Ga naar inhoud

werk en ivf pff ben super boos


Summer

Aanbevolen Berichten

ik werk in de gezondheisdzorg en wil graag uitbreiding hebben van mijn contract duurde bijna 1,5 maand voor ze met me in gesprek wilde gaan ze bleef de boot maar afhouden.

 

afgelopen vrijdag heb ik te horen gekregen dat ik heel goed mijn werk door boven het gemiddelde maar dat ik niet meer mag werken ivn IVF ja je leest het goed , ivm ivf.

 

ik heb eerlijk gezegd dat ik er mee bezig ben heb nog nooit een dag verzuimd als ik met de behandelingen bezig ben, dit zo ook gezegd maar wat ik ook maar vertelde het was NEE en bleef NEE ivm ivf. ik heb de vakbond gebeld en die vielen zowat van hun stoel.

 

u heb ik een officele brief gestuurd en wil graag wat ze mij verteld heeft zwart op wit hebben, ben o boos merk ik , dat ze dus IVF als reden geef,

 

dus eerlijk zijn beloont dus niet.

 

wie heeft dit nog meer meegemaakt en wat hebben jullie eraan gedaan..

 

hoor het graag, moet vandag merken maar merk dat ik aardig in oorlosstemming ben.

 

oja overwerken bij ziekte van collega's wat ik nu al doe kon wel ,

 

en mocht ik blijven doen maar niks wordt aan gepast pas als ik helemaal gestopt was met ivf en ze dat zwart op wit heeft

 

niet te filmen toch.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Summer, wat ontzettend oneerlijk!!! En volgens mij mag dat dus echt absoluut niet. Ik ben benieuwd of ze het op papier durven zetten, want volgens mij is dat dan discriminatie... Heb helaas geen practische tips voor je of juridische kennis, maar ik vind het wel echt belachelijk!!

 

 

 

Succes!! Michelle

Link naar reactie
Delen op andere sites

Summer, als je een rechtsbijstandsverzekering hebt zou ik die zeker inschakelen! Ik werk zelf ook in de gezondheidszorg en in Human Resources, maar zo een onzin heb ik nog nooit gehoord.

 

Dit is echt willekeur, de (domme) mening van een leidinggevende met een dubbele agenda.

 

 

 

Sterkte, meid!

 

Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Summer,

 

 

 

Ik heb er eerlijjk gezegd ook geen ervaring mee maar ik zit het met open mond te lezen echt niet te geloven. Dit is gewoon discriminatie! Net of je er om gevraagd hebt om met IVF bezig te zijn. Wat een lef echt niet te geloven! Ik merk dat ik er ook gewoon woedend om wordt hahaha. Ik wil je in ieder geval heel veel sterkte wensen en hopelijk draaien ze bij en kun je het allemaal zwart op wit verkrijgen en ze mooi terugpakken! Stelletje raddraaiers!

 

 

 

Liefs,

 

Nathalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoiets belachelijks heb ik nog nooit gehoord! Ik werk zelf ook in de HR in de gezondheidszorg, maar heb zoiets nog nooit meegemaakt!

 

Ik zou ook rechtsbijstand inschakelen of de hulp van de vakbond in roepen. Ook een gesprek met P&O lijkt me op z'n plaats. Laat je vooral begeleiden in zo'n gesprek door iemand met vakkennis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Neeee, dit is niet normaal, dit mag en kan niet!!!!

 

Snap je boosheid volkomen en je staat ook in je recht dat je hier achter aan gaat.

 

Het er niet bij laten zitten hoor, maar zo te lezen doe je dit ook niet.

 

 

 

Succes ermee!!

 

Ben wel benieuwd hoe dit af gaat lopen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

Dit is dus pure discriminatie inderdaad en recht van gelijkheid is hier ver te zoeken. Ze mógen dit volgens mij niet eens.

 

Ik zou zeker -zoals anderen dat hier ook al hebben aangegeven- via de vakbond of indien je een rechtsbijstand hebt dit aankaarten....

 

 

 

Suc6 Summer...

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Summer, zoals de rest al zegt zou ik dit dus ECHT niet pikken. Vraag hen dit maar eens zwart op wit te zetten en dan inderdaad de vakbond of je rechtsbijstandsverzekering inschakelen. Dit is inderdaad gewoon discriminatie.

 

 

 

p.s. er was trouwens al een topic over werkgevers en ivf http://www.ivfmoeders.nl/showthread.php?t=747&page=4

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb afgelopen vrijdag gemaild , ze schrok toen ik zei wil het zwart op wit zetten, ze vermijdt nu het contact met me maar heb maandag al weer mogen overwerken, had er geen zin in maar vlgs de bond fv doen zodat je kan aantonen dat je daar wel goed genoeg voor bent

 

het is afwachten op de mail of brief van haar kant af ik hou jullie op de hoogte.

 

ben nog steeds erg pissig erover

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoe krijgt dat mens het haar of zijn strot uit.............ONVOORSTELBAAR. Ik zou, als ze je ontwijkt, schriftelijk vragen om een reactie! Of je schrijft zelf een samenvatting van het gesprek met de vraag of ze even een handtekeningetje voor accoord wil tekenen..... op die manier heb je ook het bewijs dat je erom gevraagd hebt.

 

 

 

waardeloos, zoiets! Alsof je niet al genoeg aan je hoofd hebt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik werk in de gezondheisdzorg en wil graag uitbreiding hebben van mijn contract duurde bijna 1,5 maand voor ze met me in gesprek wilde gaan ze bleef de boot maar afhouden.

 

afgelopen vrijdag heb ik te horen gekregen dat ik heel goed mijn werk door boven het gemiddelde maar dat ik niet meer mag werken ivn IVF ja je leest het goed , ivm ivf.

 

ik heb eerlijk gezegd dat ik er mee bezig ben heb nog nooit een dag verzuimd als ik met de behandelingen bezig ben, dit zo ook gezegd maar wat ik ook maar vertelde het was NEE en bleef NEE ivm ivf. ik heb de vakbond gebeld en die vielen zowat van hun stoel.

 

u heb ik een officele brief gestuurd en wil graag wat ze mij verteld heeft zwart op wit hebben, ben o boos merk ik , dat ze dus IVF als reden geef,

 

dus eerlijk zijn beloont dus niet.

 

wie heeft dit nog meer meegemaakt en wat hebben jullie eraan gedaan..

 

hoor het graag, moet vandag merken maar merk dat ik aardig in oorlosstemming ben.

 

oja overwerken bij ziekte van collega's wat ik nu al doe kon wel ,

 

en mocht ik blijven doen maar niks wordt aan gepast pas als ik helemaal gestopt was met ivf en ze dat zwart op wit heeft

 

niet te filmen toch.

 

 

 

hey summer wat een kl*otzakken he denk je dat je eerlijk kunt zijn kan er helaas niet met je over meepraten maar wens je wel sterkte sommige mensen denken echt dat ivf een keuze is zo belachelijk maar zou je maar niet teveel opwinden want uiteindelijk heb je alleen jezelf ermee en je gaat er werk van maken dus misschien komt het alsnog wel goed succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

zit te wachten op brief van haar maar na 2 weken nog niks ik ga an de week weer werken dan mail ik haar weer en dan anders samen met de bond ik laat het hier niet bij zitten , dus afwachten maar tit nu toe zegt ze er geen woord over maar mijdt ze mij , mag we overwerken dan laat ze collega bellen als er zieken zijn helaas voor haar ben ik niet gek en dus doe ik dat niet , ik hou jullie op de hoogte

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

heb ene brief gehad van haar en let op ja het hoge woord is eruit ze noemt IVF als hoofdreden ze is a bang dat ik ziek wordt door de behandelingen of B zwanger wordt het is niet te filmen maar goed , ik laat het er niet bij zitten jullie gaan van mij horen hoe het gaat want ik ga stappen onderemen het moet niet zo kunnen dat je omdat je ivf doet aan de kant gezet wordt ben super boos .

Link naar reactie
Delen op andere sites

dat mag toch ook helemaal niet

 

als ze niet wil dat mensen ziek worden of zwanger raken moet ze mannelijke robots laten werken

 

en ook die computer dingen kunnen nog last hebben van een virus

 

dat ze lekker in haar glazen toren gaat zitten rotten

 

maf mens

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Sannie66

@Summer, helaas maar waar: WIJ als vrouwen worden nog steeds gediscrimineerd op allerlei gronden. De werkgever MAG dit niet op basis van wet op gelijke gronden. Wat als een mannelijke collega ook allerlei onderzoeken moet doen omdat hij bijv. een prostaatprobleem heeft; gaan ze deze dan ook de wacht aanzeggen? Krom, krom, krom! En ik kan me hier heel erg boos over maken..

 

 

 

Ik zou zeker naar de bond stappen! Heb je een rechtsbijstandsverzekering? Ook hier aan de bel trekken. Ik heb helaas hetzelfde meegemaakt vorig jaar. Zat helaas in mijn proeftijd en wilde hier geen werk van maken; ook omdat het bedrijf mij niet aanstond (dat had ik al door na 1,5 week). Nu heb ik sinds vorige week dinsdag ook een nieuwe baan én nu ook zwanger. Ik hou het angstvallig geheim, totdat mijn proeftijd voorbij is...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden