Ga naar inhoud

Decoratie babykamer


beau

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

 

 

Omdat ik voor de bevalling een tijdje in het ziekenhuis heb gelegen heb ik de kamer van de meiden niet echt af kunnen maken.

 

En het is er de laatste maanden (hoe slecht ik dat ook van mezelf vind!!!!) niet van gekomen.

 

 

 

De kamer ziet er prima uit, alleen mis ik gewoon dingen voor aan de muren.

 

Heb hele leuke fotolijstjes gekocht van LIEF maar ben nog op zoek naar andere leuke dingen voor aan de muur; schilderijtjes oid.

 

 

 

Kleur kamer: knal(!!) rozen met wit.

 

 

 

Hebben jullie nog leuke ideeën, adressen van websites oid.

 

 

 

Alles is welkom!!!!!

 

 

 

Bedankt alvast!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi beau,

 

wij gaan ook nog wat extra's doen, omdat 1 muur nog een beetje kaal is, maar ik heb me er nog niet heel erg in verdiept. ik wil eigenlijk een plank waar nog wat knuffels op kunnen, we hebben er zo veel! bij ons hangen er ook wat dingen aan t plafond langs de wand, dat is ook leuk, ik zal proberen een foto of plaatje te vinden. wij hadden ook een hele leuke puzzel van dat eendje met t grote hoofd gekregen, die hebben we ook aan de muur gehangen, dat zijn echt leuke dingen. en verder zijn er ook veel van die plakdingen, van die plaatjes weet je wel?

 

als ik bij t kijken nog wat tegenkom zal ik het hier neerzetten!

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Bootje!!!

 

Een plankje met leesboekjes heb je zeker al??

 

Er is ook een site met leuke stickers voor op muren met teksten etc.

 

Mijn pc is gecrasht afgelopen week dus al mijn favorieten zijn verdwenen en ik moet dan ook even zoeken naar hoe die site heet! Hou je tegoed hoor!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat wij hebben gedaan is fotolijstjes bij Ikea gekocht, deze in de kleur van de meubels geschilderd. Papier in de kleur van de stoel (of van een ander iets kan natuurlijk ook) als passepartout gedaan en dan de tekeningen van mickey mouse, donald duck etc erin gedaan. Maar kan natuurlijk van alles zijn. Heb er even een foto van bijgedaan, maar die ken je misschien al.Foto-7AXQXTWF.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

deze is leuk, ik vind zelf die opbergzakjes leuk:

 

 

 

http://www.designed4kids.nl/

 

maar niet echt schilderijtjes ofzo...

 

wij hebben ook een soort kapstokje met zo'n foambeeltenis eraan. (moeilijk uitleggen...) da's ook leuk en meteen handig!

 

ik zoek even een foto.

 

er is hier ook nog een topic met winkels he, daar kan je ook kijken. dit is het kapstokje:

 

Foto-7QGAJHTL.jpg

 

en het puzzeltje:

 

Foto-7GVGYILF.jpg

 

maar ja, jij wil gewoon iets van een schilderij ofzo... nou ja, als iedereen nou wat neerzet kom je er wel he... van dat ding waar ik het net over had dat aan t plafond hangt kan ik geen foto vinden. het is een touw met onder elkaar van die vilten beestjes en dan een belletje eraan. heel mooi en kleurig.

 

er is van lief! ook een heel leuk klokje van stof voor aan de wand (geen echte):http://www.lieflifestyle.nl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=28&Itemid=42

 

nou, google maar even verder... maar eigenlijk kan je van alles aan de muur hangen!

 

wij hebben ook een stukje magneetverf gedaan, maar dan moet je wel oppassen met de magneten dat ze die niet kunnen pakken! maar er bestaan hele mooie magneten.

 

ik wil misschien iets met stickers doen:

 

http://www.cutitout.nl/kids.htm of http://www.zuuz.nl/index.htm

 

voorbeeldje:lampjes.jpg

 

succes!

 

oh ja, op de andere site is ook zo'n babykamer topic, misschien kan je daar nog wat inspiratie opdoen.

 

lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden wat zijn jullie toch een schatjes!!!

 

Bedankt voor jullie moeite!

 

Ik heb al ff snel gekeken op die sites en ga dat zo nog uitgebreid op mijn gemakkie doen aangezien er geen klap op tv is!

 

 

 

Deze fotolijstjes heb ik besteld, 6 stuks en die gaan we dan op een grote, geverfde houten plank ophangen en die dan aan de muur bevestigen.

 

 

 

L562307-715_kleur230.jpg

 

 

 

Leuk dat jullie de foto's erbij hebben gedaan dan kan ik ook weer ff kijken hoe jullie kamertjes eruit zien!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een leuk topic, die van mij is zeeeeeeer kaal want hijis piepklein..

 

We gaan de zolder verbouwen , dat wordt onze slaapkamer en dan over een jaar of 2 krijgen ze ieder hun eigen kamer..leuk die tips!

 

 

 

Ga eens bij de prenatal of de kidsfactory kijken bij de voorbeeldkamertjes ook erg leuk en goed voor ideeën..

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb ook nog iets anders. Carolijn en Olivier hebben allebei een kapstokje gekregen voor Sinterklaas van opa en oma, met hun naam erop. Ik zal eens een foto maken ervan straks en mocht je het leuk vinden, de buurvrouw van mijn ouders maakt ze en zijn via internet te bestellen.

 

Echt zo snoezig hihi.

 

Foto volgt dus!

 

Leuke ideeen trouwens allemaal, even een opfrisser qua babykamers, leuk hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk idee Sab!

 

Ben benieuwd naar de foto!

 

 

 

Heb nu via internet adres gevonden waar ze schilderijtjes maken met geboortedatum erop e.d. of een met een heel mooi hart erop.

 

Heb gisteren flink lopen googelen; leuk hoor!

 

Er zijn zoveel leuke dingen te krijgen, alleen is het meeste loeiduur hahaha.

 

Straks ff het e.e.a. aan hubbie laten zien en dan bestellen maar.

 

 

 

Maar nieuwe ideeën zijn zeker welkom hoor!!!

 

Vind het ook wel leuk weer ff nieuwe ideeën opdoen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk topic!!!!

 

 

 

Ik kan niet wachten tot ik weer zijn kamer kan aanpakken.. zie het al helemaal voor me.. groot bed, legergroen.. of fel blauw..

 

 

 

Ik heb zo'n soort "visnet" achtig opbergzak ophangen, oranje want ik heb veel accesoires oranje, ik vind het heel handig, want er kunnen heel veel knuffels in.

 

 

 

 

 

En op 1 muur, die is zilverkleur, heb ik zelf een versje geschilderd.

 

 

 

Hier zie je het "visnet":

 

 

 

EPSN0005-1.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb even een foto gemaakt van het gedichtje..:

 

 

 

EPSN2899.jpg

 

 

 

Ik heb hem schuin moeten nemen want anders zag je niks doordat de flits weerkaatst op de muur. (is metallic verf)

 

Er staat dus:

 

 

 

een sterrertje in een bedje

 

een wondertje dat gaapt

 

een sterretje in een bedje

 

een wondertje dat slaapt

 

haha ik zie nu dat het goed te lezen is.... haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai, nog een ideetje misschien???

 

Kijk eens bij http://www.kimsklokken.nl

 

Zij maakt enorm leuke klokken of wekkers met bv. als achtergrond je geboortekaartje met een foto van je kindje of andere afbeeldingen naar keuze.

 

Wij hebben een leuke klok gekregen met als achtergrond het geboortekaartje en in het midden het gezicht van m,n kleine meissie.

 

Errug lief....

 

Groetjes liesbeth

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden