Ga naar inhoud

Onze kleine engeltjes


niki

Aanbevolen Berichten

Lieve kleine peanut, ondanks dat je er maar zo kort was, mis ik je. Je had het zo mooi uitgezocht, ik zou precies na mijn stage met zwangerschapsverlof kunnen gaan. We hadden toch weer bij het vak PDP een kindje in ons buikie. Florence zou het prachtig doen als grote zus, en o jee, hoe moest dat allemaal in onze auto...? Ons hart was open en blij, dat jij zou gaan komen. Tot nu toe iedere keer een miskraam en daarna een kindje... 7 juli 2013, wat een prachtige dag. Maar helaas het gaat weer niet gebeuren lief kindje. Niet dit keer. En de tijd tikt hard door... Tegen al beter weten misschien in, willen we het nog een kans gaan geven. Ook omdat we nu al weer 2x een miskraam hebben gehad na Florence, en waar was dat verdriet anders goed voor? Lief engeltje, misschien ben je bij onze andere engeltjes, ga je ook meeduimen dat het nog een keer wel mag lukken? Blijf je rond ons vliegen om mee te kijken naar je grote zusjes die je ook vast gaan missen als ze later horen dat je er een keer was? Help je mama mee dit weer een plekje te geven lief lichtje? Dikke knuffels, dikke kusjes, mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Lief kleintje, het is de maand dat je zou komen, maar helaas. Ik mis je in mijn armen lief kleintje en je zusjes ook. Inmiddels mocht ik nog een keer zwanger worden, maar weer niet goed gegaan helaas. Xje lieve kleintjes voor jullie allemaal, inmiddels al 5 prille leventjes, van mama. X

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
  • 2 maanden later...

Mijn lieve zoon wij moesten in november afscheid nemen van jou het was en nog steed is zwaar je ben een droom gebleven we hadden je alles willen geven je zoveel willen leren, laten zien, voelen en genieten je alle liefde willen geven en ons geluk met je willen delen een droom ben je gebleven en als een wondermooie droom zul je met ons verder leven !!!!

 

Jou moeder:sed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze lieve dochter, 15 november 2008 ben jij in mijn buik gekomen. Begin Januari 2009 kloppend hartje gezien,Helaast heeft het niet zo mogen wezen en is er geen hartje meer te zien. Curretage omdat het vruchtzakje het zo goed bij mij had.Lieve schat in augustus 2013 zou je vier jaar geworden zijn. We missen je nog iedere dag. Hoop dat je het goed hebt bij oma daar boven. Ook oma missen we elke dag.Oma was al niet meer in leven toen ik zwanger was van jou. Maar keek op mijn schouder mee als mijn beschermengel. En toch noemen we haar oma....Dat is wat ze wilde worden, maar wij kunnen het haar niet meer geven. Al 9 jaar zit ze hoog in de hemel mee te kijken hoe wij proberen er boven op te komen.Jullie zijn beiden een sterretje aan de hemel geworden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze lieve dochter, 15 november 2008 ben jij in mijn buik gekomen. Begin Januari 2009 kloppend hartje gezien,Helaast heeft het niet zo mogen wezen en is er geen hartje meer te zien. Curretage omdat het vruchtzakje het zo goed bij mij had.Lieve schat in augustus 2013 zou je vier jaar geworden zijn. We missen je nog iedere dag. Hoop dat je het goed hebt bij oma daar boven. Ook oma missen we elke dag.Oma was al niet meer in leven toen ik zwanger was van jou. Maar keek op mijn schouder mee als mijn beschermengel. En toch noemen we haar oma....Dat is wat ze wilde worden, maar wij kunnen het haar niet meer geven. Al 9 jaar zit ze hoog in de hemel mee te kijken hoe wij proberen er boven op te komen.Jullie zijn beiden een sterretje aan de hemel geworden.

 

Och ruby, tranen van je bericht. Knuffel lieverd, ook voor jullie 2 engelen daar boven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
  • 4 weken later...

Vanochtend wat oud bloed gevonden. Naar ziekenhuis geweest, echo, ben nu 8 weken en 3 dagen, vruchtje is maar 6 weken en 4 dagen groot.... Al 2x eerder gehoord, toen ging het niet goed. Gynaecoloog zegt dat beeld wat ze ziet allemaal past bij 6 weken en 3 dagen, hartje klopt zachtjes.... Het kan nog twee kanten op zegt ze. Onze moed is sterk gezakt. Ga je het halen Bébé, of gaat het weer mis? WE houden van je, heel veel. Liefs, papa, mama, charlotte en florence

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helaas lieve bébé..... Vandaag ging het mis... Je gaat mijn buikje verlaten... Zo gewenst, maar weer niet gelukt. Word je een sterretje schatje, blijf je in de buurt.... Dank dat je wilde proberen, we hebben ons best gedaan. We gaan stoppen, zus en zus blijven samen. Dat is al prachtig, daarvoor zijn we iedere dag dankbaar. Ons hart was echter groot genoeg voor nog meer kindjes maar we durven niet meer. Geeft niets liefje, je hebt je best gedaan. Heel veel liefs van papa, mama, zus en zus

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve bébé, vandaag heb je mijn buikje verlaten. Je was een prachtig rond zakje, keurig zag het er uit..... Zo jammer dat je niet kon blijven of groot hebt kunnen worden. Zo jammer dat je niet mee kan doen met je zusjes met het uithalen van boevenstreken. We hebben je vandaag begraven bij de kersenboom, mooie bloemetjes erbij, kaarsje erop. Het is de plek waar al onze andere kleine schatjes ook zijn begraven. We zouden een gezin van tien zijn geweest al jullie allen waren blijven leven: de tweeling, charlotte, puk, florence, kleintje, peanut, bébé, papa en mama. Wat een onmacht toch weer, wat een verdriet. Herpt is klaar nu. We zijn uitgestreden. We stoppen, te bang geworden, geen hoop meer dat het wel nig goed kan gaan. Mama is te oud geworden. Zullen jullie bij ons blijven, sterretjes blijven die lixpcht geven in ons leven, in onze harten. Mama houdt heel veel van jullie allemaal. Kusjes!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden