Ga naar inhoud

Uitgerekend in 2e en 3e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 777
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

0eaaff1cf77f4e211d48b7fe8bee3de1.jpg667f02f338cd2ce9b103b69f7807bf44.jpgf8628ecdab3d9cd80b9fc98f83b72542.jpg0a3d4dd820cf2dd32b7b8dbe1543fc56.jpg

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Zo jammer he dat er ongemerkt toch dat soort gevoelens op komen. Maar ook al is het met wat medische hulp jij bent net zo goed zwanger als iedere andere vrouw. Hoe je zwanger bent geworden doet er absoluut niet toe. Misschien zegt het zelfs wel hoeveel je voor je kind over hebt. Volgens mij ben jij een ontzettend lieve mama .

Wat een leuke printjes trouwens! Wij zitten ook aan konijntjes te denken. Ben heel benieuwd wat het eindresultaat gaat worden Kims.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo @danlon indrukwekkend!!! Wauw Wat is het roze? Enneh @poekie jaaaaa een enorme mijlpaal he! Geniet er van!! Hier derde trimester bereikt! Maagzuur speelt weer enorm op, bah! En word ronder en ronder. Dat is dan wel weer heel fijn..
Omaprazol (kruidvat) gsbruiken. Elke ochtend als eerste nemen en je maagzuur is compleet verdwenen!!
Link naar reactie
Delen op andere sites

Krijgen jullie babyshower?

Ik weet dat ik een krijg omdat iemand tegen mij zei niet te komen ipv degene die t organiseert haha..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ik heb al gezegd geen baby shower te willen. Ik vind het helemaal niks. Doe mij maar gewoon kraamvisite.

 

Maar heel veel plezier, mijn vriendinnen vonden het allemaal wel erg leuk

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@kims ik ben benieuwd naar het eindresultaat! Wij weten wel al wat we willen met de kamer, maar het ontbreekt me aan tijd en zin om rven om die bus verf te gaan. Het valt ook wel mee hoor. We moeten nog 1 muur schilderen en onze muursticker op een paneel plakken en die aan de muur bevestigen. Zin komt vanzelf.

 

@danlon. Geen idee of ik een babyshower krijg, ik zou het wel leuk vinden, maar heb geen idee of iemand van mn vriendinnen dit gaat oppakken. Ik kan er ook mee leven als het niet zo is hoor. Haha.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

@poekie

20 weken alweer meid! Wat gaat de tijd vlot ineens als je een beetje uit die verdraaid enge tijd bent he? Vind het nu ineens zo snel gaan.. had heel veel plannen maar niet gedacht dat ik zo moe zou zijn. Dus plannen staan allemaal nog even te wachten :)

 

@danlon

Wow wat een fantastische snacks! Echt geweldig! Zo leuk. Wij hadden vorig jaar voor mijn zusje een babyshower georganiseerd omdat ze het wel verdiend had wat afleiding (schoonmoeder is gestorven 4 dagen na de bevalling)

Dus ik ging helemaal overboord met roze. Luiertaart met 200 luiers. Man oh man wat een werk! Maar blij dat ze was joh. Huilen! Tranen met tuiten zo blij was ze. Vooral omdat ons hele familie over de hele wereld woont en iedereen aanwezig was. Dat was het waard!

En hoe leuk ik het vond voor haar ben ik er zelf niet zo'n type voor gek genoeg. Scheelt dat ik ver in Duitsland woon en om iedereen uit NL, de States en Duitsland bij elkaar te krijgen nog niet zo makkelijk is. En mijn strenge toon toen ik tegen mijn familie zei geen babyshower moet hopelijk hebben geholpen hahaha..

 

@Kims

Super leuke behangetje! En mooie kleur groen voor de kamer. Gaat er leuk uit zien. Inderdaad wel een foto van het eindresultaat maken he!

Snap dat het niet altijd makkelijk is om over IVF te praten met iedereen. Wij zijn naar bepaalde personen heel open geweest. Onze familie (zusje/ouders etc) weten het en onze vrienden die dicht bij ons staan. Ze hebben ons er ook wel doorheen gesleept als het even moeilijk was. Super waren ze.

Collega's hebben we het niet verteld maar da's omdat het hiet allemaal een beetje gecompliceerd is en hier een heel andere mentaliteit is. Dus die hebben geen idee en om je heel eerlijk te zijn gaat het ze ook geen snars aan. Ik ben zwanger en da's het belangrijkste!

 

Hier voor de rest goed. Zit te wachten op de uitslag van de NIPT. Ben super nerveus. Echt een knoop in mijn maag. Had gehoopt dat ik het gisteren al zou horen maar toen ik belde om een nieuwe afspraak te maken hoorde ik dat het waarschijnlijk woensdag bekend is. Pfff niet normaal hoe lang dagen kunnen duren. En waar meeste mensen ervan uit gaan dat alles oké is met de hele zwangerschap zit ik nog steeds te wachten elke op slecht nieuws. Heb zo geen vertrouwen er in dat alles nu eens oké is. Vind ik heel lastig. Nou ja nog even doorbijten!a84aad4ad7a7dfd26563765123cd0a92.jpg114c1238f464a387332dd51d209ef511.jpg2c6192a06bb5cffc4e1f1a2fb783c785.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECHO

Inge35:

Danlon: 1feb 4d, 8feb gyn echoscopist en ctg

Kims: 16 feb vk

Poekie: 25 jan vk

Ash: 29 jan vk controle

️Kitkat: 6 feb echo

️BriarRose: 31 jan gyn controle

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

 

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey meiden!

 

@poekie

20 weken alweer meid! Wat gaat de tijd vlot ineens als je een beetje uit die verdraaid enge tijd bent he? Vind het nu ineens zo snel gaan.. had heel veel plannen maar niet gedacht dat ik zo moe zou zijn. Dus plannen staan allemaal nog even te wachten :)

 

@danlon

Wow wat een fantastische snacks! Echt geweldig! Zo leuk. Wij hadden vorig jaar voor mijn zusje een babyshower georganiseerd omdat ze het wel verdiend had wat afleiding (schoonmoeder is gestorven 4 dagen na de bevalling)

Dus ik ging helemaal overboord met roze. Luiertaart met 200 luiers. Man oh man wat een werk! Maar blij dat ze was joh. Huilen! Tranen met tuiten zo blij was ze. Vooral omdat ons hele familie over de hele wereld woont en iedereen aanwezig was. Dat was het waard!

En hoe leuk ik het vond voor haar ben ik er zelf niet zo'n type voor gek genoeg. Scheelt dat ik ver in Duitsland woon en om iedereen uit NL, de States en Duitsland bij elkaar te krijgen nog niet zo makkelijk is. En mijn strenge toon toen ik tegen mijn familie zei geen babyshower moet hopelijk hebben geholpen hahaha..

 

@Kims

Super leuke behangetje! En mooie kleur groen voor de kamer. Gaat er leuk uit zien. Inderdaad wel een foto van het eindresultaat maken he!

Snap dat het niet altijd makkelijk is om over IVF te praten met iedereen. Wij zijn naar bepaalde personen heel open geweest. Onze familie (zusje/ouders etc) weten het en onze vrienden die dicht bij ons staan. Ze hebben ons er ook wel doorheen gesleept als het even moeilijk was. Super waren ze.

Collega's hebben we het niet verteld maar da's omdat het hiet allemaal een beetje gecompliceerd is en hier een heel andere mentaliteit is. Dus die hebben geen idee en om je heel eerlijk te zijn gaat het ze ook geen snars aan. Ik ben zwanger en da's het belangrijkste!

 

Hier voor de rest goed. Zit te wachten op de uitslag van de NIPT. Ben super nerveus. Echt een knoop in mijn maag. Had gehoopt dat ik het gisteren al zou horen maar toen ik belde om een nieuwe afspraak te maken hoorde ik dat het waarschijnlijk woensdag bekend is. Pfff niet normaal hoe lang dagen kunnen duren. En waar meeste mensen ervan uit gaan dat alles oké is met de hele zwangerschap zit ik nog steeds te wachten elke op slecht nieuws. Heb zo geen vertrouwen er in dat alles nu eens oké is. Vind ik heel lastig. Nou ja nog even doorbijten!a84aad4ad7a7dfd26563765123cd0a92.jpg114c1238f464a387332dd51d209ef511.jpg2c6192a06bb5cffc4e1f1a2fb783c785.jpg

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

 

Wowww jij hebt echt groots uitgepakt inderdaad! Wat crea!

Tis net alsof het een nieuw wachtbankje is he... Elke keer weer in de zwangerschap.. Die onzekerheid kunnen we niet weg nemen maar straks denk je waar is dat geplop in mn buik gebleven

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als gezellig @danlon als je een klein groepje hebt. Ik zie het allemaal wel hoe het loopt. Vandaag weer een lange dag. Net gewerkt, nu 2,5 uur in de trein dan cursus en dan weer 2,5 uur in de trein. Ik heb voor het eerst 1e klas kaartjes gekocht maar dat is wel fijn zeg! Geen scholieren en heel veel beenruimte! Te gek!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klinkt als gezellig @danlon als je een klein groepje hebt. Ik zie het allemaal wel hoe het loopt. Vandaag weer een lange dag. Net gewerkt, nu 2,5 uur in de trein dan cursus en dan weer 2,5 uur in de trein. Ik heb voor het eerst 1e klas kaartjes gekocht maar dat is wel fijn zeg! Geen scholieren en heel veel beenruimte! Te gek!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ohh heerlijk. Met 2.5 uur treinen ook wel nodig nu of niet.. Wat een eind zeg hopelijk kan je beetje tot rust komen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ohh heerlijk. Met 2.5 uur treinen ook wel nodig nu of niet.. Wat een eind zeg hopelijk kan je beetje tot rust komen

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ja het is wel fijn. Moet zeggen dat ik de ruimte wel lekker vind, maar de stoelen zijn niet alles... ach er is altijd wat te klagen. Ik had de vorige keer alleen zoveer rugpijn na die cursusdag. Ben wel heel bang dat ik ook vandaag zo verrot ben na al het treinen. Zeker de terugreis.. als alles meezit ben ik om 00.00 uur weer op het station thuis. Pfff de gedachte alleen al

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er net achter dat ik twee pillen per dag moet gebruiken van mijn zwangerschaps multivitaminen. En ik slik al weken maar 1 per dag. maak me nu toch een beetje zorgen dat ik te weinig foliumzuur heb gehad. Wat denken jullie?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik kom er net achter dat ik twee pillen per dag moet gebruiken van mijn zwangerschaps multivitaminen. En ik slik al weken maar 1 per dag. maak me nu toch een beetje zorgen dat ik te weinig foliumzuur heb gehad. Wat denken jullie?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Er zit toch altijd 400 in? Of in die van jou maar 200?

Ben even kwijt hoe ver je nu bent..

 

Mijn moeder is met open rug geboren, betekent dat wij verhoogde kans hebben en foliumzuur dus extra belangrijk is. Zelfs ik ben t af en toe vergeten (als we weg waren ofzo).

Weet je, vroeger kregen de vrouwen helemaal geen foliumzuur. Ik denk niet dat je je heel veel zorgen hoeft te maken... En nu extra nemen heeft geen zin dus volg de voorgeschreven dosis dan komt t vast goed. Met 20wk.echo kijken ze hier wel naar... En zelfs met foliumzuur kan t nog zo zijn hoor..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Briarrose ik ben het met danlon eens. Het is goed als je het slikt maar ook weer geen leven of dood sessie als je het mij vraagt.

Ik ben zelf ook een super slechte pillenslikker, dus sla ze ook wel eens over... de basis zit hem toch in wat de baby uit jouw (gezonde) voeding haalt dus maak je niet teveel zorgen!

 

@Kitkat je uitslag van de NIPT gekregen?? Hopelijk alles goed en rustig

 

@Poekie, jij alle reizen weer overleefd?

 

Ik merkte vorige week dat ik veel hoofdpijn had dus heb deze week lekker wat meer thuisgewerkt, echt heerlijk! Deze week helemaal geen last en lekker rustig om me heen...

heel blij mee dat dat met mijn baan kan.

 

Iedereen die weer controles heeft succes!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

@danlon en @kims ja, ik heb het weer overleefd. In maart nog 1 keer en dan is de opleiding klaar. Lekker hoor. Reizen met 1e klas was trouwens ook echt heel relaxed, dat probeer ik vaker te regelen! Hahah

 

Ik ben wel trouw met het slikken van de pillen, maar denk ook dat je er niet te zwaar aan moet tillen. Ik nam 1x per dag foliumzuur en verder niet hoor. Komt vast goed!!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het doosje kwijt dus kan niet meer terug vinden hoeveel er in zit. Maar jullie stellen me wel gerust. Ik grijp ook een beetje alles aan om me druk over te maken. Daar moet ik echt mee stoppen. Ik heb met manlief afgesproken dat ik de echofoto inlijst en in het zicht zet. Zo heb ik steeds even de positieve reminder dat ons kindje er eindelijk gaat komen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben het doosje kwijt dus kan niet meer terug vinden hoeveel er in zit. Maar jullie stellen me wel gerust. Ik grijp ook een beetje alles aan om me druk over te maken. Daar moet ik echt mee stoppen. Ik heb met manlief afgesproken dat ik de echofoto inlijst en in het zicht zet. Zo heb ik steeds even de positieve reminder dat ons kindje er eindelijk gaat komen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A510F met Tapatalk

Je kan op internet wel kijken hoeveel er in zat ja. Ik ken geen. Met maar 200. Mij werd geadviseerd 800 te nemen terwijl ze hier in Nederland bij vk 400 zeiden...komt vast goed.. Inderdaad blijf positief!

 

Haha dat geloof ik Poekie! Ik kan niks met openbaar vervoer doen.. Kom ik niet thuis maar rust klinkt goed haha

 

@ash succes vandaag

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

ECHO

Inge35:

Danlon: 1feb 4d, 8feb gyn echoscopist en ctg

Kims: 16 feb vk

Poekie: 22 feb vk

Ash: 29 jan vk controle

️Kitkat: 6 feb echo

️BriarRose: 31 jan gyn controle

 

UITGEREKEND

Inge35: 12 apr

Ash: 28 apr

Danlon: 3 mei

Kims: 25 mei

Poekie: 7 jun

️Kitkat: 14 jul

️BriarRose: 18 aug

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden