Ga naar inhoud

verschil wachtweek 1 en 2


Dutchess73

Aanbevolen Berichten

Dag dames,

 

 

 

Ik zie dat er al best wat topics zijn over de symptomen waar we in de wachtweken mee te maken krijgen. Het blijft interessant om te zien welke verschijnselen anderen hadden, vooral als die later zwanger bleken te zijn! Ik probeer daar voor mezelf dan een beetje hoop uit te putten.

 

Ik zit inmiddels in de beruchte tweede wachtweek. Nu vroeg ik me af in hoeverre jullie een duidelijk verschil merken in de symptomen waar je in de 1e en 2e wachtweek last van had, en wat dan het verschil was.

 

Ik meende ergens te hebben gelezen dat de bijwerkingen van de utrogestan juist na anderhalve week zouden moeten afnemen?

 

 

 

Ik heb deze derde poging meer 'last' van mijn lijf dan bij poging 2. Eerste poging is al een hele tijd geleden maar toen was ik er halverwege ww 2 al wel van overtuigd dat het raak was (daardoor 2 dagen eerder getest), en dit bleek toen te kloppen. Toen merkte ik de 1e ww volgens mij niet heel veel, de tweede week dus meer. Voelde vooral mijn buik, ook ongikrampen. Verder merkte ik tegen het einde dat het lastiger werd mijn 'proppenschieter' in te brengen (stand baarmoedermond?)

 

 

 

Vorige (2e) poging was mijn hele lijf van slag doordat ik ook een longontsteking had, dus kon ik het allemaal niet duiden.

 

 

 

Deze derde poging heb ik sinds wd 4 of 5 last van vage ongikrampen en een gespannen buik. Geen misselijkheid of iets. Wel moe.

 

De tweede wachtweek nog steeds van die ongikrampen en bij vlagen ook beetje misselijk. Ik durf niet te hopen, maar doe dat natuurlijk stiekum toch en zit mezelf dus een beetje gek te maken.

 

Maar ik ben dus wel niewsgierig naar evt. verschillen die jullie ervaren hebben tussen beide wachtweken.

 

 

 

Ik ga zo maar lekker slapen, en op naar wd 10!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Aafke,

 

 

 

Ik zie dat wij precies gelijk oplopen. Ik zit nu ook in de 2e WW maar ik voel me dus echt ellendig. Ik heb echt ontzettend veel last van mijn rug m'n buik valt heel erg mee. Verder heb ik steeds bij het afvegen van die kleine bruine vlekjes en na een paar keer afvegen is het een beetje rood. Ik word echt gek van deze week en ik ben ook echt als de dood dat het fout is gegaan.

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aafke

 

 

 

Ellendig die wachtweken meid. Vooral de tweede wachtweek is ontzettend spannend.

 

Ik had deze keer na mijn TP last van een zeurderig gevoel in mijn onderrug, ontzettend moe en met vlagen last van misselijkheid.

 

Dit was bij mij zowel in de 1ste als de 2de wachtweek hetzelfde. Bij mijn vorige 2 TP's heb ik meer last gehad van krampjes, steekjes en ongi gevoel, maar absoluut geen vlagen van misselijkheid. Dus bij iedere poging kan het idd weer verschillend zijn de klachten.

 

Helaas is bij mij deze poging mislukt zoals je al weet, maar ik begrijp je heel goed dat je zegt dat je niet durft te hopen. Ik had ook ontzettende angst om te hopen, omdat je toch zo bang weer bent voor DE teleurstelling. Het is echt zenuwslopend.

 

Ik hoop iig dat je binnenkort een positieve test in handen zult hebben.

 

Ik duim voor je.

 

 

 

Liefs

 

Daniella

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vond de 2e week heel spannend omdat rond dag 10 je menstuatie op kan komen...

 

 

 

Verder heb ik niks bezonders gevoelt in de WW alleen zo nu en dan krampjes verder NIKS...

 

Je hoeft niet altijd veel te voelen om zwanger te zijn... ik ben daar het bewijs van...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi;-)

 

 

 

De vorige poging, had ik eigenlijk weinig last(alleen paar dagen van punctie) tot 4 dagen voor testen kreeg in ongi krampen en voelde dat het niet oke was. En 2 dagen voor testen werd ik ongi. Ik had toen wel 2wk last van mn borsten. en af en toe wat steken!

 

 

 

 

 

Nu de 2ekeer had ik al op dag 1 last van buikpijn(dat was de overstimulatie) dus weet het niet precies te vergelijken, omdat ik niet wist of het nou de overst was of anders. Toch voelde ik me anders. vanaf dag4 al ongi krampen,maar even gespannen borsten. Steken die me door merg&been gingen. En de baarmoedermond voel je eerst goed en daarna voelde ik hm niet meer dat ik dacht.....foute boel. Maar 2 dagen later voelde ik een enorme verdikking. En veel meer last van mn hele lichaam. En ik had getempt ( gaat ook niet altijd op...weet ik)maar bij mij wel. Had hogere temp dan normaal. En toen een positieve test!!!

 

 

 

Ander puntje: je kan niet aan de stand van de baarmoeder weten/voelen of je zwanger bent. Vertelde de dokter tegen mij.

 

 

 

 

 

xxxxxxxxxxxxxx

Link naar reactie
Delen op andere sites

In de 2e week was het iets moeilijker om de bolletjes in te brengen. Verder voelde ik NIKS, helemaal nul niks! Niet eens zere borsten, alleen op de testdag een klein beetje. En toch zwanger. Vaak is het gewoon echt te vroeg om iets te voelen! Ik wens je heeeeeel veel succes met deze 2e slopende week!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aafke,

 

 

 

In tegenstelling tot de vorige keren, voelde ik deze keer ook helemaal niets! Was alleen moe, maar dat ben ik wel vaker en gaf de schuld maar aan de bollen.

 

Heb alleen t/m 4 dagen na de tp last gehad van steekjes, borrelende darmen en winderigheid. Vanaf dag 5 was dat eigenlijk over.

 

Wachtdag 10 heb ik positief getest, met het gevoel dat deze negatief zou zijn.

 

Maar bleek dus hartstikke positief ----> zwanger.

 

 

 

Je lichaam doet rare dingen met je, er valt geen peil op te trekken. Alleen een test kan helaas uitsluitsel geven.

 

De één heeft juist kwalen en de ander ( ik dus) niet!!

 

 

 

Succes met de laatste wachtdagen, dat je maar een positieve test in handen mag krijgen :)

 

 

 

Liefs

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aafke

 

 

 

killing he meis!

 

 

 

Onze testdatum was dag 14 na de tp, ofwel dag 17 na de punctie.

 

De eerste wachtweek voelde ik weinig, gewoon herstellende van de punctie zeg maar

 

Vanaf wachtdag 9 (gerekend na tp) kreeg ik met name trek in hartige dingen en tomatensoep, dat was wel opvallend daar ik helemaal niets om soep geef!Maar ik dacht een bijwerking van alle troep.

 

Vanaf wachtdag 11 had ik regelmatig een zeurderige lage rugpijn.Omdat ik zeer regelmatig op de bank lag te lezen dacht ik eigenlijk dat het daarvan kwam.

 

Op dag 13 na de punctie had ik ´s avonds ineens een aantal seconden enorme krampen onderin mijn buik waardoor ik er eignelijk van overtuigd was dat ik ging mensrtrueren, het was omstreeks 21.30 uur.

 

Die zondagochtend met lood in mijn schoenen iedere keer naar het toilet maar niets...

 

Vanaf die zondag merkte ik dat ik scherper rook, en met name kon ik het niet hebben als de hond weer eens op zijn rug met zijn poten omhoog naast de bank lag, waardoor zijn voetzolen onderhand in mijn gezicht staken, ik zei steeds dat hij last had van zweetvoeten.

 

 

 

Op maandag wachtdag 15 voelde ik me echt anders, alleen wat ik voelde is moelijk te omschrijven, een soort van nerveus gevoel maar ergens ook een soort van enorme rust, lastig. Omdat ik nog steeds een moord kon doen voor een gehaktbal/ worstebroodje en speciaal naar de winkel ging voor de zoveelste zak tomatensoep wilde ik absoluut die middag testen...toen mijn man thuiskwam en ja hoor raak!!!!

 

 

 

Koffie dronk ik altijd graag maar liet het volledig staan tijdens mijn stimulatie en wachtweken, daarna luste ik het niet meer. Zelfs tot een week of 6 na mijn bevalling kon ik geur van koffie niet hebben!

 

Mijn borsten waren de wachtweken gewoon wat gevoeliger maar werden echt gevoeliger (met name de tepels) toen ik een week of 10 was.

 

 

 

Ik weet dat het bij iedereen anders voelt en ook iedere zwangerschap voelt bij dezelfde persoon anders maar toch, de pogign na de geboorte van de jongens wist ik echt in begin van wachtweek 2 dat het niet gelukt was. Ik ben er ook van overtuigd dat ik een volgende zwangerschap opmerk voordat de test bevestiging geeft, nu hopen datik het mag bewijzen hihi

 

 

 

meis, heel veel sterkte en succes met de laatste week!!

 

 

 

liefs

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aafke,

 

In de 1e ww voelde ik bijna niks. De 2e ww begon ik in het begin van de week al krampen te krijgen. Soms hele erge buikkrampen/menstruatiekrampen. En gevoelige borsten (maar dat heb ik ook altijd als ik ongi moet worden).

 

Tóch ondanks de hevige krampen een positieve test!

 

 

 

Succes..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Aafke,

 

 

 

Moeilijk hè die wachtweken. Ook ik heb vorige week dinsdag een TP gehad van twee emmy's en zit nu op wachtdag 6 vandaag.

 

Het is zo moeilijk om er iets van te maen, want het ene momentvoel ik me op en top zwanger en het andere moment zakt me de moed weer in de schoenen, omdt ik van alles voel.

 

Gelijk na de tp had ik een weeig gevoel onderin mijn buik. Dit is er nog steeds en af en toe is het even weg. Ok heb ik last van gespannen borsten. Ik maak me af en toe wel zorgen om het zeurderige gevoel in mijn buik. Dit is mijn 3e ICSI en de vorige keer had ik het ook gelijk in het begin. De vermoeilijkheid is ook steeds aanwezig. Ik wil me niet steeds vastgrijpen aan de vorige ICSI's, want in deze periode kan je lichaam je ongelooflijk in de maling nemen. Gelukkig hoor ik ook van de andere meiden dat een ongi-gevoel best kan duiden op zwangerschap en daar probeer ik me ook aan vast te klampen. Het blijft afwachten, hoe moeilijk ook ! Ik mag 8 spetmeber pas testen, maar mezelf kennende doe ik dit al rond wachtdag 10. Meiden....ik wens ons allemaal een prachtige positieve test toe. Hou vol !

 

 

 

Liefs Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

De eerste ww vind ik heel fijn want je voelt nog weinig, ik kan genieten over het feit dat er iets rondzweeft in mijn baarmoeder. De 2de week vind ik killing. Je begint dingen te voelen maar wat je ook voelt je kan niet weten of je ongi er aan komt of dat je zw bent. Beide keren waren ook verschillend qua gevoel, het blijft moeilijkde laatste week vooral emotioneel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor jullie reacties!

 

Tsja, er blijft inderdaad geen peil op te trekken. En je weet van gelkkigheid niet meer wat je met jezelf aan moet. Erg frustrerend om je lichaam niet te kunnen vertrouwen. Ik hou me deze laatste wachtdagen maar vast aan het idee dat ik bij poging 1 ook een goed gevoel had en dat toen wel klopte. Hopelijk nu dus ook!

 

 

 

@Babeth: haha, nou van geurtjes heb ik eigenlijk ALTIJD last met onze Fritsie. Je hoort niets en dan komt er patsboem de meest afschuwelijke lucht aan. Echt dat zo'n klein beest zo kan stinken! Dat wordt dus nog wat als het echt raak is en ik nog beter ga ruiken, haha!

 

 

 

@Gerlinde: knap dat je het aandurft op wd 10, ik zit nu op 11 maar durf het nog echt niet! Woensdag 1 september op zijn vroegst!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bijzonder om te lezen hoe iedereen weer anders reageert en dat het vaak elke keer weer anders is.

 

De vorige ICSI had ik een heel ander gevoel dan deze 3e keer. Het voelt anders. Hoe anders weet ik eigenlijk niet zo goed te omschrijven. Ik ben positiever en heb niet bij elk weeig pijntje het gevoel dat het niet goed gaat. Dat had ik nl. de vorige keer wel. Ach ja....ik weet het ook niet allemaal. We hopen zo op een goede afloop. Misschien dat ik op wachtdag 10 ga testen, maar dat zien we dan allemaal wel. Ik heb nog een paar dagen te gaan.

 

@ Aafke: Al op wachtdag 11. Goed joh !!! Ik duim met je mee hoor !

 

 

 

Groetjes Gerlinde

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal,

 

 

 

Ik reageer ook nog even op dit onderwerp. Ik vind het zelf erg interessant om te lezen.

 

Ik ben 2 keer zwanger geweest, twee keer een positieve test (2008). Beide keren in de wachtweken me koud en moe gevoeld. Vooral de 2e week. Helaas de eerste keer een mk gehad (week 7). De tweede keer voelde ik hetzelfde, toen gelukkig geen m, maar uiteindelijk een prachtige dochter.

 

Nu: tweede wachtweek moe en koud... dus het voelt goed, maar ja....

 

>> Morgen testen!!

 

 

 

Groeten Jolieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

De eerste dagen na een TP geniet ik -net als Sylvie- van het idee dat het dit keer zou kunnen lukken en je kunt dan toch nog niets voelen...Maar na de tijd die staat voor een innesteling, dus na een dag of 5, ga ik naarstig en onrustig op zoek naar symptomen (niet te verwarren met bijwerkingen van de hormonenmedicatie)...Dit ondanks dat mijn ivf team het volgende aangaf: "het is mogelijk dat je -indien zwanger-tijdens de wachtweken al kwaaltjes hebt bijv. gespannen borsten, maar dat hoeft niet. Daar kun je dus alle kanten mee op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hoi,

 

Ik ben nieuw hier, maar lees hier zooooveel herkenbare emoties dat ik me meteen heb geregistreerd om maar te kunnen delen in die verschrikkelijke wachttijden.. Ik ben vandaag in dag 8 na de tp en heb nu al schrik voor het zwaard van menstruatie-cles. :-) Ook heb ik me rot gezocht achter wanneer nu die innesteling zou zijn en ik moet toegeven dat ik gisteren een soort oorlog in mijn buik heb gevoeld met steken en pijnen, nog meer dan de gewoonlijke latente menstruatiepijnen. En vandaag was het voorbij. Ook ik heb nu het gevoel van angst, tegenover de eerste week waarbij je toch nog een beetje in het comfort zat van de nog verre menstruatie, en het gevoel dat er toch iets levends in je zit te zweven. Maar nu.. Ik heb echt gevoel dat gisteren, precies een week na tp, het erop of eronder is geweest.

 

Andere symptomen/klachten:

Mijn darmen die GIGANTISCH lui zijn geworden en vooral heel pijnlijk alsof ik een week aan een stuk door ajuin heb gegeten :-) Is dat de Utrogestan?

Vandaag heel erg moe, maar dat kan van de kat zijn geweest die aan de deur heeft liggen krabben :-)

Hoofdpijn, maar dat heb ik wel vaker voor ik menstrueer. :-)

Voor de rest helemaal geen aders in tepels of pijnlijke borsten of zin in hartige soepjes, snik!

 

Kortom, onduidelijk, afwachten, onduidelijk!!! Zondag ga ik toch al eens testen hoor :-))))

 

Groetjes,

Ellen (antwerpen)

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ellertrik

 

ik zit ook op wachtdag 8,nu als ik na de tijd kijk op wd 9,ook ik heb dezelfde klachten als jouw,heb op wd 6 echt steken gehad in de zijkanten en niet fit zijn,misselijk koud noem maar op,vanaf vandaag voel ik niks meer,ook geen pijnlijke borsten ,maar dit had ik bij mijn vorige zwangerschappen ook niet,negen maanden lang geen klacht gehad,ik twijfel ook,maar je hoeft echt niks te voelen als je zwanger bent.....geniet van je weekend en op naar een positieve test en groen op wb oktober

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt Janine,

 

Ik haal hoop uit je woorden, bedankt! Ik ben van nature uit nogal vrij gerust in 'het leven', zonder al te veel zorgen en ik ga er altijd van uit dat de dingen zich wel vanzelf oplossen. Wat mij al heel wat stress heeft uitgespaard. Maar dit... Ik vind het grappig van mezelf bijna hoezeer ik erop gefocussed ben, en elk miniem lichamelijk trekje probeer te linken met deze wachtweek.

Intussen al dag 4 van 37 graden. Wil dat iets zeggen? Groetjes en ik hou je zondag weer op de hoogte als ik terug ben van weekendtripje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ellen

 

fijn weekend geniet ervan

ik zit niet in dat temp gedoe hahaha,maar ik weet wel door die mutse bollen,gaat je temp ook iets omhoog,weet niet wat jouw temp normaal is.....wanneer ga je testen????ik mag donderdag officieel van het zh,maar ik denk dat ik zelf dinsdag doe,zit ik op wd 12,dit moet ook kunnen volgens mij.....spannend allemaaal

 

liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi meiden,

Even reageren in dit topic. Ik voelde tijdens de wachtweken van alles maar relateerde dat aan de punctie en de hormonen. Echter een dag of 8/9 na de terugplaatsing voelde ik dat het mis zat. De 1e behandeling niet hoor, ik herkende niks maar de tweede behandeling kreeg ik op die dag precies hetzelfde gevoel als de eerste behandeling en de derde behandeling ging het net zo.

Sommige meiden hebben de innesteling gevoeld....maar ook heel veel meiden voelen niks of voelen zich juist hardstikke ongesteld. Ik weet het, het is makkelijk zeggen als je er nu niet middenin zit, maar echt...laat je niet helemaal opdraaien door wat je lijf allemaal voor signalen geeft. Het maakt je hardstikke onzeker!

Sterkte meiden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ellen en janine,

ik zit ook op wdag 9 sinds twee dagen ben ook miselijk ik heb geen trek,maar ben ook een beetje verstopt,dus ik denk toch dat de miselijkheid door de verstoping komt,maar ook pijn in mijn buik,ongi krampen,mijn eierstokken voelen net alsof ze gaan exploaderen.mijn buik is ook zoooo dik.ik kon het niet vol houden dus een test gedaan vandaag en die was negatief,maar ik verlies de hoop niet,dinsdag pas testen-bloed prikken.

ik blijf maar hopen.ik hoop dat ik te vroeg getest heb.

groetjes,violeta

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo violet

 

jij hebt ook de punctie gehad,heb je geen last van overstimulatie,pijnlijke eierstokken dikke buik...zijn wel verschijnselen,goed drinken

ik heb ook steeds de drang om te testen,maar ik weet hoe je je kan voelen na een negatieve test,vandaag wd 10 lijkt me nog te vroeg ik ga het dan ook niet doen,ik mag van zh pas donderdag wd 14 testen,jij mag al 2 dagen eerder zie ik....mis doe ik het ook op wd 12....verder voel ik me weer goed,heb een koortslip dat is minder,terwijl ik ook nog tarvekiem capsules slik voor de weerstand en voor de goede doorbloeding(innesteling)heb zo af en toe steekjes in de zij en borrels in mijn buik,maar dat zullen de darmen wel zijn.....

fijne vakantie nog en we hopen dinsdag een positieve test

 

liefs janine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai,

 

Ik heb zondag getest en ook negatief grrrmmbll. Ik hoop nu ook dat het te vroeg getest is want er staat op de bijsluiter dat je het al 4 dagen voor de ongesteldheid zou kunnen zien. Maar noppes. Vond ik echt jammer en integenstelling tot violetta heb ik er een pak minder hoop in. Mijn darmen blijven erg pijnlijke krampen geven, soms meer soms minder, maar mijn temperatuur blijft wel hoog. Intussen al 2 dagen 37,2 ochtentemperatuur. En gisteren overdag zelfs 37,4 maar toen voelde ik me echt wel belabberd. Voorlopig hou ik me daaraan vast. En natuurlijk ook het feit dat ik nog altijd niet ongesteld ben. Af en toe krijg ik van die hele lichte ongi-pijnen maar niet zo zwaar meer. Ook mijn rechter eierstok voel ik af en toe nog steken denk ik.

 

Violeta, je neigt inderdaad naar overstimulatie hoor. Heb ik ook gehad. Probeer echt heel veel te rusten en véél drinken, want het vocht dat via je eierstokken verloren raakt (omdat ze zo gezwollen zijn) dient eigenlijk voor in je bloedbaan. Dus je bloed verdikt zich daardoor en dan heb je risico op trombose. Bel misschien even je gyn hiervoor. Misschien kan hij je een ziekenbriefje voorschrijven.

 

Ik zit op wd 11!!! Morgen testeeeen!!!

 

groetjes,

Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden