Ga naar inhoud

uitgerekend dec 2012


ivfmoeke

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 2,6k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

hi José dat klopt nooit gedacht dat het nu eerste keer raak zou zijn en dat met een cryo!! geloof het zelf ook nauwelijks..... maar het is nog een lange weg dus we zullen zien

 

alle andere dames thanks ik vind het doodeng! dacht dat het bij een 2e kindje iets relaxed zou zijn maar niet dus!

we zien het wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meld me hierbij ook aan....ook nog pril...op wd 14 en 16 positief getest met test van kruidvat....Durf het nog niet te geloven...De terugplaatsing lukte steeds niet,maar na 2 x een hysteroscopie en een andere arts en accupunctuur...dan toch zwanger,van een cryo....met utrogestan en progynova...(heftig spul trouwens)..

Echt niet verwacht,maar dat herkennen veel vrouwen hier vast wel...je durft gewoon niet te hopen...hoop tot half december hier mee te kunnen schrijven...vrolijke groet,

Berteltje

Link naar reactie
Delen op andere sites

hi bereltje welkom en een voorzichtige felicitatie ook een lange weg begrijp ik zo?

ik en wederom erg onzeker mijn testen blijven zo licht om gek van te worden!!

ik heb er nu al vier gedaan elke dag in en de plus wordt duidelijker dat wel maar toch blijven ze licht ik weet niet wat ik ervan moet denken!! bahbah

Link naar reactie
Delen op andere sites

he clau75 welkom en nogmaals van harte met de positieve test!! ik ken de onzekerheid! Wel een gezonde zoon maar wat een zwangerschap vol spanningen dacht nu het wordt vast minder met een 2e maar in tegendeel ben weer gespannen, bang dat, onzeker etc.

Pfff nog lange 9 weken zullen we maar zeggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo dames,ik kom dan ook eindelijk melden op een uitgerekend topic :) zooo blij, vandaag cb test gedaan op wd 11( na cryo tp) gaf 2-3 weken aan, vanmiddag heb ik de bloedtest. Voor nu ,kan ik dus echt niet slapen,hele nacht wakker,en moet straks nog werken :(. Allemasl gefeliciteerd,dat we hier tot en met December mogen kletsen!! Mooie maand om een kindje te krijgen!! Liefs Saba

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames, ook ik hoor eigenlijk op het bankje december. Nl 1-12 is mijn uitgerekende datum , maar ik schrijf ook mee in november, ben een beetje een grensgevalletje. En de enige in deze periode, ik ben nl de enige groene van het wachtbankje maart.

 

Ivfmoeke, wat vreselijk om op het april wachtbankje te lezen dat je een miskraam hebt. Hopelijk dat de hcg nu snel tot onder de 5 daalt en je in mei een nieuwe poging kunt doen.

 

Clau75 en Berteltje, hoe is het met jullie? Hoe voelen jullie je? En wanneer is de eerste echo?

 

Saba, ook welkom! Spannend he? Laat je even weten hoeveel je hcg is? Klinkt goed hoor!

 

De overige groene dames april, wees welkom, het is mog heel pril maar we kunnen elkaar er doorheen slepen!

 

Zelf zit ik morgen op de 7 weken en maandag de oh zo spannende echo pppfff na 8 jaar behandelingen was dit onze allerlaatste terugplaatsing van de laatste cryo. Hoop hadden we dus niet meer. Augustus 2010 hebben we de echo gehad van de toenmalige (enige eerdere) zwangerschap. Maar de beide embryo's hadden geen hartslag. Dus na een overstimulatie met spoed ziekenhuis opname en zeer pijnlijke vochpunctie ook nog een curretage. Dus dit zit nog altijd erg in mn hoofd. Dus ben ook heel bang voor aankomende maandag. Al voelt het nu heel anders dan toen, ben nl zoooo misselijk :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ondanks de onzekere eerste 12 weken (en de rest van de zwangerschap) wil ik je ook echt zeggen; geniet van alle momenten! Negen maanden lijken lang, maar ik weet nog als de dag van gisteren hoe het voelde om positief te testen! Het gaat zoooooo snel.. Onvoorstelbaar, Vince is alweer bijna 2 maanden! Als ik over de kraamafdeling loop, schieten de tranen in mijn ogen. Mennn, wat zou ik daar weer graag willen liggen. Mijn zwangerschap was geen pretje, maar bevallen is zo onwijs bijzonder!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga ik zeker doen melis!! Kan niet wachten tot ook met een dikke buik mag lopen :) en geef me maar alle kwaaltjes!!! Geniet nu al, niet alleen een thuistest positief maar ook de bloedtest! Op naar 4 mei en een mooie echo, vriendlief is 7 mei jarig, zou geweldig zijn!!!!! Kan nu al niet meer stuk :)

 

Goedemiddag terry, ja spannend he!!!! Jij ook gefeliciteerd!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden