Ga naar inhoud

Estrhalita is zwanger


Gast estrhalita

Aanbevolen Berichten

Gast estrhalita

Jaja vanmorgen totaal onverwachts een positieve test. Super blij zijn wij. 21 april al de 1ste echo. Nu genieten van de kwaaltjes die er gelijk al zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 201
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Gast estrhalita

Hartstikke bedankt voor jullie berichtjes. Kan het ook nog steeds niet geloven. Eind dit jaar een ukkie erbij. Leuk man maar wel super druk volgens mij.

 

 

 

Ga zo lekker naar bed, vannacht veel wakker gelegen en ben behoorlijk moe.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hihihi, spanning zeker, dat wakker liggen afgelopen nacht!

 

Nu heb je het toch ook druk met de pup? Hoe gaat het daar mee?

 

Heb je die straks een beetje onder controle.. komt de kleine ukkepuk... Goed getimed!!!

 

Geniet van het idee zwanger te zijn!!!!

 

Groetjessssssssssss

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Hoi Niki,

 

 

 

De kwaaltjes zijn er sinds zondagnacht. Misselijk, last van mijn darmen, pijnlijke borsten, moe en met trappen lopen snel uitgeput. Ja alsof ik al 10 weken ben zeg maar, maar het is nog maar 4 weken en 2 dagen.

 

 

 

En hoe gaat het met jouw buik?

 

 

 

Andere dames, bedankt voor jullie felicitaties. Super al die berichtjes.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Zo een paar dagen verder en nog voel ik me zwanger. Darmklachten blijven, ook misselijkheid is voldoende aanwezig, gelukkig nog niet braken. En ontzettend moe. Vandaag was mijn zoontje naar de creche en ik dus de hele dag alleen thuis en ik heb echt een beetje bijgeslapen. Viel af en toe gewoon op de bank in slaap. Maar ja lekker genieten. Is de laatste zwangerschap, genieten dus.

 

 

 

En man wat is het een vruchtbare maand. Echt bijna iedereen is zwanger. De laatste 2 maanden worden nu dubbel ingehaald zeg. Super zoveel :B-0020:. En leuk allemaal zo dicht op elkaar. Echt een babyboom aan het einde van het jaar. In mijn vrienden kring zijn er ook heel veel zwanger en uitgerekend in de periode van september t/m december (ik dan). Dus een hoop baby's. Leuk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Zo de 1ste week zijn we door. Ik wist niet dat ik zo zenuwachting kon zijn tot de echo. Bij mijn 1ste zwangerschap had ik dat helemaal niet. De hele week flinke zwangerschap kwaaltjes gehad, zoals opvliegers, misselijk, pijnlijke borsten, moe maar vandaag zijn alle kwaaltjes minder. En dan maak ik me meteen zorgen natuurlijk. Wel een beetje misselijk, maar niks in vergelijking met gisteren bijvoorbeeld. Maar ja laten we maar van het goede uitgaan. Wel enorme ongi krampjes (banden pijn, had ik bij mijn 1ste zwangerschap ook). Nu maar blijven duimen dat gewoon alles goed blijft gaan. Had nog een test over en die heb ik gisteren gedaan en nog geen tel later was het streepje al te zien, dus het hsg gehalte is zeker gestegen. Bij ons in het ziekenhuis prikken ze helaas geen bloed. Ik hoop dat het met de andere dames ook goed gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi estrhalita,

 

 

 

Wat leuk om te horen dat het zo goed gaat! Aan de ene kant heel fijn dat de klachten minder worden, maar het blijft ook een eng gevoel he?!

 

Nog 2 weken wachten en dan ga je op voor je echo, kijk jij er ook zo erg naar uit?

 

 

 

Leuk idee om nog een keertje te testen, ik heb hier nog 2 testen liggen en ik heb lang zitten twijfelen om er nog eens eentje te doen, en nu door jou verhaal ga ik het straks ook gewoon doen!

 

 

 

Succes!

 

 

 

Liefs Diana

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hé Estrhalita,

 

 

 

Ja dat ken ik ook helemaal. Voel ik me een paar uur wat 'beter' zeg maar, denk ik meteen: 'O gaat alles wel goed, zo straks is mijn HCG gedaald... Waah...' Het blijft nog pril allemaal, maar inderdaad we gaan fijn gewoon ervan uit dat alles ok is en ok blijft!

 

Soms kan ik het ook echt even niet geloven dat ik ècht zwanger ben. Vraag ik aan mijn partner: 'Vind je mij nog zwanger?' Jaja... hihi

 

groetjes, niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast estrhalita

Ik ben nog niet echt zwanger. Bij mijn 1ste zwangerschap was ik echt niet te genieten en hadden we steeds ruzie, maar deze zwangerschap is echt heel anders. Vanmorgen was ik wel weer misselijk en pijn in mijn borsten maar nu is alles weer verdwenen. Enige is dat ik sinds gisteren mijn spijkerbroek niet meer aankan. Dus nu draag ik de kleding die ik had gekocht net na mijn bevalling. Nog wel iets te groot, maar beter dan te strak. Ik wilde net een Tshirt bestellen voor mijn zoontje met de tekster op:"Ik krijg een broertje of een zusje". maar heb toch maar niet op "send" gedrukt. Toch voor de zekerheid maar even de echo afwachten. Anders is het de goden verzoeken he.

 

 

 

Maar Niki hoe voel je je voor de rest? Andere zwangerschapverschijnselen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja wat voel ik. Voornamelijk heeeeeeeeeeeeeeeel erg moe, niet vooruit te branden, heeeeeeeeel snel koud, ik voel me een beetje een wollig konijntje als je snapt wat ik bedoel, gevoelig borsten, wat geprik/gerommel in mijn baarmoeder, niet misselijk, en gelukkig is mijn buik teruggegaan van heel veel krampen/pijn, naar onrustig geborrel/lucht dat in de weg zit/en af en toe wat darmploffingen. Dus ik ben best tevreden eigenlijk. Tenzij ik meer zou moeten ervaren?

 

Maar ik kan er wel beter tegen dan de 1e keer, al duurde dat helaas maar kort. Misschien is het dat bij jou ook. Jouw lichaam weet nu al wat het is en wat er aan de hand is. En kan misschien al veel beter tegen al die hormonen..

 

Maar het blijft spannend hoor. Op naar de goede echo! niki

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden