Ga naar inhoud

Wachtbankje november


Josephine

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 1,2k
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Hoi Josephine,

 

 

 

Zitten we weer op het zelfde wachtbankje he!! Hopenlijk gaat deze keer voor ons TOP worden!!!

 

Wij hebben dit keer icsi gehad. 7 bevruchtingen en daarvan is er zaterdag (18oktober) 1 teruggeplaatst. Over 3 weken horen we of de overige 6 worden ingevroren.

 

 

 

Veel succes!! We zien elkaar op het wachtbankje...

 

 

 

Liefs Peggy

 

6xiui mislukt

 

aug 09 1ste ivf mislukt

 

Nu ICSI 18 oktober tp 1 emmy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden!

 

Suus en Peggy kom er maar snel bij zitten, het is zo ongezellig zo in mijn eentje!

 

 

 

Otjes, Dorine en Maatje: proficiat meiden en wat lief dat jullie ons even een hart onder de riem komen steken.

 

 

 

Otjes, ik had laatst nog een heel epistel naar jou geschreven over mijn stomheid om zo laat met die kinderwens op de proppen te komen. Had je dat nog gelezen (ergens in dat topic over procenten en cryo's).

 

Wat ontzettend geweldig trouwens dat je zwanger bent, he?!!! :hello2:

 

 

 

Hee, Peggy, wij hadden nu 13 eicellen waarvan 8 bevrucht. 2 zijn er dus teruggeplaatst en 6 zijn er over gebleven. Wij horen over een week of 2 of ze de cryo-status bereikt hebben.

 

 

 

Liefs, Josephine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag meiden, ik ga 31 oktober thuis testen maar heb 2 nov de bloedtest in ziekenhuis, dus mag ik er hier ook vast bij hihi...

 

Verder ga ik hopelijk direct door met ivf als deze cryo tp niet gelukt is, dus dan kom ik alsnog op de lijst te staan voor nov, echter denk ik wel dat ik dan pas in december mag testen..

 

Succes en sterkte allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josephine,

 

 

 

Dat heb ik volgens mij gelezen, ik zou er nog op terugkomen, maar dat ben ik denk ik vergeten. Bij mij was het geen stomheid, maar het feit dat mijn relatie over ging (na 16 jaar) en ik dus pas laat iemand tegenkwam. Voordat het dan naar voren komt dat je ze uit eigen beweging niet kan krijgen...... Enfin. Nu is het eindelijk gelukt.

 

 

 

Ik wens het jullie ook allemaal toe en duim voor jullie.

 

 

 

Liefs

 

Natas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yeah, dikte baarmoederslijmvlies was goed en nu zaterdag tp van 1 of 2 emmy's afhankelijk van de kwaliteit. Wel spannend, want tot nu toe hebben we steeds 1 laten terugplaatsen, omdat we al een zoontje hebben uit de eerste IVF.

 

Dus vanaf zaterdag neem ik hopelijk plaats op het bankje van november!

 

 

 

Laten we het een groen bankje maken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey de meiden die in november de spits afbijten!

 

Heel veel succes en geduld gewenst ladies, ik lees met jullie mee en duim voor jullie. Met een beetje geluk ontdooid onze laatste cryo goed en vergezel ik jullie deze maand nog..

 

 

 

lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag 1 na de TP en ik voel heulemaal niks! :icon_scratch: (hihi)

 

 

 

Ik baal trouwens wel van de plakkerige bolletjes. En ik ben niet zo goed in inlegkruisje inleggen dus je snapt dat ik vaak moet wisselen van ondergoed. Wat een gedoe he, IVF-en. Ik ben blij dat ik het hele spuit-en punctiegebeuren achter de rug heb. Ik was er ook wel een beetje klaar mee. Dus ik hoop volledig tot rust te komen in deze ww. (is een onmogelijk streven lijkt me)

 

 

 

groetjes, Jos.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Josephine,

 

 

 

Tot rust komen in de wachtweken... haha, lijkt me inderdaad een onmogelijk streven, toch hoop ik voor je dat het lukt. Die bolletjes zijn echt een ellende inderdaad, dat was echt een verademing de afgelopen cryo pogingen in mijn eigen cyclus. Jammer alleen dat ze steeds mislukken...

 

 

 

Ik hoop dat het jullie meiden beter vergaat!!

 

 

 

lfs,

 

Nienke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gezellig Ralletje, hoe meer zielen hoe meer vreugd ik wil zien voor ons in deze maand! Laat je ons nog weten of het goed is gegaan met je cryo? Lijkt me enorm spannend voor je.

 

 

 

Irrie, ook gezellig dat jij er bij bent komen zitten.

 

 

 

Groetjes, Josephine.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Meiden, het wachten is pas net begonnen en het duurt nu al lang:read2:

 

Ik vind die bolletjes ook zo vies.. Ik moet ze deze keer ook nog eens extra lang gebruiken 20dagen!!! Als het maar tot positief resultaat brengt!

 

 

 

Veel succes allemaal!!!!!!!!!:blob1:

 

 

 

Greets, Peggy

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo meiden...

 

 

 

Na lang gewacht te hebben, is de ongi nu eindelijk doorgekomen (na de miskraam al weken niet ongesteld geworden) Meteen het ziekenhuis gebeld, en 30 oktober is de 1e echo. Dus ik kom me binnenkort ook hopelijk op het wachtbankje bij jullie aansluiten.

 

 

 

Liefs...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden