Ga naar inhoud

Bij de hoeveelste TP zwanger


suus77

Zwanger na hoeveel TP (incl cryo)  

55 leden hebben gestemd

  1. 1. Zwanger na hoeveel TP (incl cryo)



Aanbevolen Berichten

  • 2 weken later...

Ik vul de enquete niet in omdat het twee keer op een mk is uitgedraaid.

Overigens heb ik op 1 cryo na, elke keer 2 teruggeplaatst gekregen.

Bij de 5e tp van 2 cryoos zwanger maar, mk bij 6 wk.

Bij de 7e tp van 2 verse emmies zwanger, maar mk bij 8 wk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al meerdere malen heb ik naar deze poll gekeken. Ik dacht dat mijn kansen er statistisch gezien ook belabberd uitzagen en ging depri denken over de pogingen die we nog zouden gaan doen, maar nu eindelijk mag ik ook deze poll invullen :)

 

 

Ik heb bij deze laatste TP Prednison gebruikt om de kans op niet innestelen te verkleinen... Mijn gevoel zegt dat het hier door is dat ik nu eindelijk na 4 jaar knokken zwanger ben geraakt... :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nika,

 

Ik heb nu een 8ste tp gehad. Ook ik krijg het soms benauwd.....

Maar onze gyn blijft positief dat het toch echt een keer moet gaan lukken.

Zolang de gyn dit aan geeft blijven wij ervoor gaan!!!!

 

Succes!

 

Bij ons is de gyn ook positief, alleen mijn bankrekening niet ;-).

Succes verder!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nika,

 

Wat klote dat je evt. niet verder zou kunnen gaan ivm de financiën!

Jij ook heel veel succes verder!

 

We willen denk ik niet onze hele spaarrekening leegtrekken. We lopen in Belgie, en dan is het helemaal duur. Denk dat we voor deze poging al zo'n 6000,- euro hebben uitgegeven.

Vraag me ook soms af hoe goed het allemaal nog is voor je lichaam. Heb behoorlijk veel klachten van de laatste punctie, en wil ook om mijn gezondheid denken. Maar goed, hoop natuurlijk dat deze poging slaag :-)!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ik heb de enquete ook niet ingevukd, kon de juiste keuze niet vinden....

 

2009:

Eerste poging 1x1verse tp.´en 1x tp van 2 cryo´s geen zwangerschap

Tweede poging 1x 2 verse tp, geen cryo´s maar wel zwanger

 

2010: na de bevalling opnieuw begonnen

 

Eerste behandeling 1x verse tp, geen zwangerschap, daarna 1x cryo tp, vroege miskraam, geen cryo´s meer

Tweede behandeling 1x2 verse tp, (pril) zwanger en nog 5 cryootjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nika, wat erg als je evenuteel vanwege de hoge kosten moet stoppen!!!

ik weet dat het in Belgie behoorlijk aan de prijs is. Wij zijn deze keer in DD geweest, met name vanwege het feit dat zij Imsi toepassen, en geen wachtlijst hanteren. Dat de kosten veel lager uitvallen is natuurlijk mooi meegenomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 3 maanden later...
  • 5 maanden later...
  • 4 weken later...

Ik was zwanger van de tweede IVF poging van 2 cryo's. Om precies te zijn van de derde TP van de derde of vierde cryo

eerste ivf TP 1 vers, geen cryo's,

tweede ivf TP 1 vers, daarna TP van 2 cryo's,

Helaas ging het mis en ben ik rond de 8-ste week geopereerd omdat niet duidelijk was of het een miskraam was, een BBZ, of beide (door de 2 cryo's).

 

Toen derde ivf TP 2 verse embryo's en nog 1 cryo in de vriezer.

 

Nu zit ik in de wachtweken van de TP van deze embryo's...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 jaar later...

Wij hebben mazzel gehad. Eerste icsi behandeling verse tp heeft geleid tot onze dochter. Nu ligt het "probleem" ook bij mijn man niet bij mij wellicht dat dat scheelt.

Dames, heel veel succes, ik duim voor jullie! Volgend jaar schuif ik waarschijnlijk weer aan. Volgend jaar voorjaar willen we trouwen. En daarna voor een 2e kindje gaan. Ook omdat je nooit weet hoe lang die medische molen draait. En eerlijk gezehd: onze dochter is in feb geboren. Mijn lijf is nog lang niet hersteld. Effe rust is wel heel fijn.

 

Verstuurd vanaf mijn LG-H850 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden