Ga naar inhoud

Cryo in AZM?


Nise

Aanbevolen Berichten

Hallo iedereen,

 

 

 

Zijn er mensen die een cryo-terugplaating hebben gehad in het AZM? Na een mislukte ICSI, zijn wij momenteel namelijk in afwachting van een cryo-terugplaatsing. Ik vid het allemaal ongelooflijk spannend.... Wij hebben uit de eerste ICSI behandeling twee ingevroren embryo's overgehouden. Deze zijn in een rietje ingevroren, dus goed voor maximaal een cryo-teugplaatsing.

 

 

 

Graag hoor ik ervaringen hierover!

 

 

 

Groetjes,

 

Nise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nise,

 

 

 

Spannend hoor!

 

Ik heb daar (nog) geen ervaring mee. Wij hebben net de eerste ICSI achter de rug en zijn nu aan het wachten. Vrijdag kunnen we testen. Er zijn 3 cryo's ingevroren, volgens mij allemaal in aparte rietjes.

 

 

 

Wanneer hebben jullie de terugplaatsing?

 

 

 

Groet!

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Nise,

 

 

 

Ik heb ook een cryo TP gehad in het AZM. Wij hadden 4 cryo's, alleen zijn ze helaas allemaal niet goed ontdooid. Ze hebben uiteindelijk 2 1-cellige cryo's teruggeplaatst maar dat had weinig kans van slagen en is dus ook niet gelukt. Maar dat is vrij uitzonderlijk geloof ik. Ze zeggen dat normaal gesproken ongeveer 50% goed ontdooid. Misschien ontdooien ze bij jou zelfs allebei goed. Ik hoop het voor je!

 

 

 

Heel veel succes in elk geval! Weet je al wanneer de TP zal zijn?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo IVFSH en Hanneke,

 

 

 

Ik weet nog niet wanneer de terugplaatsing zal zijn. Ik ben namelijk momenteel nog aan het herstellen van de mislukte ICSI poging. Ik heb hiervan een miskraam gehad in week 12. Ik mag nu starten met de cryobehandeling op het moment dat ik weer spontaan ongesteld wordt. In het AZM hebben ze gezegd dat ze verwachten dat dit niet al te lang op zich zal laten wachten, maar uiteindelijk weet je dat natuurlijk nooit. Elk lichaam is toch weer anders... Ik vind het wachten trouwens echt slopend. Wij willen zo graag en ik voel me zó machteloos.... Maar dat zal voor jullie zeker wel herkenbaar zijn, denk ik.

 

 

 

IVFSH, wat super spannend dat je vrijdag mag testen!!!! Ik hoop heel erg voor je dat je een zielsgelukkig weekend tegemoed gaat. Dus jou cryo's zijn in aparte rietjes ingevroren? Ik begrijp eigenlijk niet zo goed waarom die van ons in een rietje zijn gedaan, maar goed.

 

 

 

Hanneke, wat ontzettend naar dat het ontdooien niet goed gelukt is bij jullie... Kan me voorstellen dat dat heel erg frustrerend is... Hebben ze bij jullie allevier de cryo's tegelijkertijd ontdooit? En weet jij of in het AZM de artsen bepalen of ze een of twee cryo's terugplaatsen?

 

 

 

Liefs,

 

Nise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nise,

 

 

 

Ik moet zeggen dat nadat ik mijn antwoord aan jou had getypt, ik begon te twijfelen. Ik weet het eigenlijk nietzeker. Het enige dat ik weet is dat ze ze wel per stuk in kunnen vriezen, maar of ze dat ook hebben gedaan? Ik ga het vragen als ik moet bellen voor met mijn uitslag van de zwangerschapstest (we wonen in het buitenland, daarom testen we zelf en doen we het niet in het ziekenhuis).

 

 

 

Wat vreselijk rot voor jullie dat jullie na 12 weken een miskraam hebben gehad. Ik kan me gewoon niet voorstellen hoe ellendig dat moet voelen.

 

Hoop dat je snel weer in je gewone cyclus zit zodat je snel een terugplaatsing hebt.

 

Wat vind je verder van het azm? Ik ben wel heel erg tevreden over de gang van zaken tot nu toe. Prettig team en ik vond het ook fijn dat we goed overleg hebben gehad over de timing ed (juist omdat we niet in de buurt wonen).

 

 

 

Veel succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nise,

 

 

 

Ze hebben eerst de 1e 2 cryo's ontdooid, daarvan heeft 1 het niet gered de andere was nog 1-cellig. Het tweede rietje had precies dezelfde uitslag dus hebben ze die 2 1-cellige maar teruggeplaatst. Onder het mom het is beter als niks. De cryo's worden in principe altijd met 2 ingevroren in het AZM. En als er 2 goed ontdooien mag je ze allebei terug laten plaatsen. Je krijgt hiervoor nog een gesprekje als je de echo hebt om te kijken of het BMS goed is. Je krijgt hier als het goed is nog een brief over.

 

 

 

En wat vreselijk dat je een miskraam hebt gehad bij de 1e poging. Ik heb nu zelf een mislukte poging gehad (die cryo) en een miskraam en ik vond de miskraam veel moeilijker te verwerken als de mislukte poging. Dus laten we hopen dat we het ergste gehad hebben toch.

 

 

 

Ik ben helaas ook niet zo geduldig en nu met die verplichte pauze al helemaal niet. Ik wil ook zo ontzettend graag door. Ik weet van mijn cryo poging dat het vooral zo moeilijk was omdat er zo lang tussen de 1e poging en de cryo had gezeten. Ik denk nog steeds dat het allemaal makkelijker te verwerken is als je wat sneller door kan. Maar goed dat is mijn eigen idee.

 

 

 

Heel veel succes met wachten en hopelijk gaat het weer gauw beginnen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo IVFSH,

 

 

 

Allereerst hoop ik heel erg dat je gisteren positief hebt mogen testen en je nu in de wolken mag zijn!!

 

Je vroeg wat wij van het AZM vinden. Wij zijn er erg tevreden over. Vind het ook een heel fijn team, zowel de artsen als de verpleegkundigen, en ze zijn gemakkelijk te benaderen als er vragen zijn enzo. Is toch wel belangrijk dat het team je een goed gevoel geeft, juist omdat de hele behandeling in alle fasen zoveel spanning met zich meebrengt. Het is toch allemaal niet niks...

 

 

 

Over het invriezen van de cryo's: ik wist pas dat ze onze twee cryo's in een rietje in hadden gevroren toen ik een brief hierover thuis kreeg. Nam toen aan dat dat de gebruikelijke gang van zaken was, al begreep ik niet goed waarom. Ben er nog niet aan toegekomen om het na te vragen in het ziekenhuis, maar las net dat Hanneke ook schreef dat ze in principe met z'n tweetjes worden ingevroren. Ben wel benieuwd hoe het nu bij jullie is gedaan. Maar hopelijk zijn die cryo's voor jullie voorlopig niet nodig!

 

 

 

Liefs,

 

Denise

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke,

 

 

 

Dus als ik je goed begrijp mag je zelf kiezen of ze een of twee terugplaatsen, mochten ze goed ontdooien? Dat lijkt me ook een moeilijke beslissing zeg...

 

 

 

Ik heb het nog steeds erg moeilijk met die miskraam. Is ook nog erg vers allemaal. Ik heb gemerkt dat toen ik de positieve test had en op de allereerste echo zag dat het hartje klopte, ik eigenlijk geen rekening meer hield met dat het ook nog mis zou kunnen gaan. Heel naief eigenlijk, maar we waren ook zo ontzettend blij....

 

 

 

Waarom heeft er zoveel tijd tussen jullie miskraam en cryo poging gezeten? En wat maakt dat jullie tweede ICSI poging is uitgesteld? Het wachten is inderdaad zwaar... het voelt beter om bezig te zijn, met wat dan ook, beter dan maar te zitten wachten. Maar tja, we hebben nu eenmaal niet alles voor het zeggen hè?

 

 

 

Jullie ook heel veel succes met wachten!

 

 

 

Liefs,

 

Nise

Link naar reactie
Delen op andere sites

he nise,

 

 

 

jeetje heb je verhaal zitten lezen. Wij hebben met 8 weken een missed abortion gehad van onze 1e isci. Helaas moesten we verplicht 2 ongi cycli wachten en dat heeft bijelkaar 12 weken geduurd. was na de miskraam driect na 4 weken ongesteld en daarna dus weer heel lang niet. Ik heb gemengde gevoelens over het AZM omdat zolang alles volgens het boekje verloopt je geen probleem hebt maar als je afwijkend bent-wordt toen heb ik wel moeilijkheden gevoeld. We hebben nu 1 cryo poging gehad en ook helaas niet goed ontdooid : nog maar 1 cel over.

 

Donderdag de 22e gaan we starten met poging 2. Ik hoop dat ik weer een positieve test mag hebben met deze keer wel een goed einde.

 

 

 

IVIFH, van harte met je positieve test. Hoop dat alles spoedig mag verlopen.

 

 

 

Meiden, toi toi toi

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Nise,

 

 

 

Ja je mag idd zelf kiezen of je 1 of 2 terug wilt laten plaatsen. Ik dacht altijd van te voren ik doe nooit 2, maar omdat ik het toch veel zwaarder vind allemaal als ik van te voren dacht hebben we vrij snel de keuze gemaakt voor 2. Oke meer kans op een tweeling en dat is best heftig denk ik, maar beter als geen kindje, veeeeel beter!

 

 

 

Kan me voorstellen dat je het nog steeds heel moeilijk hebt met de miskraam. Dat heb ik ook wel en bij mij was het nog maar heel pril dus dat is nog minder heftig! Neem de tijd om dit te verwerken hoor dat heb je echt wel nodig. Ik werd pas 7 weken na de miskraam voor het eerst ongi en toen was er geen plek in het ziekenhuis waardoor ik weer drie weken aan de pil moest en het dus uiteindelijk 10 weken duurde voordat ik met de progynova kon beginnen. Misschien zelfs nog wel wat langer weet ik eigenlijk niet meer!

 

 

 

Onze 2e poging is uitgesteld omdat de artsen bang zijn dat ik het niet aan kan. Heb in de zomer uitvalsverschijnselen gehad en omdat er op de scan niks te zien was gaan ze er voor het gemak maar vanuit dat het wel stress zal zijn geweest. Ben ik het zelf helemaal niet mee eens maar goed. Moet nu dus eerst naar de psycholoog en die moet gaan beslissen of en wanneer ik kan starten. Moet zeggen dat ik dat vrij heftig vind. Feitelijk zeggen ze gewoon je mag nu geen kinderen krijgen. Zonder behandeling geen zwangerschap. Het voelt ook heel confronterend dat zij dat voor je kunnen beslissen. Normaal beslis je zelf of je wel of niet zwanger wordt! Maar ja kan niks anders doen dan het accepteren en hopen dat ik snel verder mag!

 

 

 

Jij heel veel succes ook met wachten en neem de tijd om je miskraam te verwerken!

 

 

 

@ivfsh: SUPER..!! Gefeliciteerd zeg! Geniet ervan en maak je niet te druk om wat er allemaal mis kan gaan. Je hebt het toch niet in de hand!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Hanneke, Hellen en Nise,

 

Tja, inderdaad even in schril contrast met jullie.... wat zou het fijn zijn als iedereen zekerheid zou kunnen hebben op een goede afloop.

 

 

 

Wat betreft het invriezen, ik heb het nog even nagevraagd, maar we hebben inderdaad 2 rietje met 2 cryo's en 1 rietje met 1tje. Dus niet zoals ik eerst dacht allemaal afzonderlijk. Moet zeggen dat ik dat wel een beetje vreemd vind: waarom niet allemaal apart?

 

 

 

Wens jullie echt heel veel sterkte toe, maar vooral wens ik jullie een succesvolle behandeling toe met prachtig eindresultaat!!!

 

 

 

Liefs,

 

IVFSH

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi

 

 

 

Even een succes-story van een cryo ín het AZM.

 

 

 

Bij mij is (3,5 jaar geleden!) een 8 cellige cryo teruggeplaatst, die niets geleden had onder het invries en dooi proces.

 

 

 

Succes Allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gefeliciteerd, IVFSH! Wat ontzettend fijn voor jullie. Geniet ervan!

 

 

 

Helen: Wat naar dat jij ook een mislukte poging hebt gehad.... En dan zo lang moeten wachten op de cryo, dat lijkt me ook erg zwaar. Gelukkig mag je snel starten me poging twee. Hopelijk gaat alles voorspoedig en gaat deze poging je een heel gelukkige moeder maken!! Eigenlijk vind ik het lastig om echt iets te zeggen over 'hoe goed' het AZM is. Het is mijn enige ervaring op het gebied van vruchtbaarheidsbehandeling, dus dan is het ook moeilijk te vergelijken met andere ziekenhuizen. En als het goed gaat allemaal, ben je denk ik vanzelf al positiever.

 

 

 

Amanda: Bedankt voor het positieve bericht. Echt fijn om te horen dat het goed kan gaan, zo'n cryo behandeling!!

 

 

 

Byebye en succes iedereen!

 

 

 

Nise

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

hallo allemaal,

 

wij hebben onze 2e icsi behandeling erop zitten bij het AZM.

 

we hadden 11 goede eicellen aan de rechter kant, de linker kant hebben ze verloren laten gaan omdat ik onwijs veel pijn had, plus had een verkleving zitten aan de linker kant door de hormonen.

 

van de 11 goede eicellen zijn er 10 bevrucht,1 toppertje terug geplaatst gekregen helaas poging mislukt..

 

en van de 10 bevruchten zijn er 2 de vriezer in gegaan.

 

afgelopen zaterdag heb ik onze 2 cryo's terug geplaatst gekregen.

 

maar ik heb er een raar gevoel over eerlijk gezegt !

 

ik kreeg een meneer, die maakte geen echo om te kijken hoe of wat ( wat ze normaal wel altijd doen)

 

en hij heeft me enorm veel pijn gedaan!

 

ik vroeg waarom hij geen echo maakte en hij zei ; alles moet op gevoel.. AHUM!

 

normaal zien wij na de terug plaatsing altijd onze 2 emmy's op de echo dit keer ook niet!

 

er was iets met me baarmoeder en hij pakte een lange tang en deed me onwijs veel pijn!!!!

 

30 n ov om 11:30 moet ik me urine inleveren in het AZM om te kijken of ik zwanger ben..

 

ik heb nu elke keer ongie krampen...

 

maja nu maar verder met de ultragestran bolletjes 3x2 per dag...

 

ik wil iedereen heel veel succes wensen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

jeetje angel wat een heftig verhaal.

 

sinds wanneer is er een meneer?

 

ik moet vandaag we voor de eerste echo en dan hoop ik er te zijn.

 

ik hoop van harte dat alles goed gaat............................

 

zit je te denken om het bespreekbaar te maken? ik heb dit nog nooit meegemaakt en ik vind het ook bizar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo hellen,

 

 

 

ik weet nog steeds niet wat ik van die ''gynocoloog'' moet denken...

 

en ik weet dus ook niet waar die ineens vandaan kwam...

 

ik heb er eerlijk gezegt een rare smaak van in me mond gekregen.

 

nu ik het een paar bekenden heb verteld denk ik echt van ze hebben gelijk die vent spoorde gewoon niet!

 

ik ga het zeker bespreekbaar maken als ik 30 november uberhoudt haal om te testen...

 

ik heb de hele nacht wakker gelegen van de pijn in me buik niet normaal.

 

ook dit heb ik nog nooit gehad!

 

dus ik ben eens benieuwd wat er gaat gebeuren in me buikje hihi.

 

ik durf het niet eens meer te hopen eerlijk gezegt...

 

mijn gevoel zegt dat die vent het echt verkeerd heeft gedaan..

 

maar ja we zullen zien!

 

ik wens je heel veel succes vandaag in het ziekenhuis!!!!

 

liefs angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

tjonge wat een verhaal.

 

wie was die man in godsnaam?

 

dunselmann, maas?

 

ik had vandaag de graaf, ging goed.

 

veel follikels in aanleg dus krijg een lagere dosis puregon.

 

ben benieuwd. ga morgen starten met puregon.

 

ik hoop voor je dat alles goed zit maar zou het zeker navragen als je de 30e moet gaan. alle hoop dat het goed zit

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een akelige toestand Angel! Ik heb zelf een second-opinion in AZM gehad bij dr. Dunselman voor mijn darm-endo, ik vond hem in ieder geval een zeer kundige indruk maken! Na een eventuele zwangerschap en bevalling, zal ik door o.a. deze man aan mijn darmen worden geopereerd. Dit wordt een zware operatie (wellicht met tijdelijk stoma)... dus ik zou ook wel gerustgesteld willen worden hieromtrent!!

 

 

 

Hellen.. Fijn dat jij ook weer in de race zit, een mooie uitgangspositie meid! Succes

 

 

 

Gr. Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb Dunselman ook vaker gehad. Niet bij de ivf afdeling hoor, maar bij gynaecologie. Wij zijn drie jaar geleden toen mijn vriend kanker kreeg ook bij hem geweest, hij regelt het invriezen van zaad voor chemo altijd geloof ik.

 

 

 

Hoe zag die man eruit Angel? Dunselman kan af en toe wat bot zijn vind ik, maar hij komt wel altijd zeer kundig over. En na een slechte uitslag bij ons was hij ook heel aardig! Maar het blijft een vervelend verhaal! Ik zou er zeker melding van maken Angel. Sterkte! En hopelijk ben je ondanks je voorgevoel toch gewoon zwanger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Hellen : wow wat goed meis!!

 

ik ga echt voor je duimen!

 

dat er maar lekker veel groeien, niet al teveel! want dan is het ook weer een Ramp!!

 

en dat ze maar allemaal bevrucht worden, en dat ze lekker in je buikje uit eindelijk inestelen!!!

 

 

 

wat betreft d ie ''gynocoloog''

 

ik weet zijn naam niet eens meer Sorry...

 

het was een man van ongeveer 35/40 jaar oud...

 

ik heb er eerlijk gezegt ook niet echt opgelet hoe hij eruit zag. :doh:

 

ik was meer aan het opletten wat die allemaal deed...

 

en het laatste gesprekje daar was ik ook niet echt bij met me koppie. omdat ik er zo versteld van stond hoe alles is gegaan zaterdag.

 

maar als ik het AZM spreek, 30 nov of eerder wat ik dus niet hoop!

 

zal ik eens vragen wat voor horror gynocoloog dat was...

 

en ik laat het jullie dan meteen weten!!!

 

en ik ga natuurlijk eens na vragen of dat normaal is dat hij geen echo maakte voor de tp,tijdends de tp, en na de tp!!!!!

 

want het zit me echt niet lekker...

 

ik wens iedereen hier heel veel succes!!!

 

en bedankt voor al jullie lieve reactie's!

 

 

 

liefs Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

meid, die drie weken zijn killing hé.

 

twee weken is dat al, maar drie al helemaal.

 

nu had ik bij TP nog maar een 1 cellig embryo wat eerst 8 cellig was, wij hadden hier geen goed gevoel over en dat bleek ook zo, dus was het wachten redelijk relax. ik ging nergens van uit.

 

 

 

Meid, op naar de 30e met een dikke, vette +

 

 

 

@ pieneke

 

kom jij ook uit het zuiden?

 

en jeetje, ook heel erg heftig wat jou nog te wachten staat.

 

mag het geluk eens aan onze zijde staan!??

 

PLEASE>>

Link naar reactie
Delen op andere sites

alle hoop is vervlogen...

 

ik verga van de pijn in me buik / onderrug...

 

als het zo meteen nog erger wordt bel ik het AZM!

 

mocht dit wat minder worden bel ik sowieso het AZM eens op morgen , om te vragen of die gynocoloog wel echt normaal is!!

 

mijn vriend wilt zelfs dat ik erover bel,omdat dit gewoonweg niet normaal is!!!

 

meneer ; ''alles moet op gevoel'', nou ik voel het nu een zeer PIJNLIJK gevoel :cussing::cussing::cussing::cussing:

 

ik laat jullie morgen wel weten hoe of wat als ik het AZM heb gesproken...

 

liefs Angel

Link naar reactie
Delen op andere sites

bellen, idd en niet tijdens het spreekuur.

 

gewoon als je wakker bent en dit leest, hahahha

 

dit is toch van de zotte. en dan zeg je maar dat je direct langs wilt komen, wie weet wat zich daar binnen momenteel afspeelt.

 

Meid, ik duim al wat ik kan dat het valse tekenen zijn en alles goed zit.

 

zet hem op en laat je niet afschepen, daar kunnen ze goed in zijn!

 

volhouden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angel? Hoe is het afgelopen? Ik vind het zo vreemd, heb dit nog nooit gehoord???

 

 

 

@Hellen, ik kom niet uit het Limburgse, maar ben daar terecht gekomen omdat daar de deskundigheid zit die in mijn situatie vereist is. In het ZH in onze regio werd opgemerkt dat "het onze pet te boven gaat".... Op naar een succesverhaal voor ons ja, mag inderdaad wel eens

 

 

 

Liefs Pieneke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angel.. vreemd verhaal idd! En als je zoveel pijn hebt zou ik zeker bellen!!

 

 

 

Bij de cryopoging heb ik het trouwens echt niet volgehouden om 3 weken te wachten.... op dag 17 (carnavalsvrijdag, weet het nog als de dag van gisteren..) had ik een positieve test!

 

 

 

Succes allemaal!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden