Hello & Welcome to our community. Is this your first visit? Registreer
  • Blij
  • Boos
  • Cool
  • Gek
  • Hongerig
  • Moe
  • Ontzagwekkend
  • Verdrietig
  • Verlegen
  • Pagina 3 van 3 EersteEerste 123
    Weergegeven resultaten: 41 t/m 49 van 49
      Student
      Spannend!!!!

Ik ben:
      Verdrietig

niki's schermafbeelding

Standaard

Vanochtend wat oud bloed gevonden. Naar ziekenhuis geweest, echo, ben nu 8 weken en 3 dagen, vruchtje is maar 6 weken en 4 dagen groot.... Al 2x eerder gehoord, toen ging het niet goed. Gynaecoloog zegt dat beeld wat ze ziet allemaal past bij 6 weken en 3 dagen, hartje klopt zachtjes.... Het kan nog twee kanten op zegt ze. Onze moed is sterk gezakt. Ga je het halen Bébé, of gaat het weer mis? WE houden van je, heel veel. Liefs, papa, mama, charlotte en florence
      Houd moed bij al je wensen, zet door, want ze kunnen uitkomen! Geef niet op. X

22 maart 2014 - miskraam na spontane zwangerschap van bébé bij 9 wk.
      30 oktober 2012 - miskraam na spontane zwangerschap van peanut bij 6 wk.
      3 juni 2012 - miskraam na spontane zwangerschap van kleintje bij 10 wk.
      11 november 2010 - mama geworden van Florence!, spontane zwangerschap (terwijl ik met 2e IVF poging bezig was, was ik al zwanger), supergezond prachtig meisje.
      12 oktober 2009 - miskraam na spontane zwangerschap bij 11 wk van onze Puk.
      3 december 2008 mama geworden van Charlotte! na 1e poging IVF - en ze is supertof en helemaal gezond!!!!!!!!!
      2008 - IUI/IVF na onbegrepen subfertiliteit (geen oorzaak gevonden)
      2006 miskraam na 10 wk van tweeling bij spontane zwangerschap
      2005 begonnen met zwanger proberen te worden.

Queen
      Ons meisje wordt grote zus van
      een broertje!

Ik ben:
      Blij

Meiske74's schermafbeelding

Standaard

Poeh Niki wat heftig! Sterkte, ik hoop dat het goed gaat komen!
      Oktober 2009, tweede icsi: zwanger van onze mooie eeneiige tweeling Lars en Nick, maar door problemen met de baarmoederhals zijn zij na 22 weken geboren en overleden...op 26-2-2010 hielden wij onze jongens voor het eerst in onze armen maar voor altijd in onze harten!💙💙November 2010, nieuwe icsi met Imsi ( in Düsseldorf), zwanger en op08-08-2011 werd onze mooie en lieve dochter Imke geboren 💗!Oktober 2012 nieuwe icsi met Imsi, zwanger! Maar helaas een miskraam met 8.5 week..de hemel werd meer meer verlicht......April + november 2013 nieuwe icsi waarvan de laatste icm. Een verse tese, helaas vroege miskramen.Februari 2014 icsi vier icm frozen tese materiaal.25-2 punctie, 1-3 tp van één embryo.op 8-3 de eerste positieve test.29-3-2014 eerste echo met 6w4d.Fingers crossed maar so far so good! Kom op kanjertje, op naar november!Op 14-11-2014 is onze mooie lieve en prachtige zoontje Finn geboren 💙

Student
      Spannend!!!!

Ik ben:
      Verdrietig

niki's schermafbeelding

Standaard

Helaas lieve bébé..... Vandaag ging het mis... Je gaat mijn buikje verlaten... Zo gewenst, maar weer niet gelukt. Word je een sterretje schatje, blijf je in de buurt.... Dank dat je wilde proberen, we hebben ons best gedaan. We gaan stoppen, zus en zus blijven samen. Dat is al prachtig, daarvoor zijn we iedere dag dankbaar. Ons hart was echter groot genoeg voor nog meer kindjes maar we durven niet meer. Geeft niets liefje, je hebt je best gedaan. Heel veel liefs van papa, mama, zus en zus

11 november 2010 - mama geworden van Florence!, spontane zwangerschap (terwijl ik met 2e IVF poging bezig was, was ik al zwanger), supergezond prachtig meisje.
      3 december 2008 mama geworden van Charlotte! na 1e poging IVF - en ze is supertof en helemaal gezond!!!!!!!!!

Student
      Spannend!!!!

Ik ben:
      Verdrietig

niki's schermafbeelding

Standaard

Dank meiske, heel lief. Gefeliciteerd met je zwangerschap. Houd moed. Xxjes! Niki

Puber
      Klaar

Ik ben:
      Verdrietig

Moes's schermafbeelding

Standaard

Sterkte Niki!

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
      Na zeven pogingen heb ik de volgende meds gebruikt: ovitrelle, gonal-f en decapeptyl. Tot eind 2017 en half 2018.

Queen
      Ons meisje wordt grote zus van
      een broertje!

Ik ben:
      Blij

Meiske74's schermafbeelding

Standaard

Poeh Niki, war heb je mooi afscheid genomen van jullie ukkie in wording, en nu definitief gestopt, heftig, veel sterkte en geluk met je man en mooie meiden! X
      Oktober 2009, tweede icsi: zwanger van onze mooie eeneiige tweeling Lars en Nick, maar door problemen met de baarmoederhals zijn zij na 22 weken geboren en overleden...op 26-2-2010 hielden wij onze jongens voor het eerst in onze armen maar voor altijd in onze harten!💙💙November 2010, nieuwe icsi met Imsi ( in Düsseldorf), zwanger en op08-08-2011 werd onze mooie en lieve dochter Imke geboren 💗!Oktober 2012 nieuwe icsi met Imsi, zwanger! Maar helaas een miskraam met 8.5 week..de hemel werd meer meer verlicht......April + november 2013 nieuwe icsi waarvan de laatste icm. Een verse tese, helaas vroege miskramen.Februari 2014 icsi vier icm frozen tese materiaal.25-2 punctie, 1-3 tp van één embryo.op 8-3 de eerste positieve test.29-3-2014 eerste echo met 6w4d.Fingers crossed maar so far so good! Kom op kanjertje, op naar november!Op 14-11-2014 is onze mooie lieve en prachtige zoontje Finn geboren 💙

Student
      Spannend!!!!

Ik ben:
      Verdrietig

niki's schermafbeelding

Standaard

Lieve bébé, vandaag heb je mijn buikje verlaten. Je was een prachtig rond zakje, keurig zag het er uit..... Zo jammer dat je niet kon blijven of groot hebt kunnen worden. Zo jammer dat je niet mee kan doen met je zusjes met het uithalen van boevenstreken. We hebben je vandaag begraven bij de kersenboom, mooie bloemetjes erbij, kaarsje erop. Het is de plek waar al onze andere kleine schatjes ook zijn begraven. We zouden een gezin van tien zijn geweest al jullie allen waren blijven leven: de tweeling, charlotte, puk, florence, kleintje, peanut, bébé, papa en mama. Wat een onmacht toch weer, wat een verdriet. Herpt is klaar nu. We zijn uitgestreden. We stoppen, te bang geworden, geen hoop meer dat het wel nig goed kan gaan. Mama is te oud geworden. Zullen jullie bij ons blijven, sterretjes blijven die lixpcht geven in ons leven, in onze harten. Mama houdt heel veel van jullie allemaal. Kusjes!!!

Queen
      op 16-06-12 onze dochter
      geboren

Ik ben:
      Blij

minoes's schermafbeelding

Standaard

Niki zo oneerlijk en wat een verdriet
      Ik wens je heel veel sterkte de komende periode

Liefs

Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
      Vanaf 2005 kinder wens maar geen succes

6 x iui overgestapt ander ziekenhuis 5 x icsi eingen cyclus en mk gezonde dochter gekregen 16-06-12

Ongelofelijk nu moeten we het ineens na 7 jaar zelf proberen ??

Ongelofelijk we zijn spontaan zwanger 24 oktober 2013 komt er een einde aan onze bijzondere zwangerschap.

Mei 2014 spontaan zwanger niet te bevatten.

Mama van gezonde dochter en twee vlindertjes.

Maak een ticker

Puber
      Je hebt nog niks getypt...

Ik ben:
      ----

Moon74's schermafbeelding

Standaard

Jeetje Niki, wat verdrietig... Sterkte.
      3 x IUI - Oktober 2008: 1e IVF. Niet zwanger, ernstige OHS- Febr. 2009: 2e IVF. Niet zwanger - Dec. 2010: 3e IVF (ICSI). Geen tp, tijdens punctie bleken er al follikels verdwenen?!

4e IVF (ICSI): 16 juni punctie gehad. 19 juni tp 2 emmies! Zwanger!!! Er klopt een hartje... Wauw!
      9-3-2011 uitgerekend. SINDS 17 FEBRUARI 2011 MAMA VAN L.AETITIA. ZO'N MOOI, LIEF MEISJE!

23/8/2012; spontaan zwanger... Helaas geen leven meer...
      29/8/2012; miskraam... Engeltje...

Pagina 3 van 3 EersteEerste 123

Soortgelijke discussies

1. ons kleine wondertje
      Door mare in forum Vlindertjes tot 12 weken
      Reacties: 25
      Laatste bericht: 03-08-12, 01:15
    2. Onze lieve kleine vlindertjes
      Door Mariëtte in forum Vlindertjes tot 12 weken
      Reacties: 3
      Laatste bericht: 23-05-12, 01:34
    3. Meifoto's 2009 van onze kleine grote wondertjes!
      Door hildever in forum Fotohoekje
      Reacties: 62
      Laatste bericht: 16-06-09, 12:13
    4. kleine baarmoedermond
      Door mamalou in forum IVF
      Reacties: 4
      Laatste bericht: 31-10-08, 18:43
    5. nog een kleine kans
      Door nicole in forum CRYO
      Reacties: 21
      Laatste bericht: 09-06-08, 11:57

Favorieten/bladwijzers