Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

Hey hallo allemaal, sorry hoor, tijdens werkweken kom ik er niet echt aan toe om te reageren, maar ik lees wel met heel veel plezier hoe het met jullie gaat.

Fijn dat je echo mooi was @danlon!! En jeetje 13 april dat klinkt al verschrikkelijk dichtbij!! Lijkt me op zich best fijn om te weten waar je aan toe bent qua datum, dan kun je er ook naar toe leven haha.

 

Is het bij alle dames die met verlof zijn nog een beetje vol te houden?

 

Oh @kims ik heb wel een beetje met je te doen. Nog verbouwen nu, ik moet er niet aan denken. Wij zijn ook wel dingen aan het aanpassen, maar eigenlijk niks wat niet ook later zou kunnen. De meubels zijn woensdag geleverd en we zijn al een klein beetje begonnen met in elkaar zetten. Omdat alles in de avond moet gebeuren gaat dat niet zo heel snel hah. Dit weekend denk ik wel dat we het af hebben. Als het lukt zal ik een fotootje plaatsen.

 

@liantje en @acj1984 de echo komt steeds dichterbij. Nog een weekendje! Ik vind het heel spannend voor jullie. Hoe laat mogen jullie maandag?

 

Ik zal proberen weer wat regelmatiger te reageren hoor hihi

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

@Kims wij hebben ons aangemeld voor een cursus samen bevallen. Manlief vind het toch ook wel fijn om een beetje voorbereid te zijn. En ik heb er juist wel heel veel zin in. Al kan ik me voorstellen dat zo'n cursus niet voor iedereen is hahaha.

Ik slik dagelijks de multi zwanger vitamines van de Etos. En ik probeer natuurlijk gevarieerd te eten. Maar voor de zekerheid slik ik dus de vitamines.

Ik ben gastouder en een van de gezinnen gaat stoppen vanaf mijn verlof. Dus ik krijg het al een stuk rustiger.

 

@ Danlon inderdaad heftig die blauwe plekken! Een van mijn gastgezinnen heeft ook een tweeling jongen en meisje. Ontzettend leuk om te zien hoe die elkaar aanvoelen. Ik hoop dat je de 37 weken haalt dat zou heel fijn zijn. Gewoon lekker snel naar huis met je kindjes. Krijg je extra kraamzorg? En hulp van vrienden en familie?

 

Ik heb sinds een week af en toe last van kramp. Ik twijfel of het om harde buiken gaat of banden pijn. In ieder geval niet heel prettig. Aan de andere kant denk ik ook sinds een week schopjes te voelen.

Echt alsof er af en toe popcorn ploft tegen mijn buik aan.

 

En hoe gaat het met de andere dames?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Danlon: 8 maart gyn echoscopist en ctg

Kims: 12 mrt vk ZKH

ACJ1984: 12 mrt echo

Liantje: 12 mrt vk

Ash: 19 mrt vk

Inge35: ??

Poekie: 22 mrt vk

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Kitkat: ??

Mariag: ??

 

UITGEREKEND

 

MariaG: 7 apr

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 27 okt

Liantje: ??

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai ladies,

 

Hier alweer 36 weken! Gaat echt hard. Mijn verlof bevalt prima, lekker nestelen en achter de naaimachine. Zo leuk!

Ik heb geen kwalen, alleen kleine ongemakken. Dus geen klachten hier.

 

Ik slik alleen vitamine D, verder niks.

 

22 maart heb ik weer een afspraak bij de VK en daarna moet ik iedere week. Alle afspraken tot in week 41 staan nu al gepland.

 

Ik voel aan de kleine dat ze steeds minder ruimte heeft. Het is nu meer schuiven ipv echt schoppen. Soms steekt ze een been uit en zien we echt een voetje in mn buik, dat is zo raar!

 

Sinds twee weken ben ik niet meer aangekomen.. dat vind ik vreemd.. misschien omdat ik zo veel in huis doe en ook meer sport nu is verlof heb? Weet iemand of dat normaal is? Mijn buik blijft wel groeien gelukkig

 

Succes lieve dames! Met de controles, echo’s, verbouwingen en alle kwalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha ladies, afgelopen weer een middag ziekenhuis gehad. De groeiecho was gewoon helemaal prima dus daar zijn geen zorgen meer over.

En wat betreft de rest; nog niet zeker dus volgende week weer echo. Ze zien toch steeds nog bloedvaatjes en weten niet of die aan het vlies vastzitten of los zitten. Dinsdag ochtend hopelijk wel iets duidelijk te zien. Hij lag ook mooi met zijn hoofdje naar beneden bij de VK en nu lag hij weer in stuit. Dus hij moet ook nog even draaien

 

Ik hoop nog steeds dat we geen keizersnede hoeven en dat volgende week gewoon groen licht gegeven kan worden voor een normale bevalling. Desnoods onder begeleiding van de gyn. Nog even duimen draaien dus!

 

Slapen jullie ook zo beroerd? Zomaar een uur wakker liggen rond 4 uur. Word er echt een beetje gek van!

 

@kims handig alles in 1 dag! Ik heb er echt wel wat aan en manlief ook. Ondanks het gegiebel tussendoor.. haha! Succes

Ik slik enkel vitamine D extra en eet verder veel fruit en groente. Ik slikte de mamatotaal maar ik moest steeds overgeven van die grote pil dus weg ermee!

 

@danlon ik doe met je mee de 13e hoor! Fijn zeg een datum!

 

@liantje en @ACJ1984 nog heeeeeel eventjes wachten nog...

 

Leuk he @poekie als die bewegingen! Ik blijf me er over verwonderen! Zodra papa in spé er aan komt is ie extra actief. Dat vind ik echt zo leuk!

 

Ps de geboortekaartjes zijn trouwens ook besteld

Link naar reactie
Delen op andere sites

@poekie als je af en toe maar even wat van je laat horen zodat we ons geen zorgen hoeven maken en ach, hoeft niet snel toch? Had anders bij ons ook in avond of weekend gemoeten maar bedrijf zette alles in elkaar als extra service.. Wij hebben nu de reiswiegen gekregen(maxicosi en reiswiegen was mis gegaan met bestellen vanuit Italië dus met spoed nageleverd). Ik vond het onderstel eigenlijk best meevallen kwa grootte maar met die reiswiegen denk. Ik wel ohhh jeej! Wat groot. Dus nu extra hard op zoek naar mooie knoopdoek

 

@briarrose dat lijkt me ook zo mooi... Ook al is t tweeling twee eiige.. Ze hebben nu al een band.. Je hoort t ook veel.. Ben ook echt wel nieuwsgierig ondertussen haha..

Hmm harde buiken heb ik ook regelmatig.. En bandenpijn heeeeel veel gehad en nog af en toe.. Hoeveel weken ben je nu?

 

Bandenpijn zit met name onderin namelijk.. En dan kan t verlichting geven als je bijvoorbeeld je buik wat optilt of kun je oplossen met een bekkenband(niet teveel dragen zegt mn fysio)

Harde buiken.. Dat gaat over t algemeen alleen weg door rustig aan te doen.. Ik omschrijf het meestal als een hele strakke elastische band om je hele buik die je eigenlijk af wil doen omdat ie te klein is maar wat niet lukt..

 

En ja met tweeling krijg je 2 uur kraamzorg extra per dag maar ik krijg ook 15 uur extra vanuit mn verzekering.. Ik sta nu op 79 uren. En dan heb ik nog recht op 2 extra dagen in geval van keizersnede.

 

Mijn ouders wonen 4km verderop en zullen veel helpen maar mn man neemt ook 2 weken vrij en gaat vanaf 1 april 4 dagen werken en 1 dag ouderschapsverlof

 

@mariag, fijn jij ook 22 maart! Ik ook. Ik zie poekie ook.. Dat wordt echt zo'n dag haha

En als je buik maar blijft groeien is t goed toch? Je zal bij verlof toch wat anders bewegen en eten dus is denk ik niet raar hoor..ik zit nog vooral in groeifase.. En dat is ook echt aan mn buik te zien, ben gigantisch.. Iedereen zegt dat ik foto's moet maken maar hou ik niet zo van haha

 

@inge35 he bah, weet je nog niet waar je aan toe bent... Ik ben druk voor je aan t duimen hoor! Op natuurlijke manier is veel fijner ook voor herstel erna natuurlijk.. En nu ook nog in stuit... Wat een grappenmaker!

Ik heb een proefdruk van geboortekaartje besteld maar ben er nog niet over uit, staat me nog niet aan haha..

 

Wat leuk voor de papa! Hier heeft de papa vooral vaak pech.. Ze stoppen als hij voelt.. Hele enkele keer heeft ie t gevoeld.. En bij anderen wel druk he..mn ouders, mn oma... En dan papa zn hand, over.. Hihi

 

Succes maandag dames! We wachten in spanning af..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

AFSPRAAK

 

Kims: 12 mrt vk ZKH

ACJ1984: 12 mrt echo

Liantje: 12 mrt vk

Ash: 19 mrt vk

Inge35: ??

Poekie: 22 mrt vk

Danlon: 22 maart gyn echoscopist en ctg

BriarRose: 27 mrt 20 wkn echo

Kitkat: ??

Mariag: ??

 

UITGEREKEND

 

MariaG: 7 apr

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei, kz 13/4

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

ACJ1984: 27 okt

Liantje: ??

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ben nog niet heel actief op dit forum maar net weer alles een beetje bij gelezen. Super leuk om jullie verhalen te lezen. Wat zijn sommige al ver! Nog even en dan kunnen jullie je wondertjes in jullie armen sluiten 😍

 

Ik ben als het goed is, morgen 7 weken zwanger. Ik ben de laatste dagen heel erg misselijk. Afgelopen woensdag moeten spugen op het werk, heel vervelend. De hele dag is m'n maag van slag waardoor ik niet goed weet wat ik met eten moet. Ik voel me zo misselijk dat ik mezelf verplicht kleine beetjes te eten in de hoop dat als er wat in m'n maag zit, ik me beter ga voelen maar dit werkt niet. Warm eten kan ik al helemaal tegen op zien en krijg het ook niet weg. Ik eet dan maar over de gehele dag een keer een cracker, krentenbol en een kadetje. Heb ook cup a soup in huis gehaald maar ook daar kan ik me niet toe zetten. Ik wist me vandaag echt geen raad meer met de misselijkheid dus heb de huisarts gebeld en die heeft me emesafen voorgeschreven voor een paar dagen. Ben eigenlijk anti medicijnen bij een zwangerschap maar elke dag amper wat eten en me zo slecht voelen, is ook niet goed. Als de misselijkheid weg is dan komt mijn eetlust ook weer en voel ik me ook weer beter.

 

Hier maandag de eerste echo om 15.45 uur

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ben nog niet heel actief op dit forum maar net weer alles een beetje bij gelezen. Super leuk om jullie verhalen te lezen. Wat zijn sommige al ver! Nog even en dan kunnen jullie je wondertjes in jullie armen sluiten

 

Ik ben als het goed is, morgen 7 weken zwanger. Ik ben de laatste dagen heel erg misselijk. Afgelopen woensdag moeten spugen op het werk, heel vervelend. De hele dag is m'n maag van slag waardoor ik niet goed weet wat ik met eten moet. Ik voel me zo misselijk dat ik mezelf verplicht kleine beetjes te eten in de hoop dat als er wat in m'n maag zit, ik me beter ga voelen maar dit werkt niet. Warm eten kan ik al helemaal tegen op zien en krijg het ook niet weg. Ik eet dan maar over de gehele dag een keer een cracker, krentenbol en een kadetje. Heb ook cup a soup in huis gehaald maar ook daar kan ik me niet toe zetten. Ik wist me vandaag echt geen raad meer met de misselijkheid dus heb de huisarts gebeld en die heeft me emesafen voorgeschreven voor een paar dagen. Ben eigenlijk anti medicijnen bij een zwangerschap maar elke dag amper wat eten en me zo slecht voelen, is ook niet goed. Als de misselijkheid weg is dan komt mijn eetlust ook weer en voel ik me ook weer beter.

 

Hier maandag de eerste echo om 15.45 uur

 

Hey ACJ dat is heel naar, maar wel hele goeie bevestiging van zwanger zijn

 

Ik had dit ook enorm en het is eigenlijk nog niet helemaal weg. Maar zoals in het begin heb ik nu niet meer gelukkig..

 

Mijn redmiddel; ranja en roosvicee. Nog steeds neem ik een fles mee als ik weg ga.

Succes maandag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

@mariaG ik las echt nét een artikel waarin geschreven werd dat afvallen een normaal iets was. Dus maak je geen zorgen! Wat fijn dat het zo soepel loopt allemaal! Ben benieuwd naar je andere pakjes!

 

Haha @danlon hier dus precies andersom. Hij doet niet aan kunstjes op commando dat is duidelijk...

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Danlon Ja een tweeling is echt bijzonder, of het nou een of twee eiig is. Ik vind het in ieder geval heel leuk om van dichtbij te zien hoe die band werkt.

Die extra kraamzorg zal fijn zijn! En dan natuurlijk je ouders en man nog. Dat klinkt als een goede start

Als ik het zo hoor had ik toch wel voor het eerst last van harde buiken. Ik ben nu 17 weken maar ik had stiekem heel veel gesjouwt de dag ervoor . Nu twee hele rustige dagen gehouden en meteen nergens meer last van. Leermomentje...

 

@ACJ in het begin las ik ook nog niet heel actief mee. Het begint bij mij nu pas een beetje te leven. Ik ben pas in week 9 echt tot spugen gekomen. De weken ervoor wel misselijk. Met yoghurt ontbijten hielp bij mij. En nooooit met honger uit bed stappen, dan ging het mis . Dus een cracker of kuipje appelmoes op je nachtkastje. En uit kijken naar 12 weken omdat het dan meestal minder wordt.

Sterkte meid, misselijk op je werk zitten echt bagger!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi hoi,

 

Ben nog niet heel actief op dit forum maar net weer alles een beetje bij gelezen. Super leuk om jullie verhalen te lezen. Wat zijn sommige al ver! Nog even en dan kunnen jullie je wondertjes in jullie armen sluiten

 

Ik ben als het goed is, morgen 7 weken zwanger. Ik ben de laatste dagen heel erg misselijk. Afgelopen woensdag moeten spugen op het werk, heel vervelend. De hele dag is m'n maag van slag waardoor ik niet goed weet wat ik met eten moet. Ik voel me zo misselijk dat ik mezelf verplicht kleine beetjes te eten in de hoop dat als er wat in m'n maag zit, ik me beter ga voelen maar dit werkt niet. Warm eten kan ik al helemaal tegen op zien en krijg het ook niet weg. Ik eet dan maar over de gehele dag een keer een cracker, krentenbol en een kadetje. Heb ook cup a soup in huis gehaald maar ook daar kan ik me niet toe zetten. Ik wist me vandaag echt geen raad meer met de misselijkheid dus heb de huisarts gebeld en die heeft me emesafen voorgeschreven voor een paar dagen. Ben eigenlijk anti medicijnen bij een zwangerschap maar elke dag amper wat eten en me zo slecht voelen, is ook niet goed. Als de misselijkheid weg is dan komt mijn eetlust ook weer en voel ik me ook weer beter.

 

Hier maandag de eerste echo om 15.45 uur

Hee wat vervelend! Ik herken het wel.. Zowel bij mn zoon gehad als nu bij tweeling helaas tot beide rond 20 wk.

 

Wat er al gezegd werd, ik nam roosvicee... Regelmatig een glas.. Ik heb diabetes en als mn suiker omlaag ging dan ging t mis... Verder nam ik brinta maar dan wel super verdund als drinken.

Ik ben bij de eerste naar de huisarts geweest en ook medi gehad maar niet gebruikt... Ben namelijk ook gelijk naar tuinen gegaan en heb gember pillen gehaald.. Dubbele dosissen werkten bij mij.

En ja wat inge ook zegt... Zorgen dat je maag niet leeg is, dan ga je sneller maar is t. Ook nog. Eens moeilijker!

Ik had op mn werk altijd een plastic tas mee om te kotsen en onderweg een emmer naast me in de auto.. Ik. Heb wel opmerkingen gehad dat ik zo bleek was maar de griep ging ook rond..en nu weer

 

 

Sterkte en ik hoop dat je je weg een beetje kan vinden, het maakt nu echt even niet uit wat je eet.. Alles wat je kan is goed.. Zelfs chips enzo

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey dames ik heb maandag om 10 uur de echo de vk belde of ik in plaats van 12 naar 10 ja deuhh tuurlijk scheelt weer 2 uur en opstaan moeten we toch voor Mila. Ben ook misselijk de ene dag erger dan de andere dag kan gelukkig wel eten en heb nog niet hoeven spuigen.

We laten ons maandag verrassen.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend Liantje! Het komt steeds dichterbij!

 

Acj wat vervelend dat je zo misselijk bent. Ik heb wel gehoord dat die medicatie wel goed helpt en dat je daardoor toch kan eten. Maar hoe vervelend het ook is, het is ook een beetje bevestiging dat er vanbinnen van alles gaande is. Ik was helemaal niet misselijk, dus kan er niet over meepraten. Ik vond het toen wel lastig dat ik helemaal geen bevestiging had van de zwangerschap.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon, we vinden het leuk die meubels in elkaar te zetten, maar als het bedrijf ze in elkaar had gezet vond ik dat ook niet erg. Wat een gedoe om alles mooi recht te krijgen zeg... hadden we hem prachtig staan, passen de planken er niet goed in. Hmmm toch naar even bijstellen hahah pffff. Gedoe...

Hopelijk vandaag de kast wel af en misschien ook de commode, dan gaat het er echt op lijken hihi.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon, we vinden het leuk die meubels in elkaar te zetten, maar als het bedrijf ze in elkaar had gezet vond ik dat ook niet erg. Wat een gedoe om alles mooi recht te krijgen zeg... hadden we hem prachtig staan, passen de planken er niet goed in. Hmmm toch naar even bijstellen hahah pffff. Gedoe...

Hopelijk vandaag de kast wel af en misschien ook de commode, dan gaat het er echt op lijken hihi.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ahhh leuk!! Haha ja ik ken dat...wij vinden het ook niet erg hoor... Maar nu alles dubbel is toch ook wel makkelijke service..

 

Ik moet nu alles nog schoonmaken... Heb nog 1 blauw en 1 roze wasje.. Wit en alle hydrofiele doeken schoon en gestreken.. Volgens mij die nu wel genoeg, wat een werk vandaag maar luierdagje gehouden.

 

Ik begin ook vocht vast te houden, anderen hier ook?

Ben beetje bang dat de zwangerschap vergiftiging begint

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims

@acj1984

@liantje

 

Succes morgen!

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

Dankjewel!! Vind het super spannend. Kwart voor 4 duurt nog zoooolang 🙊

Inmiddels 2x medicatie gebruikt voor de misselijkheid en gisteren zonder gedaan, ging zo goed! Blijf raar op m'n maag en een rare smaak in m'n mond houden maar ben niet meer zo misselijk gelukkig.

Ook crackers op m'n nachtkastje en dat bevalt me ook prima.

 

@liantje en @kims succes vandaag!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel!! Vind het super spannend. Kwart voor 4 duurt nog zoooolang

Inmiddels 2x medicatie gebruikt voor de misselijkheid en gisteren zonder gedaan, ging zo goed! Blijf raar op m'n maag en een rare smaak in m'n mond houden maar ben niet meer zo misselijk gelukkig.

Ook crackers op m'n nachtkastje en dat bevalt me ook prima.

 

@liantje en @kims succes vandaag!

Ahhh wat fijn! Hopen dat je het zo een beetje draaglijk kan houden...

 

Haha jaaa duurt nog even.. En weer voorbij voor je t weet maar geniet ervan vanmiddag

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden