Ga naar inhoud

Wachtbankje November 2017[emoji256][emoji92]


Lalautje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 794
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Ow Sharlee dat is even balen! Geduld wordt weer aardig op de proef gesteld zeg!

 

Hier vanochtend de start echo gehad. Alles zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies was 8.5 cm en de eierstokken waren rustig dus geen eiblaasjes. Aanstaande dinsdagmiddag hebben we de terugplaatsing. Maandagmiddag wordt ik gebeld hoeveel cryo's er ontdooid zijn en hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn. Spannend!!!!

Ow wauw dat schiet al op! Goed om te horen

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

 

ACJ1984: 21 nov cryo tp

 

Miranda13: 20 nov echo cryo

 

Menace: 23 nov echo cryo

 

Butterfly: 15 nov start meno,

22 nov 1e echo fm

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Petsy85: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

+-22nov ongi, cryo/nieuwepoging

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan deca,

12 feb gonalf

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek

nieuwe poging

Pino81: rustmaand,

23 nov evaluatiegesprek,

nieuwe poging

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

 

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Geen duidelijkheid. Wek vruchtzakje maar nog geen vruchtje te zien. Kan twee dingen zijn...of ik ben korter zwanger dan gedacht....of dit is een missed abortion...1 december, dag dat we terug zijn van vakantie hebben we een nieuwe echo...nog 2 wk wachten dus

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

 

Jeetje wat een spanning en een tegenvaller zeg. Je hoopt toch met goed nieuws naar huis te gaan.

Wens je veel sterkte! En ga heel hard duimen voor een goede echo 1 dec?🍀🍀

😙

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik krijg er 1 terug geplaatst. Hebben er 9 ingevroren dus even spannend hoe dit gaat. Ze waren er vanochtend wel positief over dat ze er vanuit gaan dat er sowieso wel 1 bij zit voor een terugplaatsing.

 

Goed nieuws!! Hopelij zit hier jullie wondertje bij.

 

Bij 9 kan je echt wel een tp verwachten. Vorige ronde hadden wij er 6, uiteindelijk 3 van teruggeplaatst.

Alvast heel veel succes!!! 🍀

Link naar reactie
Delen op andere sites

@pino81 hoe was de kwaliteit bij invriezen bij jou destijds? Jij hebt er dus nog 3 over begrijp ik? Hoe lang zit er eigenlijk tussen de terugplaatsingen als het niet goed gaat?
Weet niet wat de kwaliteit was, maar ze zijn heel streng. Ik ben nu klaar met ronde ivf 2 Zonder cryos. 😪💔Ze moeten echt een goede doordeling maken passend bij een dag 5. Dat was nu niet het geval. Maar de tp,s waren altijd eenminimaal een morula. Dus denk dat ze die alleen invriezen, mits die nog aan het doordelen is.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo in detail weet ik het eigenlijk niet. Enige wat ik weet is dat qua celdeling alle 9 cryo's op het maximale zaten. Deze onzekerheid is zo niks voor mij. Wil altijd met alles weten waar ik aan toe ben en dit traject heb je totaal niet in de hand.. Frustrerend 🙈

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ow Sharlee dat is even balen! Geduld wordt weer aardig op de proef gesteld zeg!

 

Hier vanochtend de start echo gehad. Alles zag er goed uit. Baarmoederslijmvlies was 8.5 cm en de eierstokken waren rustig dus geen eiblaasjes. Aanstaande dinsdagmiddag hebben we de terugplaatsing. Maandagmiddag wordt ik gebeld hoeveel cryo's er ontdooid zijn en hoe laat ik in het ziekenhuis moet zijn. Spannend!!!!

Spannend ! Wat fijn dat je 9 cryos hebt !

Is dit ivf 1 voor jou?

 

Verstuurd vanaf mijn SM-A700F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo in detail weet ik het eigenlijk niet. Enige wat ik weet is dat qua celdeling alle 9 cryo's op het maximale zaten. Deze onzekerheid is zo niks voor mij. Wil altijd met alles weten waar ik aan toe ben en dit traject heb je totaal niet in de hand.. Frustrerend

 

Eerste tp na je zwangerschap??

Is veel veranderd je kan de embryo zien voordat die geplaatst wordt staat grote kast in de kamer en dan kijken de nog even onder de microscoop

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jeetje wat een spanning en een tegenvaller zeg. Je hoopt toch met goed nieuws naar huis te gaan.

Wens je veel sterkte! En ga heel hard duimen voor een goede echo 1 dec?

Dank je:) ik ga even genieten van 2 wk rust...ff er tussenuit dus die dagen vliegen vast voorbij:)

 

Verstuurd vanaf mijn SM-G950F met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in het icsi traject. De vorige keer had ik na de punctie 11 goeie eitjes (weet niet meer hoe je zoiets noemt..?) van die 11 is er 1 terug geplaatst en was het direct raak. Er bleven er nog 10 over maar 1 van die 10 is niet ingevroren waardoor er nu nog 9 over zijn.

 

@amf ik weet niet of dat in Zwolle ook zo is? Ja klopt. Dit wordt de eerste terugplaatsing

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zit in het icsi traject. De vorige keer had ik na de punctie 11 goeie eitjes (weet niet meer hoe je zoiets noemt..?) van die 11 is er 1 terug geplaatst en was het direct raak. Er bleven er nog 10 over maar 1 van die 10 is niet ingevroren waardoor er nu nog 9 over zijn.

 

@amf ik weet niet of dat in Zwolle ook zo is? Ja klopt. Dit wordt de eerste terugplaatsing

 

Ja dit is in Zwolle heb er twee cryo's gehad en een verse en deden ze nu op deze manier dus ze gaan de kamer niet uit om de embryo op te halen

Je kan dan even mee kijken op het scherm

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo ik heb 23 nov eerste echo om te bepalen wanneer de cryo tp kan plaatsvinden en heb net ook even met de embryoloog gebeld om te vragen naar de kwaliteit van de embryo s. Was een beetje een lastig verhaal.. allemaal medische termen maar wat ik ervan heb begrepen zijn ze allemaal van zeer goede kwaliteit. Bijna tot geen fragmentatie.. 5 zijn stapje verder in de ontwikkeling dan 2 anderen maar hij zei dat T er allemaal erg goed uitzag. Helemaal blij

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

BIBI SCHEMA

 

ACJ1984: 21 nov cryo tp

 

Miranda13: 20 nov echo cryo

 

Menace: 23 nov echo cryo

 

Butterfly: 15 nov start meno,

22 nov 1e echo fm

 

Vpk1988: 13 nov start pil,

21 dec start deca,

2 jan startecho

 

Amf: rustmaand, cryo

EatPrayLove: rustmaand, cryo

Ivydrew: rustmaand, cryo

Petsy85: rustmaand, cryo

Cil: rustmaand,

cryo/nieuwepoging

Lalautje: 12 dec start pil,

5 jan startecho,

7 jan start pergoveris

Yamila: 28 dec start pil,

21 jan deca,

12 feb gonalf

Beebwish1982: rustmaand,

nieuwe poging

Luna05: rustmaand,

nieuwe poging

Christel81: rustmaand,

5 dec evaluatiegesprek

nieuwe poging

Pino81: rustmaand,

23 nov evaluatiegesprek,

nieuwe poging

 

Sharlee: ZWANGER! 1 nov td,

1 dec 8+2 weken echo

KitKat: ZWANGER! 6 nov td,

29 nov 7+5 weken echo

 

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier ook een spannende dag morgen, dan komt het telefoontje hoeveel cryo's er ontdooid zijn en of er een goede cryo bij zit voor de terugplaatsing

 

Succes morgen Miranda!

 

Spannend! Weet je ook Hoelaat ze ongeveer bellen ? Ik duim voor je mop!

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden