Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Weergegeven resultaten: 1 t/m 2 van 2
      Kleuter
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Suzzy's schermafbeelding

Standaard Hoe kan ik 'helpen'...?

hallo meiden,Allereerst voor degene die een kindje hebben moeten laten gaan heel veel sterkte! Het lijkt me verschrikkelijk, ik denk dat je je het niet kunt voorstellen hoe erg het moet zijn om dit mee te moeten maken....daar gaat mijn vraag ook over!Tuurlijk kan ik het me indenken, en zelfs na 5 miskramen kan ik het me een beetje voorstellen, maar een kindje in je armen en dat moeten laten gaan....nee dat gevoel ken ik gelukkig niet, maar weet natuurlijk dat het verschrikkelijk moet zijn!Mijn buurmeisje moet helaas hetzelfde meemaken, haar zwangerschap wordt beëindigd....ik zou zo graag iets voor haar doen, maar weet niet wat je op zo'n moment zou willen. Alles lijkt in mijn ogen verkeerd te vallen....ik kan me voorstellen dat ze denkt wat moet ik met bloemen als ons kind er niet meer is...of een condoleancekaartje terwijl je een gefeliciteerd-kaart zou willen hebben...ik weet niks doen is nog veel erger...dus vandaar dat ik hoop dat iemand mij een tip kan geven!

Queen
      Duimen op een broertje of
      zusje voor ons mooie meisje!

Ik ben:
      Blij

bianca1's schermafbeelding

Standaard

Hoi Suzzy,
      Wij hebben dit bijna 2 jaar geleden mee gemaakt. Ons meisje was toen bij 24 weken zwangerschap geboren en overleden.
      Wellicht kan je aan haar melden dat ze een afspraak kan maken met Early birds. Zei komen in t ziekenhuis en maken kosteloos prachtige fotos van hun kindje en met hun erbij als ze dit willen.
      Dit was voor ons van enorme waarde! Wel al bellen al voor ze bevallen zijn!
      Verder wilde ik alles hebben waar mijn dochter haar naam op stond. Zodat iedereen kon zien dat mijn dochter mijn dochter was. Aangezien je met lege handen staat.
      Ik weet niet hoe hun er in staan maar waarom geen felicitatie kaart?
      Wij hebben 130 kaarten gehad waarvan maar 3 kaarten met gefeliciteerd een dochter.
      Voor ons voelde t ook als *gefeliciteerd * hebben op de uitvaart ook met zn alle beschuit met muisjes gegeten. Tuurlijk is t dubbel. Maar ons meisje was ook geboren en wij waren papa en mama en dat was/is zo bijzonder.
      Verzin daarin een mooie tekst in de kaart. Hopelijk snap je me een beetje ;-)
      En.weet niet of jullie bij de uitvaart van? Want dan zou je wel bloemen.mee kunnen nemen. Ons meisje is begraven en die lag bedolven onder de vele rozen,gerbra s en knuffels. Kortom ik denk dat alles wat je geeft wel goed is.
      Veel mensen vinden t erg als er een naaste een kindje overlijd voor en na t overlijden is iedereen er voor je. Na de begrafenis of crematie hoor je van een handje vol mensen nog maar iets en beginnen mensen er niet meer over want tja je moet toch gewoon doorgaan? Weet alleen dat t erg belangrijk is indien t een goede vriendin is er na die tijd ook echt voor haar te zijn en veel over haar kindje te praten. Met moederdag en de verjaardag een kaartje sturen en mocht je eens iets symbolische met bijv een vlinder tegen komen meenemen!! T zijn die hele kleine dingetjes die een mama van een verloren kindje zoveel doen!
      Mn verhaal is iets langer geworden maar hopelijk heb je er iets aan. Sterkte voor je vriendin!
      196 jaar in de medische molen gezeten helaas op
      22 Januari 2011 Met 9 weken een miskraam en mijn relatie verbroken.

Oktober de liefde van mijn leven ontmoet en 3 maart teste ik positief van de aller eerste ivf behandeling!
      Helaas zijn mijn vliezen met 22 weken gebroken.Precies met 24 weken
      op 25 juli 2013 is onze prachtige dochter L.ente L.oïse geboren! Ze was zo mooi zo compleet alleen had ze nog wat groter moeten groeien!! Ze heeft lang gevochten maar helaas mocht dat niet helpen.

November 2013 hebben helaas de 2 cryo s het niet overleefd.
      December 2013 helaas een cyste 5 Januari starten met de Gonal-F
      23 Januari de terugplaatsing van een mooie 12 cellige embryo klasse 1.

ZWANGER 19 FEBRUARI EERSTE ECHO SPANNEND!

23 Juni een MIJLPAAL! We hebben de 24 weken grens gehaald! Hopelijk is het vanaf nu genieten! En blijft de kleine nog even lekker zitten in mama haar buik!

Soortgelijke discussies

1. Wie kan ons helpen?
      Door Numi in forum Zaaddonatie
      Reacties: 1
      Laatste bericht: 09-04-13, 14:17
    2. Wie kan ons uit de brand helpen!
      Door Talitha in forum IVF
      Reacties: 8
      Laatste bericht: 31-10-11, 23:34
    3. Wie kan mij aub helpen
      Door judith79 in forum Medicijnen
      Reacties: 10
      Laatste bericht: 26-11-10, 10:43
    4. Wie wil ons helpen met ons profielwerkstuk IVF?
      Door Loes&Lotte in forum Oproepjes
      Reacties: 7
      Laatste bericht: 11-12-09, 16:25

Favorieten/bladwijzers

Regels voor berichten