Ga naar inhoud

nee, niet zwanger...


Gast Amanda

Aanbevolen Berichten

maar ik wist niet goed onder welk topic ik dit moest schrijven...

 

 

 

Ik heb een beetje een "genant" ongemakkelijk probleempje...

 

Vroeg me af of jullie er ook last van hebben?

 

 

 

Ik heb sinds de bevalling last van urineverlies.

 

Niet vaak, meestal als ik, lach niet, uit bad kom???

 

Of moet niezen.. nouja jullie kennen het wel van de "tena-ladie" reclame.. haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat vervelend meis!

 

Niks om je voor te schamen hoor!

 

 

 

Ik heb er zelf geen last van.

 

Wel net nadat ik bevallen was.

 

 

 

Je kunt het beste je bodembekkenspieren goed trainen.

 

Echt doen hoor!

 

Dan heb je later ook minder last op incontinentie.

 

 

 

Heb je op zwangerschapsgym gezeten? Zo weet ik het hoe ik die oefeningen moet doen.

 

 

 

Ik vind het 123 even moeilijk om op papier uit te leggen hoe ik dat doe.

 

Wil wel een poging wagen.

 

Op bed liggen.

 

Voeten op bed zetten, dus knieeën zijn hoog zeg maar.

 

Dan knijp je je blaas aan, naar je navel toe zeg maar. Even vasthouden en weer loslaten. Dat een stuk of 20 keer en dat meerdere keren op een dag.

 

 

 

Je kunt het trouwens ook staand doen, als je bv. aan het werk bent of in de rij staat bij de kassa van de supermarkt. Niemand die het ziet!

 

 

 

Hoop dat het snel over gaat. En anders ga je toch even naar de HA?

 

Hij kan je vast wel helpen.

 

Succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Amanda

 

 

 

Niks om je voor te schamen hoor,heb ik ook en ik denk wel heel veel vrouwen die zijn bevallen,met de tweeling zwangerschap had ik het nog erger,ik ben blij dat ze met de keizersnee zijn geboren ha ha ha ,anders had ik nu niks meer kunnen doen zonder een natte broek !!!!!!

 

 

 

Volgens mij is het een kwestie van oefeningen.

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik schaam me er ook niet echt voor, maar is toch een beetje taboe.. behalve als je al dik de 50 gepasseerd bent hahaha.

 

 

 

 

 

Ik ben meteen aan de oefeningen begonnen, haha.

Link naar reactie
Delen op andere sites

amanda, ik herken het wel een beertje hoor, zeker na de bevalling had ik het heel erg en nu heel af en toe, laats nog ik dacht ..hoe kan dat nou.....

 

ik geef de bevalling de schuld en probeer te oefenen, ik moet zeggen bij mij is het ongeveer 1 x per maand.

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

echt vervelend! maar het schijnt goed te helpen om het te oefenen.

 

ik heb t nog heel soms, maar omdat het niet zo vaak is vergeet ik te oefenen. zou ik wel moeten doen, want t komt natuurlijk niet altijd goed uit...:icon_shaking2:

 

oh ja, soms met tennis als ik een beetje erg fanatiek word...

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb het idd ook niet heel vaak, maar wel vervelend. Ik heb de oefeningen een tijd gedaan na de bevalling en toen ging het ook goed, maar nu begint het weer.. moet toch niet die oefeningen de rest van mijn leven blijven doen?? hahahaha

 

thanx voor jullie antwoorden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden