Ga naar inhoud

Donatie


Sab

Aanbevolen Berichten

Meiden, het vakantiegeld is binnen!

 

 

 

Misschien is het leuk om via een kleine donatie onze waardering te laten blijken voor onze Jheroen en Seetje.

 

Persoonlijk ben ik namelijk erg blij dat deze site er is!

 

Dus ik heb een kleine bedrag van mijn vakantiegeld gedoneerd:blob1::tongueP:

 

Wie volgt?

 

 

 

groetjes Sab

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...

Dames,

 

 

 

Bij deze wilde ik dit topic weer even onder de aandacht brengen. Zelf ben ik veel te vinden op het forum en ben ik ontzettend blij dat ik hier al mijn verdriet en plezier kan delen met dames die me begrijpen. Dit alles zou niet mogelijk zijn zonder het werk van Jeroen en Seetje.

 

Als dank voor alles heb ik een donatie gedaan en ik hoop dat er nog meer dames zijn die me zullen volgen. Ik weet dat het in deze tijd van crisis niet voor iedereen even makkelijk is maar alle kleine beetjes helpen.

 

Wie volgt mij?

 

 

 

Groetjes Dorine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb vandaag ook maar weer eens een donatie gedaan. Zo af en toe mag dit forum best beloond worden. Ik heb er heel veel aan op momenten dat ik mijn vrienden/fam even wil ontlasten van mijn verdriet en voordurende gebabbel over kinderen die ik nog niet heb.

 

 

 

Allemaal bedankt voor jullie steun!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed dat jullie dit weer even geupt hebben..doneren blijft er anders bij (in mijn geval ;-))...wel dagelijks lezen en reageren...mag ook wel iets tegen over staan idd. Als er wat schapen over de dam zijn volgen er meer...Hoop dat t forum maar lang mag bestaan!

 

Groetjes Manon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...

Om eerlijk te zijn snap ik niet waarom we geld zouden moeten doneren...

 

Wil absoluut niet de boel opruien hier maar...

 

 

 

Ik ben zelf ook beheerder van een forum voor mensen met een kinderwens, eigenlijk een best wel groot forum ook en bij ons komt er meer dan genoeg reclamegeld binnen. Uiteraard is het de ene maand meer dan de andere maand en we hebben ook wel maanden gekend waarin er slecht enkele tientjes binnen kwamen... maar we hebben vele maanden waarin er wel 1000 euro per maand binnen komt!!

 

 

 

Daarom (ondanks dat ik dit forum echt super goed vind) stoor ik me enorm aan die vraag of de leden willen sponsoren... Kan het beheer niet beter wat meer aan adverteerders benaderen doen?? Er zijn echt hele goede adverteerders van de meest diverse onderwerpen die per klik op het forum betalen, dus je hoeft er niet eens altijd voor door te klikken.

 

Gooi dan nog een baby van de maand of een buik van de maand of weet ik veel wat voor foto van de maand wedstrijd er tegen aan waarbij mensen iets kunnen winnen wat door een adverteerder wordt aangeboden en voila: dan komen er dagelijks zoveel mensen ff op de site om te stemmen, waardoor de bezoekersaantallen lekker om hoog gaan, en daarbij ook de reclame inkomsten.

 

 

 

Nogmaals: niet opruierig bedoeld!! Opruien is het laatste wat ik hier zou willen omdat ik best veel aan deze site heb... Het is alleen een tip!

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd ieder zijn eigen mening. Ik heb zelf geen ervaring met het opzetten of beheren van een forum. Persoonlijk vind ik het een kleine moeite om wat te doneren.

 

 

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo zit te springen om vele advertenties op de site, zeker die bewegende. Maar ja het is altijd wat.

 

 

 

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

idd ieder zijn eigen mening. Ik heb zelf geen ervaring met het opzetten of beheren van een forum. Persoonlijk vind ik het een kleine moeite om wat te doneren.

 

 

 

Ik moet eerlijk bekennen dat ik niet zo zit te springen om vele advertenties op de site, zeker die bewegende. Maar ja het is altijd wat.

 

 

 

Groeten

 

 

 

Wij hebben ook geen grote bewegende advertenties!! Die vind ik zelf ook irritant!! ;)

 

De meeste advertenties zie je niet eens omdat die op de home-site van onze site staan en de forummers zien die advertenties niet eens dus ;)

 

De enkele advertenties die wel op het forum te zien zijn verschijnen verschijnen niet eens elke keer ;)

 

 

 

Maar misschien is het een bewuste actie van dit forumbeheer om geen adverteerders aan te trekken, maar misschien dat ze de wegen naar de adverteerder niet kennen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

Zou ik de link van jou site mogen?

 

 

 

Wow 1000 euro dat is een hoop geld, daar verdienen jullie aardig aan dus!

 

Wij hoeven er niet aan te verdienen, het is al leuk als we de kosten eruit halen met de donaties en een enkele advertentie.

 

Nu betalen we alles uit eigen zak, dus we zijn blij met af en toe een donatie.

 

 

 

Groetjes José

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden