Ga naar inhoud

Zwanger in 2017


Hopefulness

Aanbevolen Berichten

Heey Ladies,

 

Hier een zeer gelukkige mama to be.

Ik weet dat het nog super pril is en er van alles kan gebeuren nog, maar toch ga ik ervoor! Hopelijk ben ik mijn vocht ook snel kwijt en ben ik weer gewoon ik...

Alleen dan zwanger😆 hopelijk zie ik nog vele dames zich hierbij voegen.

 

Liefs😚

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Is dit wat je zoekt, Hopefulness?https://www.24baby.nl/zwanger/gezondheid/het-zwangerschapshormoon-hcg/ onderaan de pagina staan wat getallenUiterst variabel dus...
Ja dat bedoelde ik...Vriendin gaf me ook een site van freya, waar je tp datum kon invoeren en voldens die berekeningen ben ik vandaag 5 weken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa mag me hier ook bijvoegen. Hier ook super pril want heb vanmorgen pas mogen testen. Zwanger! (4 weken en 4 dagen als ik die berekening volg) Wat een geluk... hopelijk groeit het nu uit tot een prachtig zo gewenst kindje.

 

Hopefulness het is zo balen dat je zo'n zware weg moet bewandelen maar wel heel leuk dat het ons beide gelukt is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi.. ik voeg me hier ook toe.. ik ben vijf weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje..

 

Ik heb 31 januari punctie 2 gehad voor een brusje ( ICSI ) 6 bevruchtingen zijn daaruit voort gekomen en 5 in de vriezer en 1 teruggeplaatst.

 

Ik vindt het allemaal te spannend.. en ik kan niet wachten op de eerste echo 10 maart. Ik maak mezelf helemaal gek, ik heb zo onderhand

een test of 26 achter de rug. Ik doe om de twee dagen een test ivm niet de stress willen ervaren of ukkie er nog wel zit. Dit omdat ik ook

stress heb vanwege de gezondheid van mijn vader.

Zo op 7 weken doe ik nog een clear blue met indicator die moet dan 3 + aangeven anders weet ik zelf al dat het niet goed zit, mijn cb test op

de testdatum zei al wel 2 - 3 .. terwijl ik 1 - 2 had verwacht. Dus heb wel positieve hoop..

Link naar reactie
Delen op andere sites

[TABLE=class: texttable, width: 521]

[TR]

[TD=class: cellnormal]Zwangerschapsduur

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Hoeveelheid HCG in IU/L

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]Niet zwanger

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Minder dan 5

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]3 weken / 21 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 1 en 5

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]4 weken / 28 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 5 en 427

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]5 weken / 35 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 18 en 17.350

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]6 weken / 42 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 1.050 en 56.500

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]7 weken / 49 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 7.500 en 115.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]8 weken / 56 dagen

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 15.200 en 230.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]9 weken / 2 maanden

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 25.000 en 150.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]10 weken

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 50.000 en 288.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]12 tot 15 weken / 3 tot 3.5 maanden

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 13.000 en 255.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]16 tot 24 weken / 3.5 tot 5.5 maanden

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 4.000 en 65.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]Vanaf 25 weken tot 41 weken

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 3.500 en 117.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]1 week na bevalling of miskraam

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 5 en 1.000

[/TD]

[/TR]

[TR]

[TD=class: cellnormal]4 weken na bevalling

[/TD]

[TD=class: cellnormal]Tussen 0 en 9

 

 

[/TD]

[/TR]

[/TABLE]

De gyn wilt zich niet uitlaten over het hcg wat ik heb en hoelang ik dan zwanger zou moeten zijn. Het was afgelopen maandag 1100. Heeft iemand een idee?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jaaaa mag me hier ook bijvoegen. Hier ook super pril want heb vanmorgen pas mogen testen. Zwanger! (4 weken en 4 dagen als ik die berekening volg) Wat een geluk... hopelijk groeit het nu uit tot een prachtig zo gewenst kindje.Hopefulness het is zo balen dat je zo'n zware weg moet bewandelen maar wel heel leuk dat het ons beide gelukt is.
Heey Joline,Wat fijn he! Maar ook nog heel onwerkelijk vind je niet?Dat heb ik nu nog steeds....Voor mij ook wat beter nieuws!De drain ging niet door, ze vonden het toch te veel risico.En als ik morgen vroeg ben afgevallen 2 kilo, mag ik ws naar huis. Dus hopelijk gaat dat zo gebeuren en kan ik helemaal gaan genieten😍
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi.. ik voeg me hier ook toe.. ik ben vijf weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje..Ik heb 31 januari punctie 2 gehad voor een brusje ( ICSI ) 6 bevruchtingen zijn daaruit voort gekomen en 5 in de vriezer en 1 teruggeplaatst. Ik vindt het allemaal te spannend.. en ik kan niet wachten op de eerste echo 10 maart. Ik maak mezelf helemaal gek, ik heb zo onderhandeen test of 26 achter de rug. Ik doe om de twee dagen een test ivm niet de stress willen ervaren of ukkie er nog wel zit. Dit omdat ik ookstress heb vanwege de gezondheid van mijn vader. Zo op 7 weken doe ik nog een clear blue met indicator die moet dan 3 + aangeven anders weet ik zelf al dat het niet goed zit, mijn cb test opde testdatum zei al wel 2 - 3 .. terwijl ik 1 - 2 had verwacht. Dus heb wel positieve hoop..
Wat fijn!Ook gefeliciteerd!Dat van die testen snap ik wel.Ik ben er ook erg naar geneigd, maar zo in het ZH liggende is dat wel een beetje raar...Haar gevraagt of er nog een hcg testcgedaan mocht worden... maar nee... ook ik moet wachten tot de echo...Zal zo eens even vragen wanneer die is... ik denk ook in de week van 6 maart.... dan ben ik 7 weken...Geniet ervan en heb vertrouwen in je sterke ukkie.😚
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heey Joline,Wat fijn he! Maar ook nog heel onwerkelijk vind je niet?Dat heb ik nu nog steeds....Voor mij ook wat beter nieuws!De drain ging niet door, ze vonden het toch te veel risico.En als ik morgen vroeg ben afgevallen 2 kilo, mag ik ws naar huis. Dus hopelijk gaat dat zo gebeuren en kan ik helemaal gaan genieten😍

 

 

Ja het blijft heel onwerkelijk! En omdat het nu echt is en gelukt (waar je jezelf toch beschemt tegen slecht nieuws denk je... wat nu ook alweer? Haha..

Heb 17 maart m'n echo. Eerst lekker genieten nu!

Carnaval staat voor de deur en dat word nuchter mezelf niet verraden haha.

 

Nou hopen dat je lichaam het snel zelf op gaat lossen en je snel naar huis mag! Ik duim weer mee!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi.. ik voeg me hier ook toe.. ik ben vijf weken en 2 dagen zwanger van ons tweede kindje..

 

Ik heb 31 januari punctie 2 gehad voor een brusje ( ICSI ) 6 bevruchtingen zijn daaruit voort gekomen en 5 in de vriezer en 1 teruggeplaatst.

 

Ik vindt het allemaal te spannend.. en ik kan niet wachten op de eerste echo 10 maart. Ik maak mezelf helemaal gek, ik heb zo onderhand

een test of 26 achter de rug. Ik doe om de twee dagen een test ivm niet de stress willen ervaren of ukkie er nog wel zit. Dit omdat ik ook

stress heb vanwege de gezondheid van mijn vader.

Zo op 7 weken doe ik nog een clear blue met indicator die moet dan 3 + aangeven anders weet ik zelf al dat het niet goed zit, mijn cb test op

de testdatum zei al wel 2 - 3 .. terwijl ik 1 - 2 had verwacht. Dus heb wel positieve hoop..

 

Het is ook allemaal heel spannend! Maar positieve hoop houden en proberen toch beetje te genieten. Sterkte in je situatie! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het blijft heel onwerkelijk! En omdat het nu echt is en gelukt (waar je jezelf toch beschemt tegen slecht nieuws denk je... wat nu ook alweer? Haha..Heb 17 maart m'n echo. Eerst lekker genieten nu!Carnaval staat voor de deur en dat word nuchter mezelf niet verraden haha.Nou hopen dat je lichaam het snel zelf op gaat lossen en je snel naar huis mag! Ik duim weer mee!
Hahaha ja, je niet verraden....Ik vier ook altijd carnaval maar had opt werk geregeld dat ik alle dagen moest werken... nou ja nu lig ik int zh dus heb ik niet echt meer een smoes of iets nodig om mezelf niet te verraden😇
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames allemaal van harte gefeliciteerd met jullie zwangerschap.Hier bijna uitgeteld, geniet er goed van voor je het weet zijn de 40 weken voorbij hier is het voorbij gevlogen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Dankje Liantje!Ik ga ook zeer bewust genieten! Volgens mij is het sowieso iets magisch... ik ben heel erg benieuwd hoe ik het ga ervaren. Hopelijk krijg ik vandaag de datum voor de eerste echo... Spannend...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hopefulness en heb je de datum van de echo gekregen?? Meestal rond de 7de week. Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi hoi,10 maart heb ik de echo en dan ben ik ook precies 7 weken.Ik heb gister avond voor het eerst bewust liggen genieten. Me afgevraagt of wie hij/zij gaat lijken... Heerlijk zo'n momentje van puur genieten...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk is dat dan he dromen over de kleine baby.

Op de echo leek onze kleine meid op haar vader maar de drukte van haar moeder zodra ik maar even rustig zit of lig begint ze te bewegen en dan is ze ook heel sterk aanwezig.

Goed opletten met de eerste echo ik kon het hartje niet zien kloppen door alle emotie ik zei gewoon maar ja ik zie het tegen mijn man hij zat zo te wijzen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk is dat dan he dromen over de kleine baby.Op de echo leek onze kleine meid op haar vader maar de drukte van haar moeder zodra ik maar even rustig zit of lig begint ze te bewegen en dan is ze ook heel sterk aanwezig.Goed opletten met de eerste echo ik kon het hartje niet zien kloppen door alle emotie ik zei gewoon maar ja ik zie het tegen mijn man hij zat zo te wijzen.Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Ja heerlijk! Ik ga zeker opletten bij de echo. Ik denk ook dat ik dat emo word wat tot nu toe heb ik dat moment nog niet gehad. Al ben ik wel hele dagen zo dankbaar dat ik zwanger ben. Ik ben zoooo blij... Maar ook erg spannend hoor... je hoopt toch dat alles nu goed mag gaan...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!

 

Wat leuk, nee dan ben ik 7 weken en 3 dagen. Dus we schelen niet veel.

 

Ja ik doe nog steeds testen, en ze zijn nog steeds positief en mag dinsdag ook beginnen met moeders voor moeders.

 

Heb jij al last van kwaaltjes? Ik ben al 2 weken erg moe, nu komt de pijn in mijn borsten en tepels en af en toe misselijk. Maar

nog steeds elke dag het gevoel dat ik ongi moet worden.

Gisteren een spannende dag toen was ik vijf wegen en 4 dagen en op die dag ben ik al twee keer een baby verloren.

Tot nu toe geen bloed maar vandaag ook een enorm onzekere dag omdat ik het idee heb dat het gaat gebeuren.

 

Nou ja .. positief blijven en maar heeeeeeeeel lang wachten..

Heey roxanne, we hebben de zelfde dag de echo. Ben jij dan ook precies 7 weken?

Ik wel...

 

Ben je nogsteeds aant testen?

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi!Wat leuk, nee dan ben ik 7 weken en 3 dagen. Dus we schelen niet veel.Ja ik doe nog steeds testen, en ze zijn nog steeds positief en mag dinsdag ook beginnen met moeders voor moeders.Heb jij al last van kwaaltjes? Ik ben al 2 weken erg moe, nu komt de pijn in mijn borsten en tepels en af en toe misselijk. Maarnog steeds elke dag het gevoel dat ik ongi moet worden.Gisteren een spannende dag toen was ik vijf wegen en 4 dagen en op die dag ben ik al twee keer een baby verloren.Tot nu toe geen bloed maar vandaag ook een enorm onzekere dag omdat ik het idee heb dat het gaat gebeuren.Nou ja .. positief blijven en maar heeeeeeeeel lang wachten..
Heeey,Ja dat is idd erg spannend dan deze dagen...Proberen positief te blijven en te genieten.Voor mij is het erg lastig om te weten of het bijwerkingen zijn vd zwangerschap of van mijn situatie nu.Vanmorgen was ik wel weer misselijk. Ik heb het niet elke dag maar vanmorgen was het er weer. Wat later ontbeten en nu gaat het wel weer. Pijnlijke borsten heb ik ook gehad maar of dat door de zwangerschap komt of door het vochr wat ik overal in mijn lichaam vast gield? Lastig te zeggen.Ook was ik eer gisteren kei moe. Ik heb zowat de heledag op bed gelegen en geslapen. Ik ben veel moe... maar is het door de zwangerschap of door de situatie...Nou ja dat heb ik nu bij ongeveer alles.Ik heb geen last van krampen of iets dergelijks, ja wanneer ik moet poepen😖Ik probeer elke avond voor het slapen gaan echt een moment te oakken om lekker te fantaseren en mijn liefde te geven aan mijn embryootje. Probeer jij er ook van te genieten? Snap dat het ook erg beangstigend is... maar blijf positief meid😚
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi dames,

 

Ik kreeg pas kwaaltjes in de 6de week misselijk en moe zere borsten. En de krampen net of je ongesteld word had ik ook heel erg mij werd verteld dat dat erbij hoort. Geen zorgen maken alleen maar vol op genieten van het wonder.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer het wel hoor.. merk nu ook wel dat de kwaaltjes weer beginnen te komen.

Af en toe misselijk, pijnlijke borsten, erg moe, en hongeraanvallen.

 

Heeey,Ja dat is idd erg spannend dan deze dagen...Proberen positief te blijven en te genieten.Voor mij is het erg lastig om te weten of het bijwerkingen zijn vd zwangerschap of van mijn situatie nu.Vanmorgen was ik wel weer misselijk. Ik heb het niet elke dag maar vanmorgen was het er weer. Wat later ontbeten en nu gaat het wel weer. Pijnlijke borsten heb ik ook gehad maar of dat door de zwangerschap komt of door het vochr wat ik overal in mijn lichaam vast gield? Lastig te zeggen.Ook was ik eer gisteren kei moe. Ik heb zowat de heledag op bed gelegen en geslapen. Ik ben veel moe... maar is het door de zwangerschap of door de situatie...Nou ja dat heb ik nu bij ongeveer alles.Ik heb geen last van krampen of iets dergelijks, ja wanneer ik moet poepenIk probeer elke avond voor het slapen gaan echt een moment te oakken om lekker te fantaseren en mijn liefde te geven aan mijn embryootje. Probeer jij er ook van te genieten? Snap dat het ook erg beangstigend is... maar blijf positief meid
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vandaag een dip dag...

Dit is dag 11 in het zh en ik mag nog niet naar huis.

Vanmorgen ben ik weer erg moe en misselijk opgestaan... mijn boterhammetje van 12 staat er nog... ik krijg em niet weg...

Zolang ik 3 liter drink komt het wel goed... Die honger komt vanzelf wel...

Over 10 minuten zijn mijn schoonouders er weer, gelukkig wat afleiding en hopelijk kom ik zo door de misselijkheid heen... en daarna weer lekker slapen....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden