Ga naar inhoud

beetje donkerbruinbloed verlies


Lentezon

Aanbevolen Berichten

Nou meiden,

 

Ik schrok me rot net want vond wat donker bruin bloedverlies toen ik naar het toilet ging.

 

 

 

Heb gelijk de assistente gebeld van de Gyn, en zij bellen mij terug.

 

Ik ben nu 25.3 weken, en moet zeggen dat dit nu wel net na gemeensschap is (:censored2:). Verder heb ik geen klachten of zo en heb de indruk dat het nu wel minder is of over is. Ik voel de dames ook nog wel af en toe bewegen.

 

 

 

Ze zeiden dat omdat het nu na week 20 is zij wel eea gaan overleggen, maar gezien de kleur, geen klachten verder en net na gemeenschap is het waarsch. wel goed. Misschien moet ik even langkomen. Ik maak me niet echt zorgen of zo , maar leuk is anders....

 

Ze bellen mij dus nog....

 

 

 

Iemand dit ook meegemaakt???

 

 

 

bah domper!

 

Nu 10 minuutjes later : ze hebben gebeld en ik hoef niet terug te komen. Als er nu klachten komen of rood bloed wel bellen...

 

Zucht... komt goed????????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heej hallo,

 

 

 

Ik kan me je schrik heel goed voorstellen. De gyn heeft mij hier ook voor gewaarschuwd. Omdat je baarmoedermond nu erg goed doorbloed is kunnen er (bijv. met gemeenschap) kleine bloedvaatjes springen, maar dit is niet erg. Zolang je geen kramp en/of buikpijn hebt is er niets aan de hand.

 

 

 

Ik hoop dat mijn antwoord je schrik een beetje weg neemt.

 

 

 

Groetjes,

 

Elke

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stressen is dat, he!

 

 

 

Ik heb het ook 2x gehad. In het begin en onlangs nog. Een beetje helderrood bloed. Maar als het bij die ene keer blijft, en je verder niet meer bloed verliest, dan is er 99 van de 100 keer niks aan de hand (kan ik inmiddels gelukkig uit ervaring zeggen!).

 

 

 

liefs,

 

Mariek

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lieve meiden,

 

je gunt het niemand natuurlijk, maar aan de ene kant is het fijn om hier verhalen uit de praktijk te lezen van jullie..een soort van referentiekader!

 

 

 

Ik ben al wat gerustgesteld... Ik bedacht mij ook ineens dat ik dit wel eens vaker heb gehad ( voor mijn zwangerschap dan ) , maar dan een felle korte bloeding ..

 

 

 

Nou, dachten wij ook onze gezamelijke snipperdag eens fijn te beginnen! :angel8:....

 

 

 

je leest en hoort het vaak van bloedignen tijdens de zwnagerschap maar as je het overkomt schrik je toch!

 

 

 

bedankt voor de geruststellingen !

 

 

 

Morgen wil ik graag met een gerust hart een babykamertje gaan kopen namelijk!

 

liefs terug,

 

lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Lentezon, wat schrikken maar ik denk idd dat het helemaal niks is hoor. Ik heb natuurlijk geen "zwangere" ervaring maar ik heb het ook wel vaker na actie dat ik korte felle en helderrode bloeding heb.

 

 

 

Kies jij morgen maar een super fijn kamertje uit !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

lentezon

 

 

 

Wij hebben het ook wel eens gehad na het klussen tijdens de IVF pogingen

 

Toen zeiden ze idd ook van doorbloede baarmoedermond door de hormonen en bij het klussen dan gaat dat wel eens bloeden..

 

 

 

Geniet verder van jullie snipperdag saampies

 

 

 

en morgen ook met kinderkamertje kopen!!!

 

 

 

maak je maar gen zorgen

 

 

 

 

 

Liefs Claudia

Link naar reactie
Delen op andere sites

oow.. stressen hé?

 

 

 

Ik heb het ook gehad, maar in het begin van de zwangerschap.

 

(niet na gemeenschap, gewoon "opeens")

 

Je schrikt je eigen dood...

 

 

 

proberen niet te veel te stressen.... suces!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje Lentezon,

 

ik schok wel even toen ik je naam als schrijver van dit topic zag.

 

Toen de vk zag dat mijn placenta heel laag lag, vroeg zij of ik (nog) geen bloedingen heb gehad. Dit is in dit geval namelijk niet onmogelijk.

 

 

 

Ik kan me voorstellen dat jullie flink geschokken zijn.

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goede morgen meiden,

 

Nou nog maar eens proberen: ik heb dit bericht al 3 keer getypt maar met verzenden word ik van de site af geknikkerd..

 

 

 

Vrijdag tegen 1400u was ik er helemaal niet meer gerust op. Nog steeds donkeren afscheiding, Ook wat last van harde buiken: ik die zin: alsof je een te strakke broek aanhebt. Met elk porretje of gevoel

 

werd ik onzekerder. Ik heb dus nogmaals gebeld, en ook omdat ik inmiddels zo gespannen was mocht ik langskomen op de verloskunde / traige polie in t ziekenhuis.

 

 

 

Met tranen in de ogen in de auto, want: wat een ander zou kunnen overkomen, kan mij ook overkomen en enige doomscenario’s draaiden zich af in mijn hoofd…

 

Eenmaal in t ziekenhuis geplast tbv blaasontstekingtest. Daarna was het ca 1,5 uur wachten tussen de dikke buiken in een benauwd muffig kamertje op mottige bevlekte stoelen…

 

 

 

Eenmaal aan de beurt was de urine goed, inwendige echo liet een mooie dichte baarmoedermond zien en ook geen bloed meer + uitwendige echo liet 2 mooie dametjes zien met kloppende hartjes alive and kicking! De bloeding was dus een contactbloeding geweest.

 

 

 

Ze vonden het heel goed dat ik toch was langs geweest, liever een keer teveel dan te weinig. Ik ben nu dus wel weer gerustgesteld. Ook al komen bloedingen soms voor tijdens de zwangerschap: ik was er gewoon niet gerust op en dan is het lang wachten tot 20 februari de eerstkomende echo.

 

 

 

Zo , dus dat was het verhaal…uiteindelijk toch niets aan de hand, zoals jullie ook wel schreven, maar misschien juist omdat ik zo een mega goede zwangerschap heb dat ik extra was geschrokken..zo van: sprookje ten einde??

 

 

 

Zucht ik kan nu wel weer genieten! Met de meiden en met mij is nog alles goed!

 

 

 

Dus meiden, idd liever een keer teveel dan te weinig hoor naar het ziekenhuis!

 

Liefs lentezon

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pffff, Lentezon dat zijn spannende uurtjes geweest. Gelukkig is alles in orde! Goed dat je naar het ziekenhuis bent gegaan. Liever voor niets dan dat je thuis zit te stressen! Da's helemaal niet goed.

 

Nu weer lekker genieten van je kleine dametjes!

 

Groetjes, Nora.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje meid wat een stress gaat er dan door je heen, gelukkig maar dat je er dan toch terecht kon, inderdaad liever een keer te veel dan een keer te weinig. Gelukkig is alles goed met jouw meiden en met jou natuurlijk, fijn hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben blij voor je dat het uiteindelijk alles goed bleek te zijn. Goed dat je even langs bent geweest in het ziekenhuis. Kan me wel voorstellen dat je bij de eerstvolgende 'actie' wel wat voorzichtiger wilt zijn ;).

 

 

 

Vandaag ben ik anderhalf uur eerder naar huis gegaan van mijn werk. Ik had pijnlijke steken onderin mijn buik, ws bandenpijn. Te veel gelopen en gedaan op mijn werk denk ik. Toen de late dienst begon om 13.30u mocht ik naar huis, lopen was zelfs vervelend. Thuis op de bank gelegen, ik voelde (gelukkig) de ukkies flink te keer gaan, zag mijn buik ook bewegen. Pijn is weggezakt dus ben nog even achter de computer gekropen.

 

 

 

liefs, Stéphanie

Link naar reactie
Delen op andere sites

potverdosie zeg ik schrik helemaal met je mee

 

lees je topic nu pas

 

gelukkig al z-huis geweest en alles gecontroleerd

 

pff dat geeft toch rust

 

 

 

man man das schrikken hoor

 

heb zelf nog helemaal geen bloed gezien

 

(nou wil het wel helpen dat ik dus absoluut geen zin heb in ......:censored2:..... dus

 

maar bloed is altijd schrikken

 

 

 

oh nee heb ut wel gehad

 

lol

 

helder rood pff man ik schrok me een hoedje

 

maar was een geknapte aambei

 

tja dat kan ook nog he!!!

 

 

 

groetjes en nog een knuf voor de schrik

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...

hoi meiden,

 

 

 

ik moest eigenlijk 19 december pas testen maar kon niet meer wachten dus heb vanmiddag getest en ik kreeg een licht streepje uit de test.dus zwanger hoera

 

maar ik was daarna op de wc na het afvegen een beetje bruin bloed verloren.

 

mijn hart slaat op hol.

 

nu geweest maar ben nog niet gerust.

 

wie heeft dat ook gehad????

 

 

 

 

 

groetjes marijke

 

 

 

1ste ivf 18 september

 

puntie 30 september

 

3 eitjes warvan 1 terug geplaats

 

9 oktober ongi

 

 

 

2de ivf 18 okober

 

30 okober agebroken door dat er maar 1 eitje groeide

 

 

 

3de ivhf behandeling19 november

 

1 december puntie

 

20 eitjes geprikt waarvan 14 goed

 

4 december terug plaating van 1 embryo en 4 ingevroren:merryxmas::sofa:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Marijke ik zag net pas je berichtje en ik zie nu dat je getest hebt! Een streep is zwanger, maar ik kan me voorstellen dat je nu in spanning zit. Bruin en donker bloed is oud. De progestan kan dit veroorzaken, het kan zelfs zijn van je voorgaande menstruatie gek genoeg (pseudomenstruatie noemen ze dat), het kan van het innestellen zijn. Helaas kan niemand je garanties geven en zal je eerste echo uitsluitsel gaan geven. Er zijn heeeeel veel vrouwen die met bloedverlies in welke vorm dan ook een gezond kindje baren. Het enige wat ik zeker weet, en wat makkelijker gezegt en geschreven is dan gedaan, is dat stress het niet anders maakt. Probeer zsm een echo te krijgen bij voorkeur rond de 6 weken. Dan kun je een vruchtje zien en de plek waar het zit. Soms kan je dat flink wat rust geven in je hoofd. Al snap ik dat je pas echt meer gerustgesteld zou zijn wanneer je rond de 7/8 weken een mooi groeiend vruchtje ziet en een kloppend hartje. Succes met je verlengde wachtweken!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden