Ga naar inhoud

Wachtbankje juli 2011


Arzu

Aanbevolen Berichten

Hallo meiden,

 

Ben weer erg vroeg met dit topic maar vroeg me af of er meiden zijn die in juli gaan beginnen of hun volgende behandeling hebben.

Ik zal mij ff voorstellen, ik ben "Arzu" ,28 jaar en mama van een prachtig zoontje.

Op ons ventje hebben we 4,5 jaar moeten wachten en hebben we een miskraam van een 2ling gehad.

Al snel hadden we zoiets we willen niet te lang wachten met een 2e wondertje.

De planning was eerst December 2011 maar het begon zo te kriebelen dat we uiteindelijk hebben besloten vanaf juli ( als het zh het goedkeurd de 28e juni) te starten voor een brusje.

Ik hoop dat nog meerdere meiden zich hier komen melden.

 

Groetjes Arzu

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 698
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@arzu

Hoi arzu

Lang geleden ik heb op een andere topic met je gesproken

Wie allemaal in afwachting

Wat leuk weer wat van je te lezen.

Ik zag je ook af en toe in het juni bankje

Ga jij ook voor nog 1 ronde?

Ik ga net niet op dit bankje zitten.

Ik begin voor de 2e ronde op 6 juli weer met deca spuiten en begin aug hoop ik voor de 2e keer een tp.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essieislief zeker ken ik je nog!!

Dat is weer een tijdje geleden maar helaas jij nog niet zwanger:(

Hopelijk dan wel augstus heh!!!

 

Als het goed is mogen we in juli starten wat jammer dat je niet in juli een tp zult krijgen maar je kunt toch meebabbelen heh;)

 

Mijnbaby welkom!

Inshallah zal het deze keer wel lukken!

Het is allemaal weer zo spannend:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijnbaby oooooh spannend zeg :D

Hopelijk word dit een prachtig wondertje.

Dank je wel dat je ook al voor ons duimt:D

 

 

Essieislief vind het heel lief van je dat je toch komt meepraten:D

Onze cryo's waren vorig jaar januari ( mk 2ling) en maart ( mislukt ) op.

Daarna zijn we met iui-d begonnen in Mei 2010 en dit werd ons mooie ventje:)

 

Ik gun het jullie zo!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden...ik kom over van het juni bankje...onze 1 ste ivf poging is mislukt maar ik heb zojuist met het ziekenhuis gebeld en ik mag volgende maand (rond 11 juli) weer beginnen

met spuiten en hopelijk met een dag of 10 /11 punctie en 3 dagen later tp zal dus net nog in dit bankje mee kunnen :-)

 

spannend allemaal weer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi meiden,

 

Twijfel, twijfel, zal ik meedoen aan het wachtbankje; maar hee, waarom niet?

 

Ook ik kom mij melden! Volgende week ga ik over op de gonal en dan verwacht ik rond 7 juli de punctie als het uiteraard zover mag komen!

 

Toi,toi,toi meiden en laten we er met z'n alle voor zorgen dat dit bankje gewoon FELGROEN gaat worden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Dames,

 

Ik kom ook op het wachtbankje met jullie zitten !!! ...Vandaag start ik met de pil, en op 7 Juli mag ik de eerste Lucrin spuit zetten

Dit wordt voor ons de eerste IVF poging. We hebben al een poging gedaan maar die werd afgebroken in verband met hyperstimulatie. Ik vind het allemaal echt superrrrrrrr spannend, hoop hier veel te leren van de ervaringen van andere. Hoop dat de maand Juli al onze wensen mogen uitkomen.:happydance:

 

Groetjes,

Ludmilla

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oeps meiden...ik heb me toch vergist, 2e tp poging gaat natuurlijk ergens eind juli plaatsvinden maar moet dan natuurlijk weer die 2 fijne weken

afwachten....dus wordt t t wachtbankje van augustus.

jullie allemaal veel suc6 en dat het maar mooi groen mag worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zie dat het wachtbankje augustus er ook al is Eer, dus we duwen onze groene lijst (;-)) gewoon door naar augustus!

 

Essie, we volgen elkaar aardig op zo he, spannend weer he pfff...we gaan ervoor!

 

Ludmilla, ook welkom! Op naar groen!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden van harte welkom!!!

Eer je mag gerust blijven zitten hoor en daarna verder door naar augustus.

Want je bent toch een groot deel van juli aan het spuiten enz ;)

 

Amy hopelijk is de accute Tese nu ook niet nodig meid voor je man!

Spannend hoor en leuk dat er steeds meer meiden zich komen aanmelden.

 

 

Ludmilla ook van harte welkom!

 

Essie hoe is het met jou meid???

Link naar reactie
Delen op andere sites

Essie, we gaan gewoon voor kikkerfelgroen, is nu al mijn lievelingskleur haha:-)!

 

Arzu, ik hoop ook dat manlief geen acute tese nodig heeft; we hebben het er hier angstvallig weinig over, dan word tie ineens overvallen als het wel zo is!

 

Arzu, hoe gaat jouw traject er nu uitzien? Ga je nu voor IUI of IVf?

 

Zat trouwens nog even de herhaling van babyboom te kijken; vind het wel bijzonder dat het stel die PGD doen in Brussel echt in ziekenhuiskleren en in bed naar de punctiekamer gebracht worden en dit gebeurt ook tijdens de terugplaatsing en na de TP bleef ze zelf nog een lange tijd in dat ziekenhuisbed op een aparte kamer liggen (denk ik gelijk: zou dit beter zijn?!). Bij ons in Nijmegen is dit helemaal niet zo, je komt de kamer binnen, doet je broek uit, dan de punctie en vervolgens sta je zelf weer op en wandel je (ietwat zwalkend) naar buiten, dit idem bij de terugplaatsing. Bij jullie ook? Ik was even verbaasd:-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

@amy,

in het amc moet je ook ziekenhuiskleding aan een stoffen jurkje, sloffen van papier en een muts op.

Zowel met de punctie als de TP.

Dan wordt je netjes in een bed gelegd en ze rijden je heen en weer met dat bed.

Ook blijf je daar even rustig bijkomen van alles.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo... ik kom denk ik gezellig bij jullie zitten!

Vandaag begonnen met *gut, ik weet niet meer hoe het heet*

O ja, Estradiol! Ik weet het weer!

 

Ik had op het vorige wachtbankje een licht positieve test, helaas een vmk.

Vandaag evaluatie gehad, en alles is rustig en weer schoon dus we mogen door voor een cryo in kunstmatige cyclus.

Ik weet nog niet wat ik kan verwachten, dit is de eerste keer.

Bij de vorige ICSI helaas geen invriezertjes gehad.

 

O ja, ik heb al een zoon (IUI) die is afgelopen zondag 2 geworden, mijn grote stoere mannetje...

 

Hoi Mijnbaby, blijven we nu samen plakken voor het 12 weken bankje? moet eigenlijk wel kunnen toch?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden