Ga naar inhoud

Slaapadviezen gevraagd!


beau

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

 

 

Vanaf afgelopen maandag is het hier al raak met slapen.

 

Rond 4 uur/half 5/ 5 uur wakker.

 

En huilen, krijsen.

 

Moeilijk te troosten.

 

Heb van alles al geprobeerd, bij ons in bed liggen, flesje geven, maar niks helpt eigenlijk.

 

We hebben gisteren nachtlampjes gekocht maar dat werkte vannacht ook niet.

 

Moet misschien nog even wennen?!

 

 

 

Hebben jullie nog tips??????

 

 

 

Hebben jullie schatjes dit ook of ook gehad???

 

 

 

Graag hoor ik van jullie!059.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 276
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

sprongetje??

 

 

 

Ik heb geen tips eigenlijk, slapen ze met een fopspeen?

 

Even iets laten drinken en dan weer terug?

 

 

 

Sterkte!!!!!!!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

is hier ook nog wel eens hoor met diego,

 

als het erg druk is geweest overdag kun je er van op aan dat je snachts voor 2,5 uur aan de beurt bent.

 

wij gaan dan met hem op een stoel in hun kamer in het donker zitten.

 

iedere keer weer terugleggen tot hij weer begint en op een gegeven moment gaat hij toch weer slapen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier is het al weken zo dat Kim 's nachts brullend wakker wordt en dan bijna niet meer in slaap komt. Ikzelf ben geen voorstander van uit bed halen tenzij er iets loos is. Dus, ff kijken wat er is, instoppen en wegwezen. We hebben inmiddels wel een nachtlampje en dat zorgt er nu wel voor dat ze niet meer brult. Wel huilt ze even en valt dan weer in slaap om een uurtje later weer wakker te worden, ff te huilen en weer in slaap te vallen.

 

 

 

Sinds afgelopen weekeinde heb ik het idee dat het soms ook een spelletje is om er maar voor te zorgen dat ik ff bij d'r kom kijken. Het is namelijk niet echt huilen meer. Al met al hebben wij dus niet veel bijzonders gedaan dan alleen kijken of er iets loos is en dan toch maar ff laten huilen... moeilijk maar op deze leeftijd (1 jaar) kunnen ze je echt in de maling nemen hoor!!

 

 

 

Roos heeft dit overigens nooit gedaan, die leg je 's avonds in bed en vind je 's ochtends precies zo in bed terug als dat je haar hebt ingestopt. Modelbaby!!

 

 

 

Sterkte met alle nachtbrakers, het is slopend!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beau,

 

wat een vreselijke tijden zeg!

 

balen hoor.

 

wij hebben met ebbe ookwel ns zoiets gehad en wat het dan echt geweest is... je weet t nooit helemaal. wij hebben van dat dentinox dat je op de tanden kan smeren, dat helpt wel ns. speentje er weer in...maar soms helpt gewoon niks en dan is het hopen dat t snel weer over gaat...

 

dat was bij ebbe wel het geval. die wordt nu meestal tussen 6-7 wakker en eigenlijk proberen we voor 7en altijd of hij nog even wil slapen. soms lukt dat wel en soms niet...

 

ik hoop voor jullie dat t snel weer normaal is!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

och Boke, wat een ellende zeg. Eerst ziek en dan beter en nu weer bijna niet slapen...je moet wel aan ht eind van je latijn zijn denk ik!

 

T zal wel een fase zijn, misschien last van nachtmerries? Hier ook soms hoor.

 

Goh meis, ik heb helaas geen tips, wat jullie hebben gedaan zou ik zelf ook gedaan hebben. verder zou ik het echt niet weten Bootje.....

 

Heeeeel veel sterkte en ik duim dat t snel voorbij is, iig voordat jij instort!

 

Kus Sab xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie lieve reacties meiden!

 

Ben blij te lezen (hoe vervelend ik het ook voor jullie vind!) dat ik niet de enige ben.

 

Vannacht was het half 6 dus het gaat al vooruit.

 

 

 

Ik kan er vrij goed tegen hoor moet ik zeggen, maar lig er wel elke avond lekker op tijd in hahaha dat snap je wel........

 

 

 

Ik denk echt dat het een sprongetje (ofwel een sprong denk ik eerder) is.

 

Dus het wordt vast weer beter!

 

 

 

Vervelend Joos dat jij er ook last van hebt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

beauke, dat is vroeg!

 

ik raad je aan geen flesjes en gezelligheid te bieden, heb ik met faas gehad en dan wordt het gewenning en feest voor ze.

 

Gaan kijken, instoppen, muziekje aan en als ze blijven huilen weer kijken even aaien enz..niet eruit halen

 

 

 

ik weet klinkt makkelijker dan gedaan....

 

 

 

Hier is het 6.15 uur dus dat is uitslapen hahahahaha

 

 

 

xxcyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben er ook geen voorstander van hoor om ze eruit te halen, flesjes te geven e.d.

 

Maar ik wist het echt even niet meer van de week..........

 

Je hebt er wel gelijk in hoor, het moet geen feest worden inderdaad.

 

 

 

Hoe gaat het nu met Faas dan? Heeft hij het nog steeds of niet meer?

 

 

 

Joos; 5 uur= vroeg!!!!! Hopenlijk maken alle 3 onze meiden het morgen later!

 

We gaan ervoor!

 

 

 

Wordt vervolgd....................

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur, half 6, dat is nacht!!!!

 

 

 

Wat erg joh!

 

 

 

Hopelijk is het een sprongetje. Len is met sprongetjes ook altijd eerder wakker, meestal duurt dat een weekje.

 

(maar "eerder" is hier dan 7uur, half 8... sorry....)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lukt het jullie om ze in bed te laten? Imke gaat staan als ze wakker is. Meestal gaat ze na wat drinken weer lekker slapen, maar deze week moest ze echt even bewegen en toen heb ik van twee tot drie uur met haar beneden gezeten. Zij maar lopen en slaan met haar armen en ik maar wachten tot ze weer wilde gaan slapen (gaap!!!). Ze zitten nu ook weer in een periode dat ze tanden krijgen en dat de slaaptijden overdag ook aan het veranderen zijn. Is dat bij jullie ook zo? Vannacht/vanochtend heb ik een extra knuffelpop gegeven, naast de knuffel die 's avonds al mee gaat. Dit zorgde ervoor dat ze weer in slaap kon komen.

 

 

 

Gijs slaapt gelukkig goed door. Die leg je 's avonds op bed en die komt er 's ochtends luid gapend weer uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ga nooit met haar naar beneden.....echt niet....moet er niet aan denken.

 

Nee ik pak haar op en neem haar lkekker bij me in baed en meestal gaat ze dan weer slapen...maar na half 5 gaat mevrouw niet meer slapen...ja om 9 uur.

 

 

 

 

 

Beau wij hebben vanavond de tijd lopen rekken en om 8 uur naar bed gedaan.

 

Ik hoop zo dat het lukt.

 

! voordeel is er wel als de klok weer verzet word dan slapen ze een uur langer...hahahahah

 

We blijven lachen beau.......brrrrrr

 

 

 

 

 

Ik zal morgen eens in het boek oei ik groei neuzen of er iest is rond deze tijd beau.

 

 

 

Trusten meis!

 

 

 

 

 

 

 

Tweeling?

 

Zou je in je handtekening willen schrijven hoe oud je kindjes zijn...praat wat fijner....hahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sem en Sophie krijgen avonds om 23 uur de laatste fles,als Sem hem helemaal op drinkt dan slaapt hij door tot 7 uur dan wordt kiki ook wakker en gaan we gezellig met z'n vijven naar beneden,emil zet koffie en maakt de pappen klaar,ik doe dan de luiers,hup pap ,even een half uur uur spelen en dan weer naar bed,kiki geeft zelf heel goed aan wanneer ze weer even terug naar bed wil,gisteren en vandaag zij ze om kwart over acht al bap (bed) en gaat dan jammerend voor de deur staan,ik breng haar lekker naar bed en ze gaat dan heerlijk nog een uurtje slapen,mooi toch !!

 

Wij zijn ook nooit met Kiki naar beneden gegaan,het is net wat er al gezegt is maak het niet gezellig of leuk,ook niet zo veel praten,dan gaat de lol er vanzelf af.

 

 

 

Succes !

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kim heeft vannacht weer sinds weken aan één stuk doorgeslapen! Alleen werd de oudste vanochtend om 5.00 uur wakker maar die viel na 10 minuten vanzelf weer in slaap. Dat heb je met drie kids, dan is er altijd wel eentje 's nachts die denkt dat papa en mama niet hoeven te slapen....

 

 

 

Op naar komende nacht! Succes allemaal!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Half 6 is al een half uur langer dan gisteren Joos, maar nog veeeeel te vroeg!

 

 

 

Hier ging bij mij om 6.10 uur de wekker en toen sliepen ze nog!

 

Dus ik heb stille en goede hoop dat het morgen weer zo is.

 

 

 

Joos, hopenlijk morgen weer een half uur erbij, ik hoop het voor je meis!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden