Ga naar inhoud

Op welke WD voor het eerst positief getest?


Sowiebo

Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP  

213 leden hebben gestemd

  1. 1. Op welke WD voor het eerst + getest na verse TP



Aanbevolen Berichten

Meiden,

 

 

 

Ik kan het niet laten, ik heb het hele forum al omgespit haha. Maar ben wel erg benieuwd op welke WD jullie voor het eerst positief hebben getest bij een verse TP?

 

 

 

Ik zit zelf op het wachtbankje en vandaag zit ik op WD 9. Ik kan me bijna niet meer inhouden om te gaan testen, maar ja het moet wel zin hebben.

 

Dus ben erg benieuwd naar jullie.... want wachten tot woensdag, dat ga ik sowieso niet redden, vandaar.....:)

 

 

 

Alvast erg bedankt!!

 

__________________

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 122
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hallo Sonja

 

 

 

De eerste thuistest die ik deed was op dag 12 na de tp.

 

11-10 punctie, 14-10 tp en 26-10 thuistest.

 

De bloedafname (hcg) was op 28-10 en die was toen 120

 

Mijn hcg verdubbelde overigens niet standaard per 48 uur, ondanks dat het 2 kanjertjes betrof, bij mij was de verdubbeling teruggerekend per 64 uur.

 

 

 

Heel veel succes met de slopende wachtdagen meid, die bekende laatste loodjes...

 

Houd moed!!

 

 

 

groetjes

 

Babeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb gestemd, ik heb wel netjes gewacht tot 14 dagen en de bloedtest. Nuja, netjes, ik was te laf om eerder te testen.

 

 

 

Heel veel succes! Er zijn veel meiden die vroeger testen, zie het topic . voor de vroegtesters onder ons- daar staat heel veel informatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi sonje,

 

 

 

Ik heb al getest op wd 12, kon het niet laten !! En die was gelukkig positief, 1 test maar gebruikt. Na 2 dgn mocht ik bloed komen prikken en mijn hcg waarde was toen 338 !!! Heb gestemd.

 

Je moet doen wat je gevoel je ingeeft. Maar weet ook dat het toch te vroeg kan zijn en de test dan niet correct is, bloedprikken blijft het beste en veiligste.

 

 

 

Sterkte en succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

En het is toch ook zo? Dat je het beste kunt testen met ochtendurine? Of kun je het ook 's middags doen?

 

Wachtdag 9 lijkt me nog te vroeg om te testen, maar ja.... hoe dichterbij ik kom, hoe lastiger het wordt om te laten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mama tms

hallo

 

 

 

hier wel iemand die op dag 9 al getest heeft!!!

 

deze was s,avonds laat licht positief

 

had hoog hcg ivm tweelingzwangerschap!!

 

 

 

succes mama tms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op wachtdag 12 positief getest. Dit was wel in de vooravond en dus ook niet met ochtendurine. Volgens mij zijn de tests op dit moment wel zo gevoelig dat dit ook niet meer hoeft. Ik had alleen de hele middag voorafgaand niks meer gedronken en hij was duidelijk positief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

Hi Sonja, WD 14 (in de avond) na punctie, dus WD 11 na tp... dus heb op 14 gestemd..

 

Nb. die WD 14 was op donderdag en de laatste Pregnyl op de zaterdag ervoor...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast mama tms

hallo

 

 

 

op dag 9 was mijn eerste test die poging!

 

en nu 3 schatten van jongens

 

zowel de kruidvat 2 voor 5 euro als de clear

 

blue gaven meteen streepje en zwanger aan

 

 

 

volg je gevoel

 

mama tms

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

het was inderdaad ochtendurine, maar diezelfde middag nog een test gedaan en die gaf hetzelfde streepje. Wel waren het de 2 voor 5 Euro van het kruidvat. Succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

WD1 = dag terugplaatsing? Ik heb tot nu toe altijd 15 dagen na de punctie al mogen testen, dat is dan dus WD12? Eén keer twee dagen daarvoor licht positief getest (WD10 dan dus), maar dat zette helaas niet door. Heb ook maar niet gestemd, dat bewaar ik voor deze ronde.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Sonja,

 

 

 

Ik heb op wd 7 getest omdat ik een soort rozig slijm zag op t wcpapier na t afvegen ik dacht gelijk mischien innesteling of zo? Ik testte toen vroeg in de avond: negatief. Ik had toen onderweg van werk naar huis lage menstruatierugpijn.

 

Volgende ochtend op wd 8 weer getest: licht positief streepje.

 

Vanaf toen elke dag getest met die goedkope testen van kruidvat, zag dat ie elke dag wat donkerder werd. Op wd 12 verscheen de teststreep zelfs voor de controlestreep en was ie donkerder dan de controlestreep.

 

 

 

Ik heb er 2 laten terugplaatsen, wacht nu op de echo mischien zijn t er 2???Geen idee.

 

 

 

Spannend zijn die wachtweken het enige wat mij er doorheen sleepte was t zoeken in de forum naar aanwijzingen en t constante testen.

 

Suc6 je mag bijna testen!

 

 

 

Groetjes

 

Sam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb de 1e keer braaf gewacht tot WD15 (positief, 3 dagen later vroege miskraam).

 

De 2e keer vanwege omstandigheden op WD13 positief getest.

 

 

 

Ik ben een voorstander van wachten tot de dag dat het ziekenhuis aangeeft. Je hoort steeds weer dat mensen spijt hebben van vroeg testen. Ook omdat de kans dat het nog misgaat (hele vroege miskraam) er zeker is.

 

 

 

Dag TP = dag 0 overigens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb op WD7 (geteld WD1 = dag na de terugplaatsing) na een verse tp positief getest. Dus precies een week na de terugplaatsing...(vrijdag teruggeplaatst, vrijdag erop positieve test)

 

 

 

Wel nog licht, maar vanaf toen werd het wel steeds donkerder.. Op WD6 had ik een positieve ovulatietest en toen kreeg ik al een vermoeden, zwangerschapstest was toen nog negatief...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Ik heb bij onze zoon op wachtdag 11 positief getest, bij hem heb ik 1 test gedaan, de digitale.

 

 

 

Onze 1ste IVF in januari 2010 is niet gelukt

 

Bij onze 2de IVF in april heb ik op 14 mei 2010, wachtdag 9, positief getest er was gelijk een duidelijke 2de streepje te zien.

 

10 juni heb ik de 1ste echo en dan zullen we weten of we 1 of toch 2 ukkies mogen gaan krijgen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik werd bij poging 1 en 2 op wd 10 getest en dag erna ongesteld geworden.

 

 

 

bij de 3de poging getest op wd 9. en positief.. de kruitvat plus test. dat was op een avond, en de ochtend daarna gelijk weer een plus en daarna nog de digi test gedaan en die gaf zelfs al 3+ aan.. zo hoog was me zwangerschapshormoon! en dan heb ik geweten ook. misselijk niet te zuinig! maar uiteindelijk met een mooi(lees zeer mooi) resultaat..:D

 

 

 

liefs trotse mama

 

Desiree

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb vorig jaar op WD14 een thuistest van het Kruidvat gedaan en die was positief. De volgende dag moest ik naar het ziekenhuis voor een bloedtest en die was ook positief.

 

 

 

Inmiddels ben ik bevallen van een gezonde zoon.

 

 

 

Sandy

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden