Ga naar inhoud

De box...


Gast Amanda

Aanbevolen Berichten

ik vroeg me af, gebruiken jullie de box veel?

 

 

 

Ik heb hem heel weinig gebruikt, omdat ik Len er nooit in liet slapen, en hij er weinig in speelde.. en nu, staat ie daar, al zeker.. 3 maanden, niet gebruikt.. soms zet ik Len er even in, omdat ik dan denk, anders staat dat ding er ook voor niks hahaha. Hij speelt wel erin nu, maar het is zo klein..

 

 

 

En eigenlijk.. als ik sta te koken, zie ik de box niet ,dus neem ik len mee naar de keuken (in de kinderstoel of buggy)

 

Als ik naar boven ga, gaat Len mee..

 

Als de bel gaat gaat Len mee..

 

 

 

Ik gebruik hem nu voornamelijk als opslag voor speelgoed hahahahaha

 

 

 

Dus ik denk dat ik dat ding eruit ga gooien haha

 

 

 

Maar vroeg me dus gewoon af of jullie hem wel gebruiken?

 

 

 

En mamma's met oudere kindjes, wanneer hebben jullie de box opgeruimd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi

 

 

 

ik kan Luca er in zetten en dan zeurt hij ff,maar hij kan er ook heerlijk soms een half uur in spelen.Alhoewel dat steeds minder word.

 

maar smorgens zit ie er altijd ff in.

 

Als we wakker zijn,geef ik hem eerst zijn boterham en melk.

 

dan gaat ie ff de box in,want dan stofzuig of dweil ik

 

Ik heb 2 grote honden,dus stofzuigen gebeurd echt iedere dag.

 

 

 

Luca gaat mee naar boven,mee als de bel gaat, en ik kan alles zien, ook als ik sta te koken

 

 

 

dus geen idee, wil eigenlijk misschien voor kerst,anders geen boom,geen plaats, maar we hebben al 2 jaar geen boom. geen tijd,plaats ,met honden....

 

Maar voor de rest is het echt kerst hier hoor,word leuk versierd

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou Amanda wij hadden het er hier van de week over......ze zit eigelijk meer op een dekbed op de grond.....en ook hier meer een opslagplaats voor speelgoed!

 

Wij dachten dat het nog zou komen in de box maar ze vind het ook helemaal niet leuk.....is veel te klein...en als ze kruipbewegingen wilt gaan maken valt ze met haar hoofdje tegen de spijlen....wij gaan hem hier in ieder geval met de kerst weg zetten....en als ik hem niet heb gemist gaat ie op marktplaats in jan!

 

Ik ben trouwens blij dat ik dat ding niet nieuw heb gekocht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey daar!

 

 

 

Hier wordt de box wel dagelijks gebruikt.

 

Soms zitten ze er samen in. Max 30min, omdat ze elkaar dan de hersens inslaan met speelgoed of over elkaar heen kruipen.

 

Maar aangezien ze nu kruipen, moeter minimaal 1 in,omdat ik ze niet beiden in de gaten kan houden.

 

Als ik naar boven moet, zitten ze samen in de box.

 

Ga ze niet de hele dag meezeulen.

 

 

 

Misschien is onze situatie dan niet zo goed vergelijkbaar met die van jullie?

 

 

 

Maar hier gaat ie dus voorlopig niet weg.

 

Ik heb trouwens wel een extra grote box hoor.

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou hier is het ook meer een speelgoed opbergplaats want faas kruipt nog niet en die gilt alleen maar en lieve huilt alleen maar want ze hangt wel ergens met haar hoofd tussen de spijlen hahaha

 

 

 

Als baby lagen ze er wel eens in te slapen maar nu nooit meer....

 

 

 

cyn

Link naar reactie
Delen op andere sites

Haha die Roos!

 

 

 

Inderdaad passende avatar bij dit topic hahaha.

 

Zo liggen ze enkele keren per dag.

 

 

 

Thomas tijgert rustig de hele kamer door, en moet bij alles wat ie onderweg tegenkomt een rommeltje maken, net als Marissa. Moet zelfs de kattenbak verplaatsen en het voer van de hond......Voort gaat ie nog blaffen haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

We hebben een aantal weken geleden een tweeling box op marktplaats gekocht,daar heeft Kiki ook nog in gespeeld en ik moet zeggen dat ze dat soms wel een uur of zo vol hield,nu ze lopen kan wil ze daar natuurlijk niet meer in en was het ook een opslagplaats.toevallig hebben we hem gisteren gereed gemaakt voor de twins en hebben ze er vanmorgen lekker al een minuut of 10 ingelegen.

 

 

 

Groetjes en een fijne zondag

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ook was bij ons de box meer opslagplaats als speelplaats. Vond het altijd wel gezellig dat Roos gewoon op de vloer was. ongeveer met 13 maanden hebben we de box eruit gegooid omdat het echt een sta in de weg was geworden. Achteraf dacht ik wel eens, had ik haar er maar wat meer ingezet dan had ik af en toe tenminste even de handen vrij gehad, dus een goede leer voor de volgende !

Link naar reactie
Delen op andere sites

we hebben hem vanmiddag opgeruimd! Wat een ruimte.. heerlijk. Morgen maar even wat plastic opbergboxen halen, want waar laat ik nu al dat speelgoed hahahaha.

 

 

 

thanx voor jullie reacties!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lobbes heeft hele leuke dingen en ook niet duur.

 

Wij bestellen daar altijd cadeautjes voor sinterklaas voor de kinderen op school.

 

 

 

Hier wordt de box nog wel gebruikt, maar veel minder.

 

Ze liggen lekker op het kleed op de grond te spelen.

 

 

 

Maar als ik ff wat moet regelen doe ik ze er wel in, want ze gaan nu alle kanten op!

Link naar reactie
Delen op andere sites

oh wat leuk die nijntje kast...zegt deze nijntje gek....hahahahha

 

Ja ik ben helemaal nijntje gek...speelgoed nijntje (heel veel) buggy nijntje......fietstoel nijntje....hahahahaha....maar om nou zo`n kast in de woonkamer te zetten...hahahahha....nee dat doe ik maar niet.....en op haar slaapkamer staat ie ook niet...verkeerde kleuren...maar ik vind hem heeeeeeeeeeeeeeeeelllll leuk!

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

 

 

Maar vroeg me dus gewoon af of jullie hem wel gebruiken?

 

 

 

En mamma's met oudere kindjes, wanneer hebben jullie de box opgeruimd?

 

 

 

Hier wordt de box dagelijks veelvuldig gebruikt. Al is het maar omdat je met twee babies ze niet alletwee kunt nemen het hele huis door. Spelen doen de dames niet in de box, omdat dat te klein is met zijn tweetjes, dat doen ze op de grond. Maar wij zetten de wipstoelen in de box en dan kunnen ze lekker zittend spelen.

 

 

 

Onze oudste heeft tot bijna zijn tweede gespeeld in de box en vond dat niet vervelend. Hij kon zich heel lang zoethouden. En als je een of meerdere honden in huis hebt is een box vind ik onontbeerlijk, al is het maar als je even naar de wc moet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden