Ga naar inhoud

Uitgerekend in het 2e kwartaal 2018


Gast

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 882
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Ha KitKat ik ben nu 19 weken misselijk dn knap nu pas een beetje op.

 

Mij hielp slokjes ranja (tja) dus ik had de hele dag mijn Dopper mee met ranja er in

Hhahaha wat grappig om te lezen dat juist ranja (waar ik echt niet aan zou moeten denken) jou hielp.

Soms zijn het ook bijzondere dingen die kunnen helpen he?

 

Oh inge 19 weken alweer! Je bent al bijna op de helft!! Vind je het nu ook snel gaan? Ik vond het begin echt tergend langzaam gaan dus hoop dat het nu een stukje sneller gaat

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

En @danlon... hoe was je nacht vandaag? Hielp het een beetje??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Nee helaas niet... Weer wakker met pijn...moest toen naar wc dus toen ik terug ging liggen was pijn door beweging weer weg.. Heb vervolgens maar even wat langer nog gelegen.. Wou dat die vermoeidheid over ging hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Poekie!

 

Heb je nog helemaal niet gefeliciteerd met je pracht echo. Sorry! Wat een geweldig mooie en duidelijke foto zeg! Wow wat moet je blij zijn

 

Hier de afgelopen dagen echt lamlendig door de misselijkheid. Jeetje dat is heftig. Jullie nog tips wat jullie er tegen doen?

 

Danlon hoop dat je pijn minder is!

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Ik denk dak ik kan zeggen dat ik op t gebied van misselijkheid een ervaringsdeskundige ben

Wegkrijgen lukt echt niet... Ik neem savonds gemberpillen (550 gram) drink overdag genberthee(ze zijn niet allemaal lekker hoor hihi ik neem meestal ginger/orange van yogi).

En inge ranja? Ik roosvicee

Maar na paar keer kotsen weet ik dat ik smorgens gewoon even moet wachten met eten als ik me zo voel... Belangrijk is alles rustig aan te doen, sta je te snel op dan kun je duizelig worden en daarvan weer misselijk worden.. Sommige eten wat. Lichts voor ze opstaan, bij mij werkte dat niet... Denk dat het heel erg uitvinden is wat bij jou helpt!

 

@inge35... Ik hoop dat jouw 19 wk bij mij ook zo is hihi.. Dan heb ik nog 2 wk te gaan..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee helaas niet... Weer wakker met pijn...moest toen naar wc dus toen ik terug ging liggen was pijn door beweging weer weg.. Heb vervolgens maar even wat langer nog gelegen.. Wou dat die vermoeidheid over ging hihi

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Oh maar als je door beweging daarna wel weer even terug naar bed kan is dat in ieder geval fijn joh!

 

Wel echt vervelend dit!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh maar als je door beweging daarna wel weer even terug naar bed kan is dat in ieder geval fijn joh!

 

Wel echt vervelend dit!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ja inderdaad... Vooral erg vreemd..

Maar mn vakantie is over.. Dus zal morgen zien hoe t op t werk gaat... Thuis beweeg ik veel maar op t werk achter computer toch minder... Misschien is dat t..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zou kunnen. Anders wel echt naar een fysio gaan hoor, misschien blijf je wel lopen met iets waat een fysio je mee kan helpen.

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Ohh dat zeker hoor... Ben er voor verzekerd dus heb echt geen zinnige reden niet te gaan...

 

 

Hoe gaat het met jou?

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het goed. Ik slaap nog steeds niet zo lang en moet nu standaard om 1 en om 7 uur naar de wc, maar op zich lijk ik wel wat beter en wat meer te slapen dan afgelopen weken. Verder nog steeds niet te veel gekkigheid. Ja die darmen... soms doen ze niks, soms veel te actief, maar ja... daat zijn toiletten voor zullen we maar zeggen haha.

 

S avonds heb ik een flink opgeblazen buik, maar dat zijn darmen. S ochtends niet echt een buikje. Ik voel ook nog niet dat mijn baarmoeder omhoog begint te komen, maar als ik zo naar mn echo kijk lijkt de kleine ook nog best wat ruimte te hebben dus dat kan misschien nog wel even duren. Tis natuurlijk mn eerste zwangerschap dus dan wordt het sowieso wat later zichtbaar.

 

Gisteren trouwens naar babypark en naar een lokaal winkeltje geweest. Babypark viel wat tegen, die hadden verbouwingsuitverkoop en daardoor oogde het als een grote rommel. Bij het lokale zaakje was het wel heel leuk, we hebben onze meubeltjes al gevonden, zodra we ze zagen waren we gelijk enthousiast. We hebben ze nog niet gekocht, maar weten al wel dat dit het hoogstwaarschijnlijk gaat worden. Heeeel tof.

Verder nog even naar kinderwagens gekeken, maar jemig dat vind ik wel moeilijk hoor! We hadden weinig idee van waar we op moesten letten, dus daar moeten we ons eerst maar eens in verdiepen

 

Hebben jullie al kinderwagens? Zo ja, welke en waarom die??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met mij gaat het goed. Ik slaap nog steeds niet zo lang en moet nu standaard om 1 en om 7 uur naar de wc, maar op zich lijk ik wel wat beter en wat meer te slapen dan afgelopen weken. Verder nog steeds niet te veel gekkigheid. Ja die darmen... soms doen ze niks, soms veel te actief, maar ja... daat zijn toiletten voor zullen we maar zeggen haha.

 

S avonds heb ik een flink opgeblazen buik, maar dat zijn darmen. S ochtends niet echt een buikje. Ik voel ook nog niet dat mijn baarmoeder omhoog begint te komen, maar als ik zo naar mn echo kijk lijkt de kleine ook nog best wat ruimte te hebben dus dat kan misschien nog wel even duren. Tis natuurlijk mn eerste zwangerschap dus dan wordt het sowieso wat later zichtbaar.

 

Gisteren trouwens naar babypark en naar een lokaal winkeltje geweest. Babypark viel wat tegen, die hadden verbouwingsuitverkoop en daardoor oogde het als een grote rommel. Bij het lokale zaakje was het wel heel leuk, we hebben onze meubeltjes al gevonden, zodra we ze zagen waren we gelijk enthousiast. We hebben ze nog niet gekocht, maar weten al wel dat dit het hoogstwaarschijnlijk gaat worden. Heeeel tof.

Verder nog even naar kinderwagens gekeken, maar jemig dat vind ik wel moeilijk hoor! We hadden weinig idee van waar we op moesten letten, dus daar moeten we ons eerst maar eens in verdiepen

 

Hebben jullie al kinderwagens? Zo ja, welke en waarom die??

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Als je je maar wat uitgeruster voelt dat is het allerbelangrijkste. En inderdaad, geen zorgen, dat buikje komt echt wel hihi..

 

Wij zijn over de kamer ook nog niet uit. Fijn dat je dat al hebt gevonden, dat scheelt een hoop!

Kinderwagen weten we daarintegen dan weer wel alhoewel we nog wel 2 gaan bekijken/vergelijken.

 

Wij hebben nu voor onze zoon de peg perego book s plus. En als ik die dan vergelijk met de mutsy van mn broer ben ik zoooo blij dat we iets meer besteed hebben.. Wij zijn wel echt wandelaars, vooral hondjes erbij, lekker bos in, dus bandjes die niet lek kunnen was een must.

Toen ik ging kijken had ik geen idee waar ik op moest letten.. De vrouw in de winkel vertelde dat deze echt superhandig opvouwbaar was.. Dat zag er ook zo uit... Omdat wij beide best lange benen hebben kon hier een stuk tussen zodat we niet steeds tegen de rem trapten.. Geloof me, probeer t uit hoor... Het in en uit klappen, het lopen... Alles.

 

Onze kinderwagen is dus een onderstel met alle onderdelen los... Tis dus 1 klik en je hebt of de maxicosi, de bak of buggy erop waardoor onderstel ook met een hendel in te klappen is. Die van mn broer moet je eerst handvat naar beneden doen en dan inklappen, hun buggy is een lomp ding hihi... Oke mn broer vindt van niet maar mn schoonzus zegt t ook. Hihi en in t begin let je mss niet zo op de grote van de buggy maar vanaf 6mnd kun je die zeker al gebruiken...

 

Onze nwe kinderwagen... We kunnen gewoon een ander onderstel kopen... Daar passen de huidige onderdelen ook op waardoor ik dus van alle onderdelen maar 1hoef te kopen. Ideaal.. Ze hebben ook de bugaboo donky staan maar ik ben nog niet overtuigd met de breedte.. Die zitten naast elkaar ipv achter elkaar.. En hier in de buurt lieten ze m. Zien en vond ik met mn verwennerij t alweer veel klikken voor hij ingeklapt is hihi..

Ik weet niet of je wat aan mn verhaal hebt maar wens je heel veel succes met je keuze

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je je maar wat uitgeruster voelt dat is het allerbelangrijkste. En inderdaad, geen zorgen, dat buikje komt echt wel hihi..

 

Wij zijn over de kamer ook nog niet uit. Fijn dat je dat al hebt gevonden, dat scheelt een hoop!

Kinderwagen weten we daarintegen dan weer wel alhoewel we nog wel 2 gaan bekijken/vergelijken.

 

Wij hebben nu voor onze zoon de peg perego book s plus. En als ik die dan vergelijk met de mutsy van mn broer ben ik zoooo blij dat we iets meer besteed hebben.. Wij zijn wel echt wandelaars, vooral hondjes erbij, lekker bos in, dus bandjes die niet lek kunnen was een must.

Toen ik ging kijken had ik geen idee waar ik op moest letten.. De vrouw in de winkel vertelde dat deze echt superhandig opvouwbaar was.. Dat zag er ook zo uit... Omdat wij beide best lange benen hebben kon hier een stuk tussen zodat we niet steeds tegen de rem trapten.. Geloof me, probeer t uit hoor... Het in en uit klappen, het lopen... Alles.

 

Onze kinderwagen is dus een onderstel met alle onderdelen los... Tis dus 1 klik en je hebt of de maxicosi, de bak of buggy erop waardoor onderstel ook met een hendel in te klappen is. Die van mn broer moet je eerst handvat naar beneden doen en dan inklappen, hun buggy is een lomp ding hihi... Oke mn broer vindt van niet maar mn schoonzus zegt t ook. Hihi en in t begin let je mss niet zo op de grote van de buggy maar vanaf 6mnd kun je die zeker al gebruiken...

 

Onze nwe kinderwagen... We kunnen gewoon een ander onderstel kopen... Daar passen de huidige onderdelen ook op waardoor ik dus van alle onderdelen maar 1hoef te kopen. Ideaal.. Ze hebben ook de bugaboo donky staan maar ik ben nog niet overtuigd met de breedte.. Die zitten naast elkaar ipv achter elkaar.. En hier in de buurt lieten ze m. Zien en vond ik met mn verwennerij t alweer veel klikken voor hij ingeklapt is hihi..

Ik weet niet of je wat aan mn verhaal hebt maar wens je heel veel succes met je keuze

 

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ja zeker heb ik er wat aan! We moeten in ieder geval dus ook bekijken hoe makkelijk ie is ingeklapt en hoe groot alles dan nog is. Moet natuurlijk ook goed achterin mijn autootje kunnen he? Tnx! Ik ga die van jou ook eens opzoeken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja zeker heb ik er wat aan! We moeten in ieder geval dus ook bekijken hoe makkelijk ie is ingeklapt en hoe groot alles dan nog is. Moet natuurlijk ook goed achterin mijn autootje kunnen he? Tnx! Ik ga die van jou ook eens opzoeken

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Precies haha... En weet niet wat voor auto je hebt..

Wij hebben een Peugeot 208 dus niet hele grote kofferbak. Hierin past onze complete kinderwagen en jaja zelfs nog een kleine handkoffertje

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha poekie ja de ene heeft geen zin in ranja en de ander wel. Ik heb echt moeten uitproberen wat bij mij werkt. En haha Danlon bij jou dus roosvicee!

Ik had echt paniek als ik geen flesje ranja mee had dus ja.. haha

Ik moet zeggen dat ik gewoon ook echt veel moest eten... Niet normaal.. Dat is nu wel beter... Maar die roosvicee blijft nog wel hoor.. Ook om mn suiker op pijl te houden

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oja en ik vind het nu ook weer lang duren hoor! Donderdag pas weer de 20 weken echo, hebben hem dan een paar weekjes niet gezien en dan zijn we toch allebei wat onrustig. Die checks zijn dus echt nodig voor ons. Herkennen jullie vast wel!
Ik wel... Ben nu al onrustig en moet nog 1.5 week wachten en dan wil ik zelfs nog daarna gewoon 1x p/mnd doen.. Nu alweer twijfels... Maar denk dat we 4d gaan doen en dat moeten we ivm 2 al bij 24wk..dus heb ik even wat tussendoor hihi..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha ja je kan wel even op een goede echo teren, maar idd is het op den duur wel weer fijn om je kindje weer te kunnen zien! Hier is het ook voorlopig nog wel wachten op een volgende echo, maar wel wat afspraken bij de verloskundige, dus dat vind ik nog wel goede tussenstapjes, zo heb ik toch steeds iets om naar uit te kijken. Hihi

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies die tussenstapjes met de dopler zijn ook heel fijn, maar die is ook alweer twee weken geleden. Dus nu weten we dat we er gewoon niet zo lang tussen moeten hebben zitten!!

 

Danlon ondanks alle kussens en verhogingen zijn mijn heupen ook pijnlijk, ik word gewoon wakker van de pijn. Niet fijn. Trouwens dat vele eten had ik de eerste 12 weken, daarna kon ik niet meer avondeten. Ik eet nog steeds bijna niks savonds. Krijg het niet weg en ben de hele avond misselijk..

 

Oja nog zo'n leuke kwaal; snurken! iemand ook al last van?

 

Enneh de kinderwagen lenen we van mijn zus. Zij heeft alleen haar 4e kind er in gehad en vertrouw op haar ervaringsdeskundigheid. Haha. Het is een mutsy, ik ben niet van plan om er mee door jet bos te lopen , geen kilometers in ieder geval, en zij is ook erg lang net als ik. Ik kan we voor een bugaboo gaan oid maar we zijn eerlijk gezegd wel blij om eentje te krijgen. Man wat zijn die dingen duur zeg!!

 

Leuk poekie dat je je meubeltjes al hebt gezien!!

Wij gaan de oude apothekerskast van mijn moeder laten opknappen. Een vriendin van ons doet dat bij oude meubeltjes. Verfje, nieuwe knoppen en een behangetje in de laatjes. Lijkt me heel leuk! Zal een foto posten als ie klaar is!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja precies die tussenstapjes met de dopler zijn ook heel fijn, maar die is ook alweer twee weken geleden. Dus nu weten we dat we er gewoon niet zo lang tussen moeten hebben zitten!!

 

Danlon ondanks alle kussens en verhogingen zijn mijn heupen ook pijnlijk, ik word gewoon wakker van de pijn. Niet fijn. Trouwens dat vele eten had ik de eerste 12 weken, daarna kon ik niet meer avondeten. Ik eet nog steeds bijna niks savonds. Krijg het niet weg en ben de hele avond misselijk..

 

Oja nog zo'n leuke kwaal; snurken! iemand ook al last van?

 

Enneh de kinderwagen lenen we van mijn zus. Zij heeft alleen haar 4e kind er in gehad en vertrouw op haar ervaringsdeskundigheid. Haha. Het is een mutsy, ik ben niet van plan om er mee door jet bos te lopen , geen kilometers in ieder geval, en zij is ook erg lang net als ik. Ik kan we voor een bugaboo gaan oid maar we zijn eerlijk gezegd wel blij om eentje te krijgen. Man wat zijn die dingen duur zeg!!

 

Leuk poekie dat je je meubeltjes al hebt gezien!!

Wij gaan de oude apothekerskast van mijn moeder laten opknappen. Een vriendin van ons doet dat bij oude meubeltjes. Verfje, nieuwe knoppen en een behangetje in de laatjes. Lijkt me heel leuk! Zal een foto posten als ie klaar is!

Oh dat klinkt wel heel tof zeg !! Ben benieuwd hoe de kast er uit komt te zien!

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor de tips. Ga sws die gemberpillen proberen te vinden en even op zoek naar de thee.

Ik drink normaal limo van de AH maar aangezien ik al zoooo lang niet in NL geweest ben is die op :( en hier hebben ze echt totaal geen limonade.

 

Zit nu dus ook vandaag weer groen voor me uit te staren en zit een beetje te wachten totdat de dag weer om is. Alles voor het goede doel hoor!

 

Probeer idd in kleinere hoeveelheden te eten maar heb honger tegelijkertijd. Tussen de misselijkheid door heb ik momenten dat ik echt wil eten. Probeer het rustig aan te doen dan en iets kleins te eten.

 

Gelukkig heb ik een rare trek ineens in zure appels en dat voor iemand die niet van appels houdt!

 

Voor de rest niet heel veel verschijnselen. Ja mijn darmen zijn van slag. Borrelen de hele dag door of ze doen juist niets.

 

Borsten zijn sinds een paar dagen echt groter aan het worden en doe voel ik een beetje.

 

Tis vooral die vermoeidheid. Lag er gisteren om 21u en heb voor het eerst getukt tm 6u. Heerlijk! Je zou denken dat je klaar bent met tukken. Nee hoor ik ben net wakker van een 2,5 urig powernapje. Tssss.. Niet normaal haha..

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Thanks meiden voor de tips. Ga sws die gemberpillen proberen te vinden en even op zoek naar de thee.

Ik drink normaal limo van de AH maar aangezien ik al zoooo lang niet in NL geweest ben is die op :( en hier hebben ze echt totaal geen limonade.

 

Zit nu dus ook vandaag weer groen voor me uit te staren en zit een beetje te wachten totdat de dag weer om is. Alles voor het goede doel hoor!

 

Probeer idd in kleinere hoeveelheden te eten maar heb honger tegelijkertijd. Tussen de misselijkheid door heb ik momenten dat ik echt wil eten. Probeer het rustig aan te doen dan en iets kleins te eten.

 

Gelukkig heb ik een rare trek ineens in zure appels en dat voor iemand die niet van appels houdt!

 

Voor de rest niet heel veel verschijnselen. Ja mijn darmen zijn van slag. Borrelen de hele dag door of ze doen juist niets.

 

Borsten zijn sinds een paar dagen echt groter aan het worden en doe voel ik een beetje.

 

Tis vooral die vermoeidheid. Lag er gisteren om 21u en heb voor het eerst getukt tm 6u. Heerlijk! Je zou denken dat je klaar bent met tukken. Nee hoor ik ben net wakker van een 2,5 urig powernapje. Tssss.. Niet normaal haha..

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Heerlijk zoveel slapen! Jij zit in Duitsland toch? Bij apotheek vragen naar ingwer daar hebben ze iig de pillen wel..

 

Yogi thee kennen ze volgens mij niet.. Je hebt wel babythee maar daar zit venkel door en daar moet je weer voorzichtig mee zijn..

 

Zure appels... Nou dat is geen ramp haha lekker die vitaminen!! Beter als mijn sambal behoefte

Moet zeggen dat ik normaal niet van vers geperste sinasappelsap hou en bij mn zoon daar gek op was en nu weer..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijk zoveel slapen! Jij zit in Duitsland toch? Bij apotheek vragen naar ingwer daar hebben ze iig de pillen wel..

 

Yogi thee kennen ze volgens mij niet.. Je hebt wel babythee maar daar zit venkel door en daar moet je weer voorzichtig mee zijn..

 

Zure appels... Nou dat is geen ramp haha lekker die vitaminen!! Beter als mijn sambal behoefte

Moet zeggen dat ik normaal niet van vers geperste sinasappelsap hou en bij mn zoon daar gek op was en nu weer..

 

Verstuurd vanaf mijn F8331 met Tapatalk

Ik heb mijn vent al aan het werk gezet. Hij komt vanavond terug uit Berlijn en hij text me net dat hij een pak gember pillen mee heeft. Jeeeeeh! Hopelijk helpt het.

 

Rest ga ik morgen zelf even kijken. Thanks voor de tips!

 

Ik heb vandaag na bijna helemaal niets te hebben gegeten van de misselijkheid een bord gekookte aardappelen op hahahah... dit slaat echt helemaal nergens op. Ook aardappels eet ik misschien paar keer per jaar. Maar mijn buurtjes hadden ze wel en ik had er zin in. Gek hoofd dat ik ben!

 

Sambal en verse jus? Best prima die twee dingen. Zolang je ze niet combineert! 🤢

 

 

 

Sent from my SM-G935F using Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uitgerekend:

 

Inge35: 12-04-2018

 

Ash: 28-04-2018

 

Danlon: 03-05-2018

 

Kims: 23-5-2018

 

Poekie: 02-06-2018

 

Chanty-81: 21-6-2018

 

Sharlee: 11-7-2018

 

Kitkat: 14-7-2018

 

Afspraak gyn/vk/echo,etc:

 

Inge35: 23-11 20wk echo

Kitkat: 27-11 echo gyn

Poekie: 30-11 vk centering pregnancy

Sharlee: 1-12 echo

Danlon: 7-12 vk, 14-12 gyn&echoscopist

Ash: 13-12 vk, 18-12 20wk echo

Kims:15-12 vk

Chanty-81: ?

 

 

 

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Pfff hier weer even last van slapeloosheid. Vandaag een pittige dag op het werk waar ik steeds over lig te malen. Niet fijn! Ikdenk overigens dat ik dit ok gehad had als ik niet zwanger was stress en slapen gaan bij mij niet zo goed samen.

 

Ook heb ik last van mn onderrug. Zou dit kunnen komen omdat het kindje en baarmoeder wat verder naar achteren liggen? Weet iemand dat? Heb het eigenlijk al vanaf een week of zes, niet ernstig of zo, maar beetje zeurderig...

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G930F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden