Ga naar inhoud

Wacht bankje augustus


Dakje

Aanbevolen Berichten

Ik ben ook nog steeds in de wacht. Dus sluit me even aan :)

 

Dit is mijn eerste ivf en ik moest een dagje later komen dag 4) voor de terugplaatsing ivm te ziek na punctie. Er was een al een blasto ontstaan. Na veel lezen helemaal hoopvol dat dit de kansen vergroot.

 

En ondertussen maar rekenen wanneer de eerst mogelijk kans op positieve test zou zijn.

De grote vraag: thuis testen of niet voor mijn bloedtest van volgende week dinsdag....

 

Wat doen jullie?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testen thuis bij ons nemen ze geen bloed af.

 

Ik bedoelde eigenlijk, test je eerder of wacht je tot de datum?

 

Ik heb vandaag toch iets vroeger thuis getest en hij is positief!! Hoop dat het bij jou en de andere die meelezen ook goed gaat deze maand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk, test je eerder of wacht je tot de datum?Ik heb vandaag toch iets vroeger thuis getest en hij is positief!! Hoop dat het bij jou en de andere die meelezen ook goed gaat deze maand.
Gefeliciteerd ik wacht tot ik mag testen al is dat niet namelijk maar meer om teleur stellingen te voorkomen, de vorige keer werd ik dag 9/10 ongi zit nu op dag 8 dus extra spannend dit keer maar me gevoel zegt dat het niet gelukt is en in me hart hoop ik van wel
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik bedoelde eigenlijk, test je eerder of wacht je tot de datum?Ik heb vandaag toch iets vroeger thuis getest en hij is positief!! Hoop dat het bij jou en de andere die meelezen ook goed gaat deze maand.
Gefeliciteerd!Geniet ervan!Ik hoop deze maand ook op dit bankje te ploffen.Nu even wachten tot ik ongi word.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wachtdag 11 en kon niet meer wachten net toch maar een testje gedaan en was negatief, zaterdag nog een keer testen en dan met ochtend urine, maar denk niet dat er wat verranderd

 

Ohhh super jammer.... ben je nu 11 dagen na terugplaatsing? En hoeveel dagen na punctie? Sommige vrouwen testen pas een tijdje na hun nod positief... hopelijk is ie op zaterdag alsnog positief

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohhh super jammer.... ben je nu 11 dagen na terugplaatsing? En hoeveel dagen na punctie? Sommige vrouwen testen pas een tijdje na hun nod positief... hopelijk is ie op zaterdag alsnog positief
Dit was een cryo tp, en was dus 11 dagen na tp
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dank je!! Pfff deze trajecten bestaan uit voortdurend wachten he? Is dit je eerste ivf?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Hoi hoi,Verschrikkelijk, dat wachten...Zeker nu mijn ongi wel erg lang opzich laat wachten...Ja dit is nog van mijn eerste traject.Ik ben zwanger geraakt van de verse tp.En had nog 2 eskimootjes...De 1e heb ik in juni terug gekregen, maar deze mocht niet blijven zitten. Ivm de vakantie moest ik 1 mnd overslaan en wacht nu nogsteeds op mijn ongi. Die had ik zaterdag al verwacht... en nu nogsteeds niks...Ik ben zo verbaast, ik ben altijd optijd en altijd een cyclus van 28 dgn. Ben bijna instaat om een test te doen.Maar afgelopen juni ben ik zooo erg ongi geworden vd mislukte tp, zoveel en hevig heb ik nog nooit gevloeid.Dus weet bijna cker dat het niet is blijven zitten...Ben er wel onrustig en onzeker van...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Mss een domme vraag maar wat is nod?

 

Geen domme vraag, ik heb heg ooit ook gegoogled nadat ik op een forum tegen kwam. :)

Staat voor de prachtig Nederlands term: Niet-Ongesteldheids-Dag... maar dan bedoelen ze de dag dat je eigenlijk ongesteld zou moeten worden.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,Verschrikkelijk, dat wachten...Zeker nu mijn ongi wel erg lang opzich laat wachten...Ja dit is nog van mijn eerste traject.Ik ben zwanger geraakt van de verse tp.En had nog 2 eskimootjes...De 1e heb ik in juni terug gekregen, maar deze mocht niet blijven zitten. Ivm de vakantie moest ik 1 mnd overslaan en wacht nu nogsteeds op mijn ongi. Die had ik zaterdag al verwacht... en nu nogsteeds niks...Ik ben zo verbaast, ik ben altijd optijd en altijd een cyclus van 28 dgn. Ben bijna instaat om een test te doen.Maar afgelopen juni ben ik zooo erg ongi geworden vd mislukte tp, zoveel en hevig heb ik nog nooit gevloeid.Dus weet bijna cker dat het niet is blijven zitten...Ben er wel onrustig en onzeker van...

 

Dat snap ik... je kan voor de zekerheid altijd even testen... misschien een natuurlijk wondertje?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat snap ik... je kan voor de zekerheid altijd even testen... misschien een natuurlijk wondertje?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nee geen natuurlijk wondertje...Ik ben zooo in de war met de dagen...Ik weet dat ik 6 juli het zh heb gebeld en toen moest ik tedten... maar pas 8 juli werd ik ongi.Maar moet ik dan vanaf de eerste dag ongi weer starten met tellen of de laatste dag vd ongi...Mijn hoofd is zo aant malen...Dat word een lange nacht, met maar weinig slaap.Morgen vroeg toch maar testen...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen natuurlijk wondertje...Ik ben zooo in de war met de dagen...Ik weet dat ik 6 juli het zh heb gebeld en toen moest ik tedten... maar pas 8 juli werd ik ongi.Maar moet ik dan vanaf de eerste dag ongi weer starten met tellen of de laatste dag vd ongi...Mijn hoofd is zo aant malen...Dat word een lange nacht, met maar weinig slaap.Morgen vroeg toch maar testen...
Vanmorgen getest, maar niks aant handje.Een negatieve test...Hopelijk komt het nu of morgen...Denk dat ik toch maar ff het zh bel...Ik ben toch echt bijna 1 week overtijd...
Link naar reactie
Delen op andere sites

!Heb niet het gevoel maar ja je weet het nooit 10 jaar terug 1x Zwanger geweest kwamen we pas achter na 3 testen en over 3 weken en was toen uiteindelijk 6 weken zwanger en draaide uit op een miskraam, ben nu wel ziekerig en af toe last van brandend maagzuur maar dat kan ook met spanning te maken hebben. Ik hoop zo dat als ik met ochtend urine test het positief is want anders moet ik eerst weer 2 maanden in de overgang met lucrin en daar heb ik eigenlijk niet echt zin in

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee geen natuurlijk wondertje...Ik ben zooo in de war met de dagen...Ik weet dat ik 6 juli het zh heb gebeld en toen moest ik tedten... maar pas 8 juli werd ik ongi.Maar moet ik dan vanaf de eerste dag ongi weer starten met tellen of de laatste dag vd ongi...Mijn hoofd is zo aant malen...Dat word een lange nacht, met maar weinig slaap.Morgen vroeg toch maar testen...

 

Lastig he? Volgens mij moet he rekenen vanaf de eerste dag van je laatste menstruatie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vanmorgen getest, maar niks aant handje.Een negatieve test...Hopelijk komt het nu of morgen...Denk dat ik toch maar ff het zh bel...Ik ben toch echt bijna 1 week overtijd...

 

Jammer... heb je het ziekenhuis nog gebeld? Door alle hormonen kan je cyclus vast iets anders worden... hopelijk heb je snel duidelijkheid en kan je weer door. Wat een wachten is dit. Zelfs nu ik zwanger ben, voel ik mezelf nog steeds wachten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

!Heb niet het gevoel maar ja je weet het nooit 10 jaar terug 1x Zwanger geweest kwamen we pas achter na 3 testen en over 3 weken en was toen uiteindelijk 6 weken zwanger en draaide uit op een miskraam, ben nu wel ziekerig en af toe last van brandend maagzuur maar dat kan ook met spanning te maken hebben. Ik hoop zo dat als ik met ochtend urine test het positief is want anders moet ik eerst weer 2 maanden in de overgang met lucrin en daar heb ik eigenlijk niet echt zin in

 

Ik hoop met je mee!!! Die vervelende lucrin is geen pretje... hopelijk is het niet nodig

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden