Ga naar inhoud

ervaring punctie


milen

Aanbevolen Berichten

Nou meiden ik ben weer terug, en dacht ik duik gelijk achter de computer, nu ik nog geen pijn heb.

 

Moest er vanochtend om 9.30 zijn en de punctie was om 9.55 afgelopen.

 

 

 

Ik zal er heel eerlijk over zijn, link viel wel mee,je voelt de prikken wel, heb gewoon goed meegepufd, maar dan de rechter kant,nou nou dat deed toch zeer:sad2:, heb een paar keer een harde vloek gelaten, en er kwamen toch ook wel wat tranen vrij.

 

 

 

De oorzaak van die pijn kwam doordat mij eierstok verborgen lag en ze dus diep moest prikken, en had totaal 15 grootte en een paar kleintjes, en juist die zijn moeilijk te aan te prikken.

 

 

 

Maar zodra ze klaar waren, hab jk ook geen last meer, even wachten hoe ik me straks voel als de pijn stilling is uitgewerkt!!

 

Maar klagen hoor je me niet, alles voor een goed doel.

 

 

 

Maandag bellen ze voor de uitslag!!

 

ga nu lekker naar de bank verhuizen:bf_nonew:

 

Hou jullie maandag weer op de hoogte

 

 

 

milen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Milen,

 

 

 

Ja ik vond de punctie ook behoorlijk pijnlijk... ik vond ook wel verschil tussen links en rechts. Bij mij deed links meer pijn, ik dacht zelf dat dat misschien kwam doordat daar de follikels groter waren?? Maar goed ik had er 31 en had op een gegeven moment echt zoiets van: komt er nu eindelijk een einde aan!?

 

 

 

Ik heb momenteel nog steeds heel veel last van mn darmen, schijnt normaal te zijn volgens de gyn en eigenlijk lig ik het beste op de bank (lekker met een goed boek, grote fles water en een kan thee!!) Moet zowieso nog rusten houden ivm grote kans nog op overstimulatie..

 

 

 

Vanmiddag hebben we de terugplaatsing van 1 embryo, ziekenhuis heeft net gebeld en ze plaatsen een 8-cellige terug.. en hopelijk kan er nog wat in de vriezer..

 

 

 

Hopelijk heb jij ook mooie embryo's en wie weet maandag de terugplaatsing.. spannend is het allemaal he?! Laat je 1 of 2 embryo's terugplaatsen?

 

Nou doe lekker uitrusten en succes....

 

Groetjes kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mied, rust maar lekker uit!

 

Je blijft het denk ik nog wel een paar dagen lichtjes voelen.

 

Ik heb daarna niet aan de pinstillers gemoeten of zo maar het voelde een beetje beurs van binnen dagen lang nog.

 

 

 

Ik heb mega veel geleden met de punctie zelf , echt inderdaad tot janken aan toe, links dus met name : daar zaten de grootste en meeste follikels + ik heb littekenweefsel dus daarom was het net als bij jouw allemaal wat lastiger, lees: pijnlijker.

 

Ze vonden het wel erg dat het me zo'n pijn deed terwijl ik van tevoren dacht; een follikeltje wat meot daar nu voor gevoel in zitten! hahaha heb ik geweten

 

 

 

Verbazend dat je dan toch gewoon stil kan blijven liggen he??....trouwens: ikzelf durfde me van de pijn niet eens te bewegen.

 

Er was zlefs eerst sprake van algehele narcose, idd vanwege linker eierstok die te ver weg lag..

 

 

 

Maar gelukkig vergeet je de pijn, zeker met goede eitjes en later een goede bevruchting.

 

dus spannende dagen voor je!

 

ik zal voor-- je duimen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik laat er 1 terug plaatsen, want ik ben nog maar 26, en er zitten meer risico's aan 2(is mij verteld)

 

Moet zeggen dat ik totaal geen napijn heb,valt weer mee.

 

jij heel veel succes met de terugplaatsing,zal voor je duimen

 

 

 

milen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden