontwikkeld hebben! Hoop dat het na de bevalling bijtrekt en je nu elke dag een beetje wat kunt. Gelukkig hoef je niet heel lang meer, maar idd liever na de feestdagen. Ik zit ook elke keer te vinken, sinterklaas, mn vriends verjaardag, kerst en nu oud&nieuw

Ja joh, wat staat het bed ineens hoog dan!

Vind het wel spannend worden nu, jij ook?

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ja vind het nu ineens heel spannend worden omdat je weet dat vanaf 37 weken gewoon kan komen

En alle dames van mijn zwangerschaps gym zijn te vroeg bevallen uk ben nu nog de enige haha .

Serieus?? Wauw! Hier is het in 2 groepjes nog steeds rustig en sommigen zijn al een paar weken verder, hihi. Nog geen kindjes geboren. En bijna allemaal meisjes!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden, hier is onze baby girl vandaag alweer een week oud.. Na 30 uur opwekken, na langdurig gebroken vliezen, toch nog via een keizersnede geboren. Daarna op de koop toe nog een spoed operatie.. Dus best heel jammer. Alleen als ik naar haar kijk, is niks anders meer belangrijk. Zoo verliefd 😍.

Voor de meeste nu ook de laatste loodjes. Wat fijn! Hoop dat jullie allemaal zo een ongelofelijk gevoel voor liefde voelen als ik.

Kleine June doet het gelukkig super. Alleen maar zoet en slaapt super.

Alsof ze weet dat ik bijna niks kan 😇

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou dames hoe was jullie kerst nog zonder baby?? Onze kerst was voor het eerst compleet, vorig jaar nog een dikke buik nu aan tafel met een 9 maanden spruit en ze wil alles mee eten Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Wat super! Kijk ik nu al naar uit 🤗Ik was 1e kerst in t Z-H en mocht weer naar huis.. Toen vanaf 7 uur smorgens weer in t Z-H. Heel bijzondere kerst dus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden, hier is onze baby girl vandaag alweer een week oud.. Na 30 uur opwekken, na langdurig gebroken vliezen, toch nog via een keizersnede geboren. Daarna op de koop toe nog een spoed operatie.. Dus best heel jammer. Alleen als ik naar haar kijk, is niks anders meer belangrijk. Zoo verliefd 😍.Voor de meeste nu ook de laatste loodjes. Wat fijn! Hoop dat jullie allemaal zo een ongelofelijk gevoel voor liefde voelen als ik.Kleine June doet het gelukkig super. Alleen maar zoet en slaapt super.Alsof ze weet dat ik bijna niks kan 😇
foto
Link naar reactie
Delen op andere sites

foto
Klinkt als een pittige weg die jullie af hebben gelegd! Poe hee. Ben blij dat je kindje er gezond en wel is en zo goed doet, gefeliciteerd! Ben je ondertussen weer thuis? Ik hoop dat je goed en snel hersteld van je keizersnee. En ik vind het wel een geruststelling dat ondanks dat dit niet de bevalling is die je voor ogen had, je nu wel kunt genieten van je meisje. veel geluk samen!

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ah super Wilhelmina! Gefeliciteerd!! Ondanks de zware bevalling, wordt je meteen verliefd he! Hier gisteren de eerste spuitjes gehad, was in het begin ff brullen maar daarna was alles goed. Nu ook nergens last van gelukkig.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als een pittige weg die jullie af hebben gelegd! Poe hee. Ben blij dat je kindje er gezond en wel is en zo goed doet, gefeliciteerd! Ben je ondertussen weer thuis? Ik hoop dat je goed en snel hersteld van je keizersnee. En ik vind het wel een geruststelling dat ondanks dat dit niet de bevalling is die je voor ogen had, je nu wel kunt genieten van je meisje. veel geluk samen! Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk
Dank je wel allemaal!! Zo verliefd 😍Ja zijn thuis gelukkig en rustig aan doen, is t beste medicijn! Hebben de 21ste Kraamborrel en daarvoor heb ik (op familie en echte beste vrienden) geen kraamvisite.. Ja is zeker fijn dat ik ondanks alles nog op een soort van roze wolk zit 🤗Jullie sterkte met de laatste loodjes 💫
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wilhelmina, gefeliciteerd!

Fijn dat ze er gezond en wel is!

 

succes met de laatste loodjes voor een heleboel van ons. Het wordt nu weer een heel spannend bankje.

 

Hier nu 33 weken. Beetje de kriebels. Alles is wel in huis, maar ik kom met mijn peuterdochter nergens aan toe. Het kamertje is nog lang niet af en de bovenverdieping is een zooi omdat we wel aan het klussen zijn.

Verder ligt ukje op dit moment nog in stuit. Ik hoop erg dat ze nog gaat draaien. Ze bouwt nog regelmatig feestjes in mijn buik, dus ik ga ervanuit dat ze nog de ruimte heeft om te draaien.

 

Vorige week mocht mijn dochter weer even met vingerverf op mijn buik verven. Ze zei dat ze het handje van de baby door mijn navel zag...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Er zijn vast al meer kindjes geboren uit de wachtbankjes april-mei-juni 2017

Ik hoop dat ze allemaal in goede gezondheid geboren worden en dat de mama's ook een fijne start maken.

veel geluk!

Zit nog op de zwangerenwachtbank... Vandaag 40+3. Kindje kom maar! Wij zijn er klaar voor :) nog even...

 

Hoe is het met jou?

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je het nog vol Johanna??

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Sinds een paar weken heb ik last van mn heupen en rug. Net een rondje gelopen buiten en nu dus pijn. Bleugh. Bijna hele dag maagzuur, opgezette voeten, enkels en handen. Nu is het wel een beetje klaar merk ik. Ik hoop dat dat een teken is dat het deze week natuurlijk komt. Morgen komt de vk thuis langs en gaat ze strippen als dat kan. Het is even afwachten. En anders eind volgende week inleiden. Liefst beval ik thuis, dus daar zie ik wel tegenop. Het kind is vrij groot en langer blijven zitten qua groei dus in principe niet nodig. Ik hoop vooral dat het straks nog past hihi!

 

Vanavond is de supermaan, hoop dat dat een goede invloed heeft :)

 

Hoe gaat het met jou, Liantje?

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh snap dat je het niet echt meer volhoud en dat de kleine zich moet gaan melden.

Hier gaat het goed kleine meid word al bijna een jaar in maart gaat veel te snel hoor tijd vliegt voor bij.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Ja! Een jaar oud alweer bijna! Tijd gaat zeker hard. Wat leuk! Lekker van genieten :)

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden