Ga naar inhoud

traktaties


Sab

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

Ook Carolijn is binnenkort jarig natuurlijk. Nu moet ik traktaties maken voor de creche. Als er iemand niet creabea is dan ben ik het wel.

 

Ze krijgt altijd van die waardeloze dingen mee als er kindjes jarig zijn. Nooit eens iets nuttig of iets origineels. Weten jullie iets leuks, behalve dus de inknijpbeestjes van de hema, bellenblaas en snoep wat ze niet mag hebben omdat ze te jong is...??!

 

Helluppieeeee!!

 

Thanks alvast!

 

Sab

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een doosje rozijntjes of een liga koek of een ander koekje in verpakking. Je print leuke plaatjes uit (bijvoorbeeld bumba of teletubbies en die plak je aan beide kanten van het doosje rozijntjes of iets dergelijks. Simpel maar wel leuk.

 

 

 

Succes!

 

 

 

Bianca

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag heeft de tweeling feest op de creche en was ik de klos voor een traktatie.

 

Ik ben ook helemaal niet creatief en heb niet veel tijd gehad...

 

 

 

Tip van mijn zus:

 

Print Bumba in kleur uit (kan ik je zo mailen op goede grootte), knip uit en plak op de platte kant van een danoontje.

 

Vanmiddag hoor ik wel wat ze ervan vonden.

 

Moest er maar 8 maken hoor, dus was al gespaard.

 

 

 

Verder zou ik het dus ook niet weten....

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat erg he sab.

 

ook hier gebruik gemaakt van de printer... als je die niet hebt moet je iets anders verzinnen.

 

ik had van die fruitreepjes gekocht (vanaf 1 jaar) en dan een wikkeltje op maat gemaakt in de computer en daarop gezet ebbe 1 jaar en leuke diertjes. die met een strikje om t reepje gedaan. heb m trouwens geproefd en vond t een beetje vies... t kan ook met van die nijntje koekjes, die zien er ook leuk uit van zichzelf trouwens. je kan ook gewoon een strikje erom doen. klaar... of een strikje met een etiketje (die je aan t strikje doet met een perforator) dat je gewoon van die gekleurde blaadjes zelf hebt gemaakt en met carolijn 1 jaar erop geschreven.

 

succes, wat een onzin eigenlijk he...

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

grappig, ben hier dus ook aan het verzinnen wat te geven aan de kids bij de oppasmoeder. Hier zijn de kids wel allemaal van verschillende leeftijd en aan gezonde dingen doen de amerikanen wat minder....Ga morgen maar eens in de supermarkt kijken.

 

 

 

Ik ga wel een megataart voor haar bestellen en dan zonder kleren lekker laten kliederen op een laken of zo. (zijn toch maar huurlakens....) Lijkt me geweldig!

 

 

 

Famke vind die fruitreepjes trouwens wel lekker, opsturen dus!!! Hier zit overal zoveel suiker in, dat we een bambix rijstwafeltjes, nijntjeskoeken en fruitreepjes lijn opzetten. Iedereen die komt moet zijn koffer volladen. Oh, ja en ook met koffie, die is hier niet te zuipen....

 

 

 

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij http://www.gabbies.nl kun je lege zakjes bestellen met en leuke kaart erop met haar foto erop. Ballonnen is altijd leuk erin of wasco krijtjes de hema verkoopt lekkere cake-jes en yoghurt rozijnen

 

 

 

Voor Aaron zijn eerste verjaardag heb ik de kindjes op de creche stoepkrijt gegeven

 

 

 

Veel plezier met bedenken!

 

 

 

vl Robin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een keertje van Danoontjes Bertjes (van Sesamstraat) gemaakt. Danoontje op zijn kop zetten, met zwarte wol haartjes erop plakken, en dan van papier oogjes, een neus en mond maken en erop plakken.

 

 

 

Verder heb ik ook al eens van mandarijntjes Nemo's gemaakt. Kijk anders ook eens op http://www.traktatietips.nl.

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat weten jullie veel zeg, ik ga morgen een naar de action, eens kijken wat we kunnen scoren....

 

Bij het kruidvat van die labeltjes gekocht heel veel voor 1,99 (in ster, hartvorm)...niet crea maar wel slim ahhahahaahahahha

 

 

 

Bedankt alvast voor de tips!

 

 

 

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

zeker hele leuke ideeen, maar ik durf het bijna niet hardop te zeggen......ik heb t allemaal al een keer gekregen op de creche..oeps....

 

ik hoorde nog iets van een vriendinnetje, nog niet eerder vertoond hihi. Potje fruit in roze cellofaan met een fotootje van Carolijn erop en eventueel een koekje erbij...ach ik weet t nog niet, ik ga ook nog even rondshoppen om ideetjes op te doen.

 

Maar wel onwijs bedankt voor t meedenken meisjes.

 

Kus Sab xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de zeeman hebben de leuke kleine vierkante hard papieren boekjes voor 1euro per stuk!! erg leuk. Die heb ik gekocht en die ga ik inpakken in roze cellofaan! dus Sint: ook iets voor jou????

Link naar reactie
Delen op andere sites

hmm jammer....Carolijn heeft 1x zo'n boekje gekregen en die vrat ze op haha. Maar ze sleepte hem gister overal mee naartoe...dus ik dacht toen ik ze zag liggen , heey leuk! en goedkoop hahahahahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden