Ga naar inhoud

Petra is zwanger!


Seetje

Aanbevolen Berichten

Hey lieve meiden

 

 

 

Dank je wel voor het openen van dit topic en alle felicitaties (weer tranen in mijn ogen), ik kan niet uitleggen hoe gelukkig ik ben ! Ik voel me heel goed, voel eigenlijk weinig nog, maar heb er gewoon een goed gevoel over en misschien zitten er wel 2 in mijn buik. Daarom kijk ik ook zo uit naar de echo!

 

 

 

Liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww Petra geweldig nieuws! Niet te bevatten he?

 

Maar je schrijft dat je nog weinig voelt?

 

Dat heb ik nu ook, voel niet veel....nog geen ongy.... hopelijk blijft ie weg ook!

 

Maar dat kan dus ook weinig voelen en toch zwanger?

 

 

 

Owwww...dit moet een zalig gevoel zijn voor je. Op naar de echo en dan kun je hem/haar/ze bewonderen. Weet zeker dat je het dan helemaal niet droog meer houdt!

 

Wanneer heb je de echo?

 

Succes met het verdere wachten!!

 

 

 

Groetjes AnnevD

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey lieve meiden,

 

 

 

Ik kan het nog steeds bijna niet geloven dat ik echt zwanger ben, ik voel nog steeds niks, niet misselijk, geen buikpijn, maar ook geen bloedverlies. Ik heb zelfs nog een keer een extra testje gedaan en het is nog steeds positief! Ik doe ook mee aan moeders voor moeders en die hebben ook nog een testje gedaan. Nu is het natuurlijk wel heel kort, volgens mijn berekening 5 weken en 2 dagen, dus daarom zal ik nog maar weinig voelen denk ik. En eigenlijk mag je ook pas met 6 weken meedoen aan moeders voor moeders want dan gaat het HCG hormoon ineens heel veel stijgen. En door het HCG hormoon kan je ook heel misselijk worden. De eerste echo is 3 januari, ik kan echt haast niet wachten !

 

 

 

AnnevD wat was de uitslag van jou? Het moet gewoon positief zijn toch !

 

 

 

liefs Petra

Link naar reactie
Delen op andere sites

Owww wat gaaf allemaal voor je dat het toch nog zo goed gaaat.

 

Ik heb een buurvrouw die de hele zw.sch niks gevoeld heeft. Die vond het ook niet fijn omdat je toch probeert nog te voelen of je zwanger bent naar aanleiding van je symptomen....

 

 

 

mijn waardes van 13/12...waren erg goed voor die dag...!! Zie topic zwanger over mij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Hai die peet, Nou, Ik sluit me graag bij de rest aan.

 

Van harte meid, en wat een spannend vooruitzicht, die eerste echo.

 

Jij gaat het oude jaar goed uit, en het nieuwe jaar gelijk goed in!!!

 

Wat een "gezonde " spanning zul je bij je hebben?

 

Hoe is 'hussie' eronder??

 

We horen het wel van je donderdag............

 

toi toi Groetjes Liesbeth:B-0009:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden