Ga naar inhoud

Stoelverkleiner?


beau

Aanbevolen Berichten

Hoi meiden,

 

 

 

Wij hebben 2 kinderstoelen van de kruidvat.

 

Prima dingen, niks mis mee.

 

Vandaag zijn (eindelijk!) de stoelverkleiners binnen gekomen maar ik kon er eerlijk gezegd niet heel enthousiast van worden.

 

Je kan niet de riempjes er door heen doen om ze vast te maken.

 

Snappen jullie wat ik bedoel?

 

Dus ze zitten er "los" in.

 

Ene dochter is nogal druk baasje dus die zit alweer op haar knieën in dan ding.

 

Ook valt hij kleiner dan de stoel is, vult hem niet helemaal op.

 

 

 

Kortom; om een lang verhaal kort te maken vraag ik me af hoe dat bij jullie is?

 

Kunnen bij jullie de riempjes er wel door heen?

 

Vult hij de stoel goed op?

 

Waar heb je het vandaan?

 

 

 

Foto laten zien hier mag ook hoor :)

 

 

 

Ben benieuwd want als jullie nog goede tips hebben dan gaan deze weer retour afzender!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij hebben stoelverkleiners gekocht bij de Prénatal.

 

Zitten er prima in, omdat we het blad van de stoelen kunnen verstellen.

 

Dan stel ik ze dus iets strakker in, tot de buik zeg maar.

 

 

 

Ze kunnen zich nog wel enigszins draaien, maar verder oo kniet hoor.

 

 

 

Mijn schoonouders hebben opblaasbare, die je dus strakker kunt opblazen zodat ze met hun buikies tegen het blad aanzitten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die stoelen van het kruidvat hebben een riempje waarmee je ze vast kunt zetten.

 

Maar als ik die op het strakste standje doe dan klinkt ze er nog uit en gaat ze staan(!) in de kinderstoel.

 

Die stoelverkleiner maakt de stoel wel kleiner maar evengoed kan ze nog best bewegen.

 

Het riempje kun je er niet door heen doen, want er zit geen gaatje in de stoelverkleiner.

 

 

 

Ik weet echt niet hoe ik het duidelijker op moet schrijven hahahaha.

 

Het is inderdaad ook wel een beetje een vaag verhaal maar duidelijker dan dit weet ik het even niet!

 

 

 

Bedankt voor jullie reactie meiden.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt!

 

Maar voor ons een beetje lastig.

 

Moeten er even een stukje voor rijden, bij ons in de stad is 1 speciaalzaak.

 

Wel een hele leuke maar daar betaal je meer dan de hoofdprijs voor.

 

Deze had ik via internet bij babydump besteld.

 

Maar misschien moet ik idd maar even in de auto springen en naar de prenatal rijden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

doe maar een foto ja...hahahah...sorry hoor beau dat ik het niet snap!

 

Maar ja ik weet ook niet welke kinderstoel je hebt!

 

 

 

Hier zit er geen riempje in de kinderstoel en ook niet in de verkleiner...ik kan net als bij laura het blad strakker zetten zo kunnen ze er niet uit!

 

En volgens mij heeft cynthia dezelfde kinderstoel als lau en ik!

 

Vroeger had je van die tuigjes beau.....ik zal eens voor je kijken of ik wat kan vinden!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat ik er wel wat aan heb ja!

 

Maar ik vind het zelf altijd wel een beetje zielig als ze in zo'n tuigje moeten maar anders kan ik die stoelverkleiner wel weg doen.Ik moet ff kijken wat handiger is!

 

Ik zal het ff met hubbie overleggen dit is meer zijn afdeling hahahaha.

 

Ik ga nu ff foto maken van de stoelverkleiner en de stoel.

 

Ben zo terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

F*ck! Batterijen op van mijn fototoestel! Zal je niet zien grgrgrgrgrgr.

 

En ik weet niet hoe ik hem op moet laden, is ook hubbie's afdeling hahaha.

 

Dus jullie houden de foto tegoed.

 

Zodra hubbie thuis is kan hij aan de lader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden