Ga naar inhoud

Ivf/icsi/cryo mei juni 2016


Aanbevolen Berichten

Beste allemaal,

 

Ik dacht even een nieuwe aanmaken! Zijn inmiddels alweer in mei.

 

Ik heb afgelopen vrijdag 29 april mijn 3de tevens blijkbaar ook laatste cryo terug geplaats gekregen(een was er niet goed ontdooid). Ik doe dit in kunstmatige cyclus.

Hopelijk word ik nu na mijn 4de tp eindelijk eens een keer zwanger! 1 verse tp en 3 cryo's nu

Schrijf lekker mee als je hier behoefte aan hebt!

 

Liefs hood

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hood

Als het mee zit willen wij in juni voor de cryos gaan.

We gaan de gok nemen ze zijn niet van super kwaliteit.

Voor de tijd gaan we eerst een weekje met vakantie.

Hopen dat uit deze behandeling wel een cryos zit die goed ontdooit we hebben altijd nog pech gehad, nooit een tp gehad van een cryo.

 

Liefs Lianne

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal,

 

Ik dacht even een nieuwe aanmaken! Zijn inmiddels alweer in mei.

 

Ik heb afgelopen vrijdag 29 april mijn 3de tevens blijkbaar ook laatste cryo terug geplaats gekregen(een was er niet goed ontdooid). Ik doe dit in kunstmatige cyclus.

Hopelijk word ik nu na mijn 4de tp eindelijk eens een keer zwanger! 1 verse tp en 3 cryo's nu

Schrijf lekker mee als je hier behoefte aan hebt!

 

Liefs hood

 

Hood, hopelijk is het dit keer een plakkertje! Ga hard voor je duimen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liantje, hopelijk gaan ze nu wel goed uit de vriezer komen! Fijne vakantie.

 

Dankjewel femke! Ik hoop het zo dat deze op een zwangerschap uitdraait.. Die vervelende punctie is namelijk echt een hel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Liantje, hopelijk gaan ze nu wel goed uit de vriezer komen! Fijne vakantie.

 

Dankjewel femke! Ik hoop het zo dat deze op een zwangerschap uitdraait.. Die vervelende punctie is namelijk echt een hel!

Hi Hood,

Ik hoop voor je dat het nu gaat lukken en dat de punctie niet meer nodig is!

Punctie is inderdaad niet fijn, ik moet volgende maand weer, ik kijk er best tegenop!

 

Liefs, Laura

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je Maite ik hoop het ook.

Hoe gaat het bij jou nu?

Nog 16 dagen gaan we eerst lekker genieten in Turkije helemaal tot rust komen.

Als we terug komen krijgen we een pup kan ik me aandacht daar lekker aangeven en heb dan ook afleiding.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal, ook onze laatste cryo poging van poging 1 is niet gelukt. Nu in totaal 4 tp gehad maar er is er geen een blijven plakken. 31 mei heb ik gesprek in het ziekenhuia hoe het is verlopen en om te kijken wat er nu gaat gebeuren. Kijk heel erg op tegen een volgende punctie die was namelijk heel erg pijnlijk. Dit was ook gedaan zonder enige verdoving of iets. Toen hadden ze ook 26 eicellen aangeprikt! En erna 2 weken niets mogen den ivm dreigende overstimulatie. Merk dat het me allemaal een beetje opbreekt vooral geestelijk, de angst om nooit moeder te worden is groter dan ooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hood, ik weet hoe je je voelt. Bij mij was de ene punctie veel pijnlijker dan de andere dus hopelijk valt een volgende punctie mee. En blijf moed houden. Of in ieder geval, geef het nog niet op. Ik had de hoop dat het zou lukken al opgegeven (zelfbescherming?) Maar ben toch door gegaan. En met resultaat. Redelijk wat terugplaatsingen gehad en nooit en die bleef plakken. Maar uiteindelijk toch gelukt. We zaten toen inmiddels al in het adoptie traject. Het hielp mij enigszins daar mee bezig te zijn zodat ik wist dat als het zelf niet lukte ik dan toch moeder zou worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hood..

De moed niet opgeven he neem even samen een pauze.

Ik vind het wel raar dat ze je geen verdoving hebben gedaan en ook nog z'n hoog aantal follikels, ik krijg altijd een roesje voel wel wat maar niet dat het extreem pijn doet zelfs mijn linker eierstok ligt naar achter is dan gevoelig maar niet pijnlijk .

Je moet gewoon om verdoving vragen.

Ik heb nu nog 3 matige cryos in Zwolle we gaan ze proberen als deze niet lukken na de zomer beginnen aan onze 4de punctie als mijn jaarlijks uitstrijkje goed is. Zal wel niet vorig jaar zat het hpv virus er weer alleen nog geen pap stadium.

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste allemaal, ook onze laatste cryo poging van poging 1 is niet gelukt. Nu in totaal 4 tp gehad maar er is er geen een blijven plakken. 31 mei heb ik gesprek in het ziekenhuia hoe het is verlopen en om te kijken wat er nu gaat gebeuren. Kijk heel erg op tegen een volgende punctie die was namelijk heel erg pijnlijk. Dit was ook gedaan zonder enige verdoving of iets. Toen hadden ze ook 26 eicellen aangeprikt! En erna 2 weken niets mogen den ivm dreigende overstimulatie. Merk dat het me allemaal een beetje opbreekt vooral geestelijk, de angst om nooit moeder te worden is groter dan ooit.

 

Lieve hood, wat jammer dat het opnieuw niet gelukt is. Ik snap dat je er doorheen zit. Het is ook niet nix! 26 eitjes is wel erg veel... En zonder verdoving heb ik nog nooit gehoord! Arme jij. Ik was ivm slechte en zeer pijnlijke ervaring in het tergooi ziekenhuis na een tip van een andere dame naar het Leidsche Rijn ziekenhuis overgestapt. Wat een verschil! Allemaal erg betrokken en voor de punctie een roesje zorgt dat je het daarna allemaal niet meer zo weet en nauwelijks pijn. Zelfs gedurende de punctie meer pijnstilling mogelijk. Wellicht een optie voor jullie? Knuffel van mij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

 

Ik kwam even kijken hoe het hier gaat met jullie, ik ben iets verder al 8 weken en van de week onze eerste echo gehad.

 

Ik heb zelf 5 punctie's gehad en die waren allemaal even pijnlijk, maar ben nu wel heel blij dat ik door ben gegaan.

 

Heel veel liefs Karin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt allemaal voor de hoopvolle woorden! In ehv doen ze helaas niet standaard een verdoving dit moet je zelf aangeven. En ik dacht van dat doen we wel even (ben namelijk helemaal niet kleinzerig). De 31ste hebben we sowieso een afspraak en had al eerder aangegeven dat ik het niet meer zonder verdoving of enig roesje wil doen. En denk eer dat we kunnen beginnen dat we zeker weer 2 maanden verder zijn.

 

Succes allemaal. En voor de zwangere geniet er van!! Wij waar het niet vanzelf sprekend is weten dit als geen ander hoe bijzonder het is om een klein wonder te kunnen en mogen krijgen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Bedankt allemaal voor de hoopvolle woorden! In ehv doen ze helaas niet standaard een verdoving dit moet je zelf aangeven. En ik dacht van dat doen we wel even (ben namelijk helemaal niet kleinzerig). De 31ste hebben we sowieso een afspraak en had al eerder aangegeven dat ik het niet meer zonder verdoving of enig roesje wil doen. En denk eer dat we kunnen beginnen dat we zeker weer 2 maanden verder zijn.

 

Succes allemaal. En voor de zwangere geniet er van!! Wij waar het niet vanzelf sprekend is weten dit als geen ander hoe bijzonder het is om een klein wonder te kunnen en mogen krijgen!

Hi Hood,

Hoe is het in het ziekenhuis gegaan vorige week?

Groetjes Laura

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Laura, wel goed zodra ik ga menstrueren moet ik dag 3 gaan starten met de pil. Dan na geloof ong 2 weken met de deca. En uiteindelijk gonal F. Ik ga nu ook iets minder eenheden spuiten 112,5 omdat ik vorige keer zoveel eiblaasjes had. En gelukkig een soort van korte narcose.. Dus ben benieuwd. En ook blij dat er eindelijk weer wat actie in komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Laura, wel goed zodra ik ga menstrueren moet ik dag 3 gaan starten met de pil. Dan na geloof ong 2 weken met de deca. En uiteindelijk gonal F. Ik ga nu ook iets minder eenheden spuiten 112,5 omdat ik vorige keer zoveel eiblaasjes had. En gelukkig een soort van korte narcose.. Dus ben benieuwd. En ook blij dat er eindelijk weer wat actie in komt.

Ik had met de punctie wel een roesje. Dan ben je gewoon bij maar voelt veel minder. Achteraf kan ik me maar weinig herinneren. Mijn man zegt dat ik van alles vroeg en dat hij mij nog dag gekust heeft een dat alles weet ik echt niet meer. Ik vond het maar vreemd dat hij zonder iets te zeggen weg was gegaan . Ik zou het je zeker aanraden. Waarom niet?

 

Verstuurd vanaf mijn ALE-L21 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Hood! Ik ga voor je duimen dat het nu lukt!

 

Ik ben weer begonnen met een icsi behandeling. Aanstaande zondag echo om te kijken hoeveel follikels er ontwikkelen. Dit keer spuit ik wat meer gonal F dus we hopen op meer dan de vorige keer :)

 

Liantje, succes en ik zal ook voor jou duimen!

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G903F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Hoi allemaal,

 

Nieuw op het forum, maar lees nu al graag jullie verhalen. Hier nu op wachtdag 2 na mn eerste cryo tp. Gebruik progynova en utro. Er waren er 4 ingevroren en ze hebben er gelukkig maar 1 hoeven ontdooien. En die is nu deze woensdag teruggeplaatst. En nu dus weer wachten......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden