Ga naar inhoud

Uitgerekend juli/augustus 2015


eslief

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 440
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Tnx hope.. ons ziekenhuis houd 18 dagen na punctie aan dus ik mag vrijdag terugbellen voor de echo.. ze geloofde er wel in maar volgens protecol mag ze echt pas na 18 dagen inplannen voor de echo.. echt stom.. maar goed we gaan het gewoon halen tot vrijdag;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@anita tnxxx..

 

Spannend karin hier zal het ook over 3/4 weken zijn ze doen de eerste echo met 7/8 weken.. schijnbaar is het nu nieuw dat je echt niet eerder als je 18 wachtdagen mag bellen voor een echo.. prima bel ik over een paar dagen weer.. en natuurlijk kan het fout gaan.. dan ist vroeg genoeg om te janken

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eslief gefeliciteerd!!

 

Ik mag me hier ook aansluiten. :)

Zondagochtend een positieve test in handen!

 

Heel onwerkelijk nog. Ik had met veel scenario's rekening gehouden, maar dat het de eerste tp direct zou lukken, dat dus niet.

Ik heb 5 januari de eerste echo, en volgens mijn eigen berekeningen zou ik 22/8 uitgerekend zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@eslief en @liedje gefeliciteerd!

@eslief ik ben je op het wachtbankje in november tegen gekomen! Wat bijzonder dat je zwanger bent. Ik meen me te herinneren dat de poging twijfelachtig leek ivm gestaag follikel groei.

 

Ook ik kom hier graag meeschrijven.

11 november cryo's tp; en nu hartstikke zwanger van een tweeling.

Had echo met 6,2 weken; 2 kloppende hartjes; mega verrassing , maar ik ben nog erg behouden. Onlangs nog curretage gehad na miskraam.

Volgende week met 8,2 weken weer echo. Uitgerekende datum; 1 aug 2015

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liedje gefeliciteerd!

 

@simha ook gefeliciteerd! Een tweeling zelfs. Heb je tp van 2 embryo's gehad?

 

@eslief mooie test weer vandaag! Jammer dat je vrijdag pas weer mag bellen.

 

Zojuist brief gehad van zh, eerste echo is op 6 januari. Had zo gehoopt dat dat eerder zou zijn.

ik ben volgens freya berekening uitgerekend op 17 augustus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@liedje ohhh jeeeeej super fijn!! Snap je onzekerheid heb ik ook maar ik ga gewoon genieten.. als het mis gaat zien we dat dan wel weer

 

@simha jeeeejjj wouwwie een tweeling wat gaaf!! Tis eng vooral voor jouw na wat je hebt meegemaakt.. idd 2 eicellen aan het begin ik dacht echt dit word niks.. en dan uiteindelijk zelfs 4 cryo's!! Wanneer heb je weer een echo?

 

@karin1979 zonde he nieuwe jaar pas.. maar zo met de feestdagen is het zo voorbij:) ach tis alweer woensdag morgen;) tis zo vrijdag

 

Hier al mega misselijk getsie! Voelen jullie al wat? Ik heb best wel buikpijn en vind het best eng hoor.. toch steeds vegen! Hebben jullie er 1 of 2 terug gekregen? Ik 2 dus het is nog spannend

Link naar reactie
Delen op andere sites

@karin1979 verlengde wachtweken.. moordend. Ik heb idd 2 cryo's teruggeplaatst gekregen ( net 38)

 

@eslief 22 dec tweede echo.

Ook hier vanaf begin mega misselijk; ook veel buikpijn. Steken in liezen.. buik groeit ook enorm. Moet m nu echt verstoppen; niemand weet het nog. Kan wel merken dat t er 2 zijn; alle klachten dubbelop. Enorm moe ook. Spannend voor je. Eigenlijk had ik al het gevoel van tweeling, omdat symptomen zo heftig waren.

 

Ben me wel bedacht van de risico's. In 2007 hebben we een te-vroeg geboorte gehad ( 22 wkn) Door vanishingtwin.( die niet verdween maar baarmoeder triggrrde waardoor de vliezen uiteindelijk braken) Ook na tp van 2 embryo's.

Gek genoeg hebben we daarna nooit meer 2 embryo's tp gedaan. En de bijna 20 cryo's die we in hormoongestimuleerde cyclus terug kregen sloegen nooit aan. Nu 2 x raak in eigen cyclus

Link naar reactie
Delen op andere sites

@simha best dus eng en spannend voor jullie... ik heb geen idee of het er 2 kunnen zijn.. ben wel echt al flink misselijk en veel buikpijn en mega moe.. echt heel eng.. hoe dan ook het is harstikke welkom.. en we zullen het zien.. de gyn zei nu gaan we voor de verdubbelaar en ik wil je zwanger van een tweeling terug zien

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik test elke dag tot mijn testen op zijn.. ik heb er nu nog 3:) en vrijdag idd terug bellen met de uitslag... maar het zit echt wel goed.. heb jij utro gebruikt? Ik heb daar echt last van volgens mij.. erge buikpijn na inbrengen en mijn borsten doen zo zeer volgens mij echt door die bollen

Link naar reactie
Delen op andere sites

@diana.. wat fijn dat je een kloppend hartje hebt gezien.. heerlijk day maakt het een stuk echter.. voel je je ook goed? Wanneer mag je weer voor een echo?

 

Uitgerekende datum

Simha 01-08-2015

Diana1974 02-08-2015

Karin 17-08-2015

Liedje 22-08-2015

Eslief 25-08-2015

 

Echo

Simha 2de echo 22-12-2014

Liedje 1e echo 05-01-2015

Karin1979 1e echo 06-01-2015

Eslief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend he meiden!! Hoe voelen jullie je? Ik hebbwel last van luchtjes en nog veel van angst dat het mis kan gaan.. natuurlijk kunnen we het nog niet goed geloven;) gaan jullie plassen voor moeder voor moeders? Ondanks dat ik via hormonen zwanger ben geworden weet ik niet of ik het ga doen deze keer.. zo en zo niet voor de eerste echo omdat mijn schoonmoeder naast me woond;)

 

Uitgerekende datum

Simha 01-08-2015

Diana1974 02-08-2015

Karin 17-08-2015

Liedje 22-08-2015

Eslief 25-08-2015

 

Echo

Simha 2de echo 22-12-2014

Liedje 1e echo 05-01-2015

Karin1979 1e echo 06-01-2015

Diana1974 2e echo 06-01-2015

Eslief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden