Ga naar inhoud

introductie !


diana

Aanbevolen Berichten

Goedemiddag,

 

 

 

Mijn naam is Diana en ben 34 jaar en na de geboorte van onze zoon

 

(nu 17 maanden - 2e poging IVF) zijn we weer begonnen in het ziekenhuis

 

met de cryo's !

 

 

 

Op 6 nov jl hebben we voor de 2e keer een tp gehad van een cryo (1e keer helaas in een vroege miskraam geeindigd) ! Ik mocht na 17 dagen .... dus vandaag testen .... en dat was POSITIEF ! Hartstikke leuk natuurlijk..... maar de vorige was ook positief en in die week was het ook weer voorbij !

 

Afgelopen woensdag een klein beetje bruin bloed verloren en daar is het (tot nu toe) gelukkig bij gebleven !

 

 

 

Toen ik in 2005 zwanger raakte van mijn zoon, was ik natuurlijk bang dat het fout zou gaan, maar nu is de angst veel groter.... ook omdat ik nergens geen last van heb... 1e paar dagen na de tp wat misselijk en pijn in de borsten maar nu helemaal niets meer..... herkent iemand dit ?

 

 

 

Is het werkelijk zo dat zwangerschappen door cryo-tp sneller in miskramen eindigen of is dit niet waar ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo Diana,

 

 

 

En welkom op deze site!!

 

En heel erg gefeliciteerd!!

 

 

 

Maak je niet te druk(ja makkelijk praten ik weet het..)

 

maar ik heb met milan zoveel bloedingen gehad tijdens de zwangerschap

 

ik was ook continue bezig met die bloedingen

 

maar uiteindelijk bevallen van een kerngezonde zoon!!

 

 

 

succes

 

 

 

groetjes rosalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor jullie snelle reacties !

 

 

 

Tijdens mijn zwangerschap van mijn zoon, heb ik werkelijk geen druppel bloed verloren...

 

 

 

maar bij de vorige tp is de miskraam ook onschuldig begonnen met een beetje bruin bloed dus van de week was er weer paniek in de tent... dus blijft het toch altijd spannend of het doorzet of niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Diana

 

 

 

Welkom hier op het forum.

 

 

 

Wij zijn vorig jaar september trotse ouders geworden van onze dochter Kiki.

 

Begin dit jaar ,15 maart hebben we ook een tp gehad van cryo's (van Kiki nog)

 

en nu liggen er twee heerlijke kinderen hier boven in bed,geboren met 34 weken maar ze doen het super,ook ik had een beetje bloedverlies en dacht dat het was mislukt(ook bij kiki trouwens) maar ze zijn lekker blijven zitten.

 

 

 

Dus,Gefeliciteerd met je zwangerschap.

 

 

 

Groetjes Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

diana welkom en natuurlijk gefeliciteerd!

 

 

 

zelf heb ik geen bloedverlies gehad, maar mijn vriendin is nu 11 weken zwanger en heeft het wel continue en de echo's zijn nog steeds goed.

 

Die onzekerheid kan ik me goed voorstellen hoor, tja het hoort denk ik bij ons ivf'rs

 

 

 

heel veel succes,

 

 

 

cynthia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bij de eerste poging ook een positieve test gehad, met voor de testdag al bruin bloed verlies. Helaas, werd dit een miskraam.

 

Bij de eerste cryo poging had ik weer een positieve test, de dag na de test, helder rood bloed verlies, echt een megaplas, en stolsels (sorry voor de details)

 

Maar, het ging daarna goed! En we hebben een gezonde zoon!!

 

 

 

Dus gefeliciteerd meid, probeer te genieten..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen, allemaal bedankt voor de lieve berichten en het is zeker een opsteker

 

om te lezen, dat het dus ook vaak goed kan gaan !

 

 

 

Afgelopen zaterdag heel helder bloedverlies gehad, was kort en niet zoveel maar toen

 

zat ik gelijk in een wak.... in augustus hetzelfde verloop gehad....eerst beetje bruin bloed,

 

2 dagen later weer wat en 3 dagen later ben ik het vruchtje verloren !

 

 

 

Vorige week woensdag wat bruin bloed verloren, dus ik hoopte het weekend geen bloed

 

te verliezen ... dus nu maar effe afwachten !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Diana,

 

 

 

Wat verdrietig dat het is misgegaan.

 

En wat word je met je gevoelens heen en weer geslingerd van het ene op het andere moment.

 

Sterkte meid en een dikke knuffel !

 

 

 

Liefs van Floor

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry meiden dat ik niet eerder heb gereageerd !

 

 

 

Ik heb dinsdag weer bloed verloren, lastig om aan te geven hoeveel,

 

maar het was niet overdreven veel en was zo aan het einde van de middag weer voorbij..... maar wel veel kramp.....

 

 

 

Gisteren echt een heel klein beetje... wel het ziekenhuis gebeld en ze

 

boden aan om as vrijdag al langs te komen (ipv volgende week vrijdag) maar zeiden daarbij, dat ze dan waarschijnlijk toch nog niets kunnen zien.

 

Heb gezegd dat ik volgende week wel langskom.... als het fout moet gaan,

 

kunnen we dat toch niet tegenhouden ! Klink heel nuchter maar ik zit

 

zowat iedere dag te janken over die onzekerheid.

 

 

 

De vorige keer ging het fout in 6 dagen (va de 1e keer bloedverlies tot het verlies van het vruchtje). Je gaat toch automatisch kijken naar de vorige keer, alsof er een schema is voor een miskraam !

 

 

 

Ik hoorde van de assistente IVF-secretariaat dat er ooit een onderzoek is

 

geweest (Dijkzigt Rotterdam) dat 1 op de 5 vrouwen bloedverlies (zonder oorzaak) heeft tijdens zwangerschap.... maar ik weet niet of ik daartoe behoor, op 1 of andere manier voelt het niet goed....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana, welkom allereerst.

 

En weet je al wat meer toevallig?

 

Ik heb zelf geen bloed verloren maar Carolijn was wel een cryo dus ik ben hier geloof ik al het 3de bewijs(Amanda?) dat een cryo ook vaak genoeg goed kan gaan.

 

Laat je ons wat weten?

 

 

 

Gr.Sab

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi diana,

 

ik lees je berichtje nu pas!

 

Ik begrijp dat je niet vandaag naar het ziekenhuis gaat maar volgende week?

 

wat een onzekerheid! vreselijk he, je kan aan niks anders meer denken.

 

ik heb het zelf pas nog meegemaakt en helaas met een negatieve afloop.

 

maar ik zit al best lang op een ander forum en daar zie je toch ook heel vaak dat het anders kan lopen met dezelfde verschijnselen. Dus, het kan nog alle kanten op en ik duim heel hard dat het gewoon goed zit en jij een van die vrouwen bent met bloedverlies tijdens de zwangersc;hap want dat gebeurt echt!

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Diana,

 

 

 

Ook ik lees nu je berichtje pas. Gaat het een beetje? Wat een verschrikkelijke onzekerheid weer!

 

 

 

Ik kan denk ik niet veel zeggen om je onzekerheid weg te nemen, de tijd zal het leren. Ik weet wel van alle verhalen die ik gelezen heb dat het niet fout hoeft te gaan, maar toch...

 

 

 

Ik duim ontzettend voor je en hoop zo dat je volgende week goed nieuws krijgt.

 

 

 

Sterkte!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo allemaal, tot nu toe is het kalme dienst ! Ik ben misselijk sinds donderdag en geen bloedverlies meer gehad !

 

Nu gaan we vrijdag voor de 1e echo..... door de afgelopen weken had ik eigenlijk geen hoop meer maar omdat het

 

nu al weer een aantal dagen rustig is en wat kwalen erbij krijg..... misschien toch ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden