Ga naar inhoud

Wachtbankje september


hope hope

Aanbevolen Berichten

Nou, ik ben vanochtend voor de uitgangsecho geweest en heb volgende week woensdag de eerste fm. Hopelijk vrijdag of zaterdag (20 of 21 aug.) onze laatste iui. Daarna evt. nog de laatste ivf, maar daar gaan we natuurlijk niet vanuit.

 

 

 

Waarschijnlijk wordt de 4 september de testdag.

 

 

 

Ik hoop dat dit bankje groener wordt dan augustus, want dat is echt het meest rode bankje dat ik tot nu toe gezien heb.

 

 

 

Meiden, WE GAAN ERVOOR !!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 1,1k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ik sluit me hier graag bij aan!!

 

Vandaag de uitgangsecho gehad (voor ivf) volgende wk vrijdag 1e fm.

 

als alles goed mag gaan, zal ik eind aug op t bankje komen te zitten en in september mogen testen.

 

 

 

op naar een groen bankje!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden heel veel succes met jullie behandeling en de wachtweken. Dat ze het maar waard zijn om in de stress te zitten!!!!!!

 

 

 

Op naar een groene maand. Ik kom niet op dit bankje, de mijne is voor oktober gereserveerd!!!

 

 

 

toi toi toi

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo allemaal,

 

 

 

Ik volg het forum eigenlijk dagelijks, maar schrijf eigenlijk nooit mee! Daar gaat dan nu verandering in komen! Wij mogen als het goed is rond 19 aug beginnen aan IVF poging 2, dit keer kort protocol (was vorig jaar in EMC nog lang protocol, maar dat hebben ze dus gewijzigd), dus weer heel spannend allemaal. Hoop op goede oogst, maar dat hoopt iedereen natuurlijk! Vorige oogst was super, en verse embryo heeft zelfs tot zwangerschap geleid, en helaas een MK, en de cryo's helaas geen succes. Ik hoop dus dat ik op het wachtbankje september kom.

 

 

 

Laten we ervoor gaan dat dit een groen bankje wordt!

 

succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden,

 

allemaal succes toegewenst.

 

Ik hoop dat september een hele groene maand wordt haha.

 

Ik mag zelf nog niet beginnen hopen in de wachtbank van oktober plaats te mogen nemen. Dat horen we 9 september...

 

 

Spannend meiden.

 

go girls:unsure:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom ook een plekje reserveren op de September-bank :icon_flower:

 

De startecho hebben we vorige week dinsdag gehad, en morgen hebben we de eerste FM.

 

Ben heel benieuwd wat er in mijn lichaam gebeurt.

 

Ik heb last van buikpijn en mijn buik is wat opgezet en gisteren voelde ik

 

heel duidelijk mijn rechtereierstok. (ik voel ook altijd mijn eisprong)

 

 

 

Ik duim uiteraard mee voor een groen bankje!!

 

Iedereen veel succes gewenst :goodluck1:

 

 

 

Groetjes, Sonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook ik schuif maar hieraan. Hoewel de 1e FM vanmorgen niet positief was probeer ik hoop te houden. Het zal mij toch niet gebeuren dat het weer niet door kan gaan? Zaterdag 2e FM en dan weet ik meer. 1 ding is zeker: ik kom in ieder geval in september op het wachtbankje. Of door IVF of door een escape-IUI. De tijd zal het leren...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dames, ik meld me hier ook vast aan!

 

Morgen 2e fm en dan punctie zondag 15 of maandag 16. Volgens mij was mijn testdatum de vorige keren precies 2 weken na tp en dan kom ik precies begin september uit. Op een heeeeeeeel groen bankje!!!

 

 

 

groetjes, Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Boogie: succes met je 2e fm vandaag. zit je tegen een overstimulatie aan? of heb je juist te weinig groeiende eitjes? succes in elk geval. Zal duimen draaien voor je!!

 

 

 

@ Aafke: alvast succes met je punctie! Dat jij t septemberbankje maar positief mag openen!!

 

 

 

@t.k: bedankt voor je succes-wensen. en jij ook succes gewenst met je voorlichtingsgesprek!

 

 

 

@Sonnie: hoe wasgister je eerste fm?

 

 

 

verder aan alle meiden natuurlijk succes!

 

 

 

Ik heb zelf afgelopen dinsdag de uitgangsecho gehad. mocht toen starten met gonal-F. vrijdag 20 aug pas de eerst fm.

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

@Sonnie: hoe was gister je eerste fm?

 

 

 

 

Die was goed! Ik heb 7 follikels rechts, en 5 links, 12 in totaal dus.

 

De gyn was zeer tevreden met hoe het er allemaal uitzag.

 

Omdat er nog een aantal eitjes te klein waren voor een punctie, heb ik a.s. maandag nog een FM.

 

Hoogstwaarschijnlijk is dan woensdag de punctie, zeiden ze.

 

Ik vind dat behoorlijk spannend, en stiekem ook best eng.

 

Ik kom n� in een ziekenhuis, heb mijn amandelen/blinde darm enz. allemaal zelf gehouden, hahaha.tongueP.gif

 

 

 

Ik lees dat je een uitgangsecho hebt gehad van de week.

 

Waarom moet je zo 'lang' wachten op de eerste FM?

 

Komt dat door de Gonal-F? Ik gebruik zelf Decapeptyl en Puregon.

 

 

 

Groetjes, Sonnie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh wat fijn, het september wachtbankje is er!

 

Was natuurlijk beter geweest dat het bankje helemaal niet nodig was, maar ja...

 

Ik ga voor een cryo TP, afgelopen donderdag een negatieve test (er waren 2 weken ervoor 2 cryo�erug geplaatst). Meteen gestopt met de Progynova (hierdoor word je niet ongesteld) en wat denk je: vrijdag meteen ongesteld, dus maar weer begonnen met de Progynova. Maandag maar ff een afspraak maken voor de echo....

 

 

 

En we gaan idd voor GROEN!!!!!

 

 

 

Tess

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sonnie: Dat ziet er inderdaad goed uit! een mooi aantal follikels!Heb je inmiddels de volgende fm gehad

 

 

 

Volgens mij zit er bij jou tussen uitgangsecho en 1e fm net zo veel tijd als bij mij... of heb ik dat mis

 

 

 

Normaal spreken ze volgens mij de 1e fm vaak precies een wk later af. Maar bij mij komt de eisprong ook altijd standaard later... dus zullen ze ondertussen wel gedacht hebben, bij haar duurt t altijd langer ofzo. Hopelijk zijn we niet te laat!!

 

wieweet hoef ik nu dan maar 1of 2x voor fm te komen. en niet 4-5x.

 

Maar vopor m'n gevoel duurt t wel erg lang. (voordat je weet hoe of wat er aan t groeien is in mn buuk!

 

 

 

"Tess, wat balen dat je cryo tp niet gelukt is, hopelijk de volgende tp meer geluk!

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voor mij is het eerste spannende afwachten nu begonnen. Mijn punctie vanmorgen heeft 6 eitjes opgeleverd, woensdag word ik gebeld of ze goed bevrucht zijn.

 

Heeel eng, want ze waren niet zo goed te zien in het lab (meer doorzichtig i.p.v. wit) al zou dit niet uit moeten maken voor de kansen zeiden ze. Toch ben ik daar behoorlijk gestresst over. Ik volg nu voor het eerst het korte protocol, had veel minder last maar ook veel minder eitjes. Ik hoop dus maar dat ze alle 6 goed bevruchten zodat ik achteraf kan zuchten waar ik me OOIT druk om heb gemaakt...

 

ALs het allemaal goed gaat en ik donderdag een tp van 2 emmies heb, dan mag ik 3 september testen. Die datum heb ik in ieder geval vast binnen!

 

 

 

 

 

Aafke

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sonnie: Dat ziet er inderdaad goed uit! een mooi aantal follikels!Heb je inmiddels de volgende fm gehad

 

 

 

Volgens mij zit er bij jou tussen uitgangsecho en 1e fm net zo veel tijd als bij mij... of heb ik dat mis

 

 

 

Normaal spreken ze volgens mij de 1e fm vaak precies een wk later af. Maar bij mij komt de eisprong ook altijd standaard later... dus zullen ze ondertussen wel gedacht hebben, bij haar duurt t altijd langer ofzo. Hopelijk zijn we niet te laat!!

 

wieweet hoef ik nu dan maar 1of 2x voor fm te komen. en niet 4-5x.

 

Maar vopor m'n gevoel duurt t wel erg lang. (voordat je weet hoe of wat er aan t groeien is in mn buuk!

 

 

 

liefs Naomi

 

 

 

Nu ik het na-reken kom ik inderdaad ook op 10 dagen. 20 augustus klonk nog zover weg...maar dat is vrijdag a.s. al!

 

Pff, ben een beetje de weg �de dagen kwijt. ( toothy3.gifdontknow.gif haha)

 

Ik hoop met je mee dat je niet zo vaak naar het ziekenhuis hoeft voor een FM. Ik was zelf ook gespannen voor de eerst FM. Je voelt dat er wat aan het gebeuren was in mn lijf, maar ja..we kunnen niet in onze buik kijken h�

 

Vanmorgen heb ik de 2e FM gehad, alles zag er goed uit. Links was 1 eicel bijgegroeid. Rechts zijn er 2-3 te klein om straks te bevruchten, dus die vallen af.

 

Ik heb nu 10 rijpe eicellen, dat is hopelijk genoeg.

 

Woensdag is de punctie, en vanavond gaat de Pregnylspuit er in!

 

 

 

Aafke bijt het spits af, zie ik. Ik kom je deze week nog gezelschap houden.

 

We gaan met zn allen voor een mooi groen september-bankje!!

 

 

 

Iedereen succes hier!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank voor het aanmaken van het bankje Tess!

 

Ik zal hem even aanvullen voor mezelf, dan lijkt het nog echter, haha!

 

Dat er maar snel een mooi groen bankje mag ontstaan!

 

 

 

Wachtbankje September:

 

 

 

Aafke: 19 augustus tp (hopelijk) van 2 emmies, testen op 3 september

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Sonnie: het is altijd weer spannend om te zien/horen bij de eerste fm hoeveel eitjes er zo'n beetje mee doen... Daarna, de punctie, daarna het wachten op de uitslag of en en zo ja, dan hoeveel bevruchtingen er hebben plaats gevonden, de tp en dan de killing wachtweken!! wat een spanning moet een mens kunnen verdragen eigenlijk!

 

Morgen een dag zonder spuit en dan de punctie!! heel veel succes!

 

 

 

liefs Naomi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden