Ga naar inhoud

Maart 2008


Angela

Aanbevolen Berichten

ALs Luca bij opa is geweest, gaat hij meestal naar kinderboerderij.

 

wij zijn er nog nooit geweest.schaam schaam

 

MEt pasen gaan we misschien naar Kasteelpark Born,heb je ook beessies en als goed is een kinderboerderij. MAar we gaan voor de paashaas die er komt. Als eht weer het toelaat

 

weet jij dat Amanda?

 

 

 

nou hier zijn een paar foto`s. IS het gheen boeffie uitstraling....

 

 

 

tn_kinderboerderij006.jpg

 

 

 

tn_kinderboerderij004.jpg

 

 

 

tn_kinderboerderij009.jpg

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 148
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Lieffffffff!

 

Zeker een boeffie.

 

Enne, ik zou me niet schuldig voelen omdat je zelf nog niet met hem naar de kinderboerderij bent geweest hoor. Dit is nu gewoon een opa-kleinzoon aangelegenheid geworden. KAN dus met mama niet zo leuk zijn als met opa haha.

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Angela, "ergens" bij de brusselse poort is ook een kinderboerderij, daar ben ik wel eens geweest toen ik op de pabo zat.

 

In Born is idd een kinderboerderij, heel leuk, met geitjes, varkentjes, en vanalles. In de dierentuin zelf, zijn aapjes, stekelvarkens, flamingo's kangaroo's, herten, uilen en nog vanalles. Er is ook een hele grote voiliëre (hoe schrijf je dat?) daar kun je in, en dan vliegen die vogels rond je kop.

 

 

 

Leuke foto's! Luca kijkt idd erg ondeugend! Wat worden ze groot hé?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enig de foto,s van dat mooie kleine grote mannetje....aan plezier ontbreekt het niet, getuige de foto,s.....en idd...het is een echt opa-kleinzoon "ding" om te doen....lekker samen naar de kinderboerderij....dat zijn nou net van die dingen waar moeders weinig of geen tijd voor hebben....en opa,s en oma,s wel...haha....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luca een dondersteen,hoe kom je daar nou bij....hahah

 

Als meneer zijn zin niet krijgt........hihi

 

 

 

Heb van dat mutsje nog sjaal en wantjes van c&a (tja mama werkt er,dus korting he....hihi,en oma werkt er ook........dus dubbel verwend...hahahaha)

 

leuk en handig,die spullen. Ik werk dus met mijn schoonmoeder,

 

Valt mee hoor,sinds Luca er is,kunnen we het veel beter vinden.

 

Soms ook nadeling want ben ik ziek, weten ze dit al voor dit ik bel. Ze regelt weleens dat ik kan werken en zei kan oppassen!!

 

Nou dat vond ik verschrikkelijk. Heb toen gezegd nee ik kan echt niet....dus ging zei werken.

 

Heeft ze nooit meer gedaan.hahaha lesje geleerd.

 

 

 

Maar ja die handschoentjes ....

 

Hij steekt zo leuk zijn handje vooruit, zo van KOUDDDD dus aan en dan ander handje.....hihizo lief

 

Als ik zeg kom we gaan weg. Schreeuwt hij DAAI DAAI DAAI

 

ZOdat geloof ik 2 stratenv erder het ook weten.....hahahahah

 

Alleen die ssjaal is niet zo handig.

 

 

 

geloof Len?? en Marissa??? Hebben zo een soort gebreide sjaal?

 

waar hebben jullie die gekocht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Len heeft idd een gebreide sjaal. Ik heb die gekocht bij de wibra! haha 2 euro ofzo.

 

Ik kon nergens een kindersjaal vinden, allemaal veel te lang.

 

 

 

Doet Luca de handschoenen aan? Len wil die echt niet aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ow Cyn.... van die eerste foto springen de tranen in mijn ogen... echt een angstige blik..

 

Gelukkig heeft hij dat weer achter de rug!

 

 

 

Mooie foto van vandaag, wat zitten ze lief bij elkaar!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luca = LEUK!!!

 

 

 

En Faas & Lieve ook hoor!!! Zitten zij ook vaak samen op één plek te spelen? Die foto's in het ziekenhuis zijn inderdaad minder schattig, gezien de blik in z'n oogjes. Gelukkig gaat het nu goed zo te zien.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staat leuk die handschoenen.....en vooral die muts vind ik heel leuk!

 

Ja luca is leuk...hahahahaha

 

 

 

Oh cynthia zielige faasje...ahhhhhhhh.....gelukkig heb je hem weern lekker thuis.

 

En wat een scheetjes zijn het toch die twee.

 

Volgens mij is het net als bij laura...Lieve is de ondeugd zelf en Faas is zo lief.

 

Leuke foto cynt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Cyn, wat heb je toch een schatjes van kinderen!!

 

En ik vind echt dat ze wat van elkaar weg hebben!

 

De eerste foto is wel zielig, maar ook mooi. Er komt zo veel gevoel en emotie van af!

 

Wel bang, maar veilig in mama's armen.

 

Leuke kinderstoel heb je trouwens in de hoek, en die stoelverkleiner vind ik helemaal mooi!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden