Ga naar inhoud

moeder van één kind?


MarionFL

Aanbevolen Berichten

Beste leden,

 

 

 

Misschien zijn jullie bekend met het tijdschrift Kek Mama. Momenteel zijn we bezig met een fotoreportage van moeders die één kind hebben, en ook van plan zijn om het daarbij te houden, om uiteenlopende redenen.

 

 

 

Ben je moeder van één kind (tussen de 1,5 en 10 jaar) en komt er hoogstwaarschijnlijk geen tweede, omdat je bijvoorbeeld al jarenlang bent bezig geweest om de eerste te krijgen en daar zo gelukkig mee bent dat je geen wensen meer hebt voor een tweede? Of om een andere reden?

 

 

 

En lijkt het je leuk om samen met je kind mooi op de foto gezet te worden? Stuur me dan een mailtje op m.van.es1@sanoma-uitgevers.nl

 

 

 

Bedankt alvast!

 

 

 

Groeten, Marion

 

Kek Mama

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Hallo meiden,

 

 

 

Ik wilde jullie even laten weten, dat ik gereageerd heb op dit oproepje, en, uitgekozen ben, om in het tijdschrift ons verhaal te vertellen!!

 

 

 

Ergens in april wordt ik geintervieuwd, en gefotografeerd samen met Len.

 

Wanneer het gepubliceerd wordt weet ik nog niet, laat het jullie weten!

 

 

 

Ik vind het spannend maar wel erg leuk.

 

Doe het vooral om mensen na te laten denken, wanneer ze weer eens vragen "komt er nog geen tweede?"

 

Want zo eenvoudig ligt het niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Butterfly

He Amanda, wat ontzettend leuk !!!!!

 

Hou ons op de hoogte wanneer het in de winkel ligt !

 

En ook natuurlijk hartstikke goed, het verhaal erachter, mensen zijn soms zo onnadenkend bezig; wanneer komt de tweede ??? :flame:

 

 

 

Maar leuk joh !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat onwijs leuk, hou je ons op de hoogte van hoe zo'n dag er uit ziet? Ben wel heel benieuwd hoor! En uiteraard wil ik graag weten wanneer ''jij'' dan in de winkel ligt.

 

 

 

Groetjes Dani.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee Amanda,

 

 

 

Wat gaaf! Ik vind het een leuk blad, en de fotografie is altijd erg goed! Alleen daarom al erg de moeite waard om te doen, je hebt dan in ieder geval mooie foto´s van jouw en je leuke mannetje.. Ben heel benieuwd, hou ons op de hoogte, want ik ga dan ook zeker een exemplaar halen!

 

 

 

Ik heb die vraag ook jarenlang wekelijks om mijn oren gekregen, dus vind het ook heel goed dat daar eens aandacht aan wordt besteed..

 

 

 

Veel plezier in ieder geval!

 

 

 

Liefs Pien

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha, ik moet zeggen dat ik de fotoshoot ook erg leuk vind. Mijn haar en make-up wordt gedaan, en ik krijg de foto's op cd.

 

 

 

Maar anders had ik het evengoed gedaan hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hee, wat leuk. Ik ga het tijdschrift dan zeker kopen. Ik vind het zo belangrijk dat er aandacht is voor dit onderwerp. Voor de meeste mensen is het het krijgen van een kindje (of zij 'nemen' gewoon een kind) zo vanzelfsprekend. Alsof het niets is.....

 

Groetjes, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het intervieuw inmiddels gehad en het artikel al gelezen. (op mail)

 

Over 2 weken de fotoshoot.

 

Het is een kort stukje, maar naar mijn idee, komt de boodschap wel over!

 

ik weet nog niet wanneer het in de winkel ligt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Afgelopen zaterdag was de fotoshoot.

 

Ik heb helaas af moeten zeggen, omdat mijn oma overleden is en ze zaterdag gecremeerd werd..

 

Ik krijg, als het goed is, nog bericht, over een nieuwe fotoshoot, en mag dan toch nog mee doen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Gisteren hadden Len en ik de fotoshoot.

 

Het was echt super leuk!!

 

Styliste, visagiste en professionele fotograaf in een studio. ( http://www.studio5982.com )

 

 

 

De foto's zijn erg mooi geworden.

 

 

 

Het artikel komt in het juni/juli nummer.

 

Ik zal, als het in de winkel ligt, nog wel even een reactie hier neer zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amanda,

 

ik had wat berichtjes gemist; gecondoleerd met je oma!

 

goed dat je toch nog mee mocht doen. Ik ben zo benieuwd!

 

Laat tegen die tijd nog maar even weten ja, anders is ie zo weer de winkel uit voor ik het heb gezien!

 

Groetjes,

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...

ik heb vandaag al een exemplaar ontvangen van de kekmama die as dinsdag uitkomt, en we staan er supermooi in!! Gewoon een hele pagina....

 

ben helemaal trots!

 

 

 

P1010310.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziet er mooi en superstylish uit, Amanda!

 

Niet verkeerd om op deze manier aandacht te krijgen voor het feit dat het krijgen van kinderen niet vanzelfsprekend is. Zet wellicht toch weer wat mensen aan het denken. Foto is ook écht om te koesteren, zo hé?! Jullie zien er beiden goed uit, hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden