PDA

Volledige versie bekijken : Babyboom deel 5

Seetje
15-11-07, 11:04
Ja en daar gaan we weer!

En misschien zien we vandaag manuela....hahahahha

Roos beau riep het al....niet vergeten....vanavond babyboom!

Veel plezier met kijken en hou de zakdoeken er weer bij...hahahah

rosalie
15-11-07, 11:05
oj ja!!!

hoe laat en op welk kanaal?

Seetje
15-11-07, 11:17
hahahahaaha...ja dat weet jij echt wel....hahahahah

rosalie
15-11-07, 11:34
nou eh...

ik denk ned 1 om half 9

ga ik door voor de magnetron??????????

beau
15-11-07, 13:48
Het zal mij benieuwen Roos of jij het inderdaad gaat onthouden hahaha.

Pas dan ga je door voor de magnetron denk ik hahaha.:hello:

Elin
15-11-07, 14:40
Ik ga ook weer kijken al mis ik altijd het eerste stukje..

manuela
15-11-07, 14:40
volverwachting klopt ons hart..........

spannend ook voor ons hoor !!! hi hi wat krijgen we nu weer te zien ??

En de magnetron gaat naar ?????????:strangle:

Seetje
15-11-07, 15:21
En wie gaat dat betalen??????????????????????????????.......hahaha hahahaah

rosalie
15-11-07, 15:32
ja nou weet ik nog niet hoe laat het begint!!!

hahahahha:icon_scratch:

manuela
15-11-07, 17:05
Meen je dat nou ??? echt ??

Kijk er zit tegenwoordig een teletekst of zo op de tv en daar kun je een paar dingen op vinden,onderandere een tv gids ????????:icon_rendeer:

kijk maar om half 9

rosalie
15-11-07, 17:28
hahahahha

eiger
15-11-07, 17:41
staat de wekker al Roos???

rosalie
15-11-07, 17:58
jjaja

komt goed

zakkie chips erbij doosje tissues

en gaan met die banaan!!

eiger
15-11-07, 21:39
tot zo!!

Seetje
15-11-07, 21:42
hahahahahahaah....en nu gaat ie beginnen...hahahahahha

Amanda
15-11-07, 22:36
ow ow ow, wat heb ik gelachen, geen tranen deze keer....

Dat stel, uit kerkrade, tjonge jonge jonge, met hun pop..... hahahahahaha. Echt........ ieder zijn meug maar oefenen met een pop, en ook samenwonen met je ouders......

Nee... ik kan er niks zinnigs over zeggen..

Seetje
15-11-07, 22:40
hahahahah....hier ook tranen van het lachen....hahahahaha

Nu weet ik wat jheroen en ik vbergeten zijn te doen voordat we met ivf begonnen.....hahahahaha

We hadden eerst moeten oefenen met een pop...hahahahah

Soory mensen uit kerkrade...het spijt me dat ik om jullie moet lachen.

Dit zijn nog kinderen dit stel!

En dat andere stel dat zou je zo geld geven......jeroen en (hoe heet zij ook alweer?)

Maar gelukkig weten we dat ze zwanger zijn nu!

Seetje
15-11-07, 22:41
Ik zou trouwens die pop uit de auto hebben gegooit met dat geschreeuw....hahahahahaha....ik werd er hier al zenuwachtig van...hahahaha

Amanda
15-11-07, 22:44
ja jeroen en diana, bedoel je, die ajaxfans. Tof h dat deze poging gaat lukken voor ze!

Met de punctie van dat meisje (van die jongen wat achter Roos aan heeft gezeten haha) zat ik toch wel weer te nagelbijten hoor, brrr.... alleen kijken vind ik al eng haha.

Kerkade........ toen ze zei van wij houden van pretparken, opa en oma gaan dan mee als oppas, kunnen wij tenminste overal in............. :tongue9::fist:

hahaha om je slap te lachen

Amanda
15-11-07, 22:45
ja Joos!! En zij gaan ermee naar de supermarkt...... :smokem2: hahaha. En heb je gezien wat er op hun t-shirt stond?? hahaha

ow ik moet echt ophouden nu....

Seetje
15-11-07, 22:46
hahahah...ja je hebt ze erbij...hahahahah

Ja dat andere stel dan moet ik altijd aan roos denken en dan huil ik niet gauw als ik aan roos moet denken...wel zielig voor haar!

Ik vond dat stukje van de punctie zo erg........ik voelde de pijn weer die ik heb gehad...en dat was niet leuk!

Seetje
15-11-07, 22:48
ja heb ik gezien ....hahahahahahah....word eerst maar eens volwassen denk ik dan...maar goed net als 2 afleveringen terug zal ook hier wel een verklaring voor zijn...of dit keer niet....hahahahahha

Zo amanda ik ga lekker naar bed en nog ff t.v kijken!

Trusten voor straks...jij moet nog anderhalf uur...hahahahah

:hug:

Amanda
15-11-07, 22:51
haha Joos, zou er echt een verklaring zijn? hahahaha

Trusten !! Slaap lekker.

Ja, hubbie komt zo thuis, dus blijf nog ff op, moet welo iets heel interresants op tv komen, anders val ik op de bank in slaap... oeps...

Seetje
15-11-07, 22:55
hahahaha...nou trusten dan maar!!!!!!!!!!!!!!

eiger
15-11-07, 22:59
hahah mijn hubbue werkt in kerkrade en wij lachen altijd erg om de mezen daar9niet iedereen) maar zij zijn zo typerend....ooh mijn god wat een stel toch...

Ik zag foto's op de babyboom site in Walibi!!!

trouwens die cindy vond ik wel sneu hoor..

cyn

rosalie
15-11-07, 23:10
Goedenavond mede mutsen!!

Elin
16-11-07, 00:02
Ik heb weer een stukje gemist wat ik later terug ga kijken op internet.

Wat een kneuzen, (sorry voor mijn bewoording) met die pop. En die 'oma' in de winkel, ja hij lijkt sprekend op opa.. Om te gillen..

De negatieve test van die zanger en zijn vrouw vond ik wel emo.

En dat echtpaar dat uit elkaar is heel slim, had het denk ik net zo gedaan, wel pijnlijk voor hem dat ie nu niet bij de bevalling kan zijn maar dan had ie maar wat beter na moeten denken, denk ik maar zo.

manuela
16-11-07, 10:55
Hallo Allemaal

Ook ik kreeg echt koude rillingen bij het zien van de punctie,ik ben tijdens de tweede punctie flauwgevallen en ben behoorlijk ver weggeweest toen,dus ik kreeg het echt koud en warm tegelijk.BRRRRR

Kitty en Marinjo zijn het stel met die pop,leuk stel en zeer prettig gestoord !!!!:headbanger: maar dat dat nog bestond ,oefenen met een pop ??? ik dacht dat ze dat alleen in Amerika deden bij tienermoeders.

Ik heb al een tijdje niets meer van Diana en Jeroen gehoord,ik hoop dat het nog goed gaat,je zou anders inderdaad zo met de pet rond gaan voor hun,vreselijk he ,dat het allemaal om geld draait.

Hebben jullie het mee gekregen? volgende week laten ze studio opnamens zien,ben beniuwd,we hebben Emil al in het intro gezien.

Doei doei,Manuela

Seetje
16-11-07, 11:01
oh dat gaan we jullie eindelijk zien....hahahahha

Manuela? hoeveel afleveringen zijn het eigenlijk?......of kan ik dat ergens terug vinden!

Diana en jheroen zijn zwanger en het hcg is gestegen ......info van bo via hun weblog!

lis
16-11-07, 13:22
haha ja die pop, ik kon het niet geloven! raar hoor...

en ja die punctie was naar... en de uitslag helemaal, zo erg! vreemd trouwens, zo in het ziekenhuis, dat doen ze bij ons niet.

Maarreh: Roos wat is dat voor verhaal? zat die player achter jou aan? haha wat een leuk verhaal, tell me more!

Lis

Seetje
16-11-07, 14:58
Nee lis hier in het ziekenhuis doen ze dat ook niet....wij moesten gewoon thuis een test doen en dan bellen wat de uitslag is!

En lis je hebt niet goed opgelet hoor...hahahahahahah

Roos vind het een eikel vandaar dat het niks is geworden met die twee!

Maar dat kan ze heel duidelijk en goed zelf vertellen(op roos haar manier)hahahahahahah.

beau
16-11-07, 15:58
Hoi meiden,

Hier ook weer gekeken.

Ik vind het alleen jammer dat ze niet hebben laten zien hoeveel hormonen je moet spuiten voor een poging.

Nu wordt het vrij simpel gefilmd, net of het eigenlijk niet zo heel veel voorstelt.

Hier ook erg gelachen om dat stel hahahaha.

Ik vond het toppunt dat ze zei:

ja we houden erg van pretparken.

En straks kan de baby dan ook mee.

En opa en oma gaan dan ook mee.

Zij kunnen dan op de baby passen en dan kunnen wij in alle attracties.

Wat een giller vond ik dat hahahahha.:yeswink-1:

En met die pop, ach wat zal ik er van zeggen......

Ze bereiden zich in ieder geval (op hun manier) goed voor op de baby.

En ik vond het ook wat minder van dat stel die uit elkaar is.

Dan gaat ze zo in op zijn problemen en eigenlijk vind ik dat prive.

Maar ik blijf het een goed programma vinden en ga het zeker weer kijken volgende week!!!

rosalie
16-11-07, 16:03
nou komt het!!

vroeger(ja vroeger ja!!)

gingen we veel op stap in eindhoven en als alle kroegen/discotheken dan gesloten waren gingen we naar "de Garage"(open van 02.00-06.00 uur

en dan kwam Jay ook altijd(toen beter bekend als Jerreld)

En dat ventje kwam alstijd met het zelfde zever verhaal aan!!

Ik vind je zo leuk(heeft tie gelijk in..)Je bent zo mooi..

Nou goed daar kan ik hem niet over kwalijk nemen!!hahahaha

Maar meneer bleef aan de gang!! tot vervelens toe

Na een jaar vond ik het wel welletjes en heb toen gezegd dat ik een labrador nog geiler vond dan hem!!

vond tie iets minder maar goed..

Na 6 jaar kwam ik nog toevallig een keer terug in de tent en ja hoor daar stond meneer weer..

Volgens mij haalde hij me toen in de war met iemand anders want hij zei(let op!!)"Het heeft me echt pijn gedaan dat je na onze date niks meer van je hebt laten horen"

nou issie gek of niet????

Heb toen nog gezegd dat ik een nieuwe hond had gekocht maar dat begreep tie niet goed ,geloof ik!!

dat was het weer!!

manuela
16-11-07, 16:18
HA HA HA ROOS wat een giller !!!!! leuk verhaal zeg.

Ik zal het hem eens vragen of hij vroeger wel eens in de garage kwam met een labrador.:misc_expressions-wh

Manuela

Seetje
16-11-07, 17:19
hahahahaha...zie roos kan dat op haar manier heel goed vertellen lis....hahahahah

H roos wij hebben een labrador....hahahahahah

Rozemarijn
16-11-07, 20:13
He, heerlijk, even lekker lachen om het programma en daarna om al jullie berichtjes!

Tja, dat stel met die pop.....waren die wel helemaal tof?

Van al dat ziekenhuis gedoe krijg ik wel weer zo'n knoop in mijn maag.

Vind het inderdaad allemaal wel een beetje overkomen alsof je zo'n heel traject maar even zo doet. Terwijl ik het geestelijk misschien nog wel zwaarder vond dan lichamelijk.

tot volgende week!

Rozemarijn

Bianca
16-11-07, 20:23
Hier ook weer gekeken gisteravond naar Babyboom. Enorm gelachen, maar ook hier heeft de aflevering ook weer geleid tot het ophalen van de vervelende herinneringen aan de behandelingen (punctie, testen...) Gelukkig heb ik de punctie iedere keer onder narcose mogen doen, als ik zag hoe die meid daar pijn lag te leiden, dan denk ik echt: Is dat nou nodig? Dan maar onder narcose, we hebben al zoveel pijn (ook geestelijk) mee moeten maken... Maar goed, misschien bestaat die mogelijkheid om te kiezen voor een narcose bij de punctie, over een paar jaar hier in NL ook wel. In Belgie heb je dus zelf de keuze al, al is de narcose wel een stuk duurder... En dat zal hier in NL ook wel het punt zijn waarom het nog niet aan de patient zelf wordt overgelaten.

Ook gelachen om dat stel met die pop. Inderdaad, ze bereiden zich wel goed voor (op hun eigen manier...) Maar of je je nu echt kunt voorbereiden op DIE manier, tja, daar heb ik mn eigen mening over... Goh, je zal toch maar een volwassen iemand met een pop in de kinderwagen tegenkomen in de supermarkt. Ik denk dat ik in mijn broek zou plassen van het lachen. En geef je de baby nou echt de fles in de supermarkt? En een schone luier?... Hahaha...

Isa-beau
16-11-07, 21:23
ook ik heb gekeken en moet eerlijk zeggen dat ik beter niet naar die punctie had kunnen kijken. Mijn hemel, schijt nu echt al in mijn broek.

Is het te vergelijken met Weeen ofzo ? Maak me nu echt zorgen...

Maar dat stel uit Kerkrade zijn ja zelf nog kinderen. En hoe gek ben je als opa in wording om nu al met een shirt van trotse opa aan te gaan lopen naast een kinderwagen met een pop, zie het mijn vader nog niet doen hoor !

eiger
16-11-07, 21:25
punctie valt in het niet bij ween echt...........................!!!

Isa-beau
16-11-07, 21:26
en die vond ik goed te doen en heb ik ook overleefd, maar waar zou je het mee vergelijken, mega buikkrampen ???

eiger
16-11-07, 21:28
nee meer pijnlijke steken, geprik vanbinnen..ofzo begrijp je dat???

Je krijgt wel iets tegen de pijn maar de 1ste keer had ik 23 eicellen en dat is dan pijnlijker want dan duurt het langer....

eiger
16-11-07, 21:29
ik had trouwens wel een mega ween storm, in 2 uur van niets tot 10 cm dus .....

Isa-beau
16-11-07, 21:38
AUW, kan me voorstellen dat dat minder is.

Ik was 15 dagen overtijd en het wou niet komen de weeen. Ben op de 15 dag opgenomen en hebben ze mijn vliezen geprikt om 9.00 uur. Om 12.45 1 cm ontsluiting. Om13.00 aan het infuus, kwart voor 2 volledige ontsluiting en om 14.45 is Roos naar een knip geboren !

Maar 2 uur een weeenstorm.. Pff erg voor je dan heb ik het toch wat makkelijker gehad met mijn drie kwartier weeen

rosalie
16-11-07, 22:01
hey joos dan hou je hond maar uit mn buurt

je weet dat ik op ze val..

hahahhaha

Seetje
16-11-07, 22:03
nicoline niet bij iedereen doet de punctie zeer hoor!

Meer weet ik ff niet te zeggen...hahahhahaha....ik zou mijn punctie nooit meer doen....daarbij was dat in deze aflevering helemaal niks....is maar goed dat ze mij niet gefilmd hebben want dan had nooit meer iemand een punctie gedaan.

Vraag maar aan laura die heeft een goede punctie gehad...dus maak je niet te druk meis!

Seetje
16-11-07, 22:04
hahahahahaha...mafkees alie....hahahahah

rosalie
16-11-07, 22:06
ja mij moet je niet over de punctie laten praten

daar wordt je echt niet vrolijk van!!

maar wat voor verdoving krijg je?

Isa-beau
17-11-07, 01:33
ik heb eigenlijk geen idee. Ik heb al eens eerder verteld dat ik alles maar over me heen laat komen, hoe minder ik weet hoe minder druk ik me van tevoren kan maken. Maar zal eens een lijstje met vragen maken !

Seetje
17-11-07, 10:00
ja moet je zeker doen!

En laat het maar over je heen komen hoor.......maar ik zou wel even vragen wat en hoe met de verdoving pijnstilling van de punctie...anders kan je thuis al 2 paracetamols innemen!

beau
17-11-07, 13:29
Roos wat ben je toch een lekker ding h?!?

Lig hier helemaal in een deuk!!!!!http://www.hondenhuys.nl/forumsmilies/hondje_rollen.gif

rosalie
17-11-07, 19:19
fijn dat je er om kan lachen ,hahahaha:bf_new:

Amanda
17-11-07, 21:16
whahahahahaaha Roos, een labrador, hahaha hoe verzin je het haha.

En BO dat plaatje geweldig, ik zie Roos al helemaal staan met die hond hahaha

Erg leuk

rosalie
17-11-07, 22:55
hahahahahahah:icon_queen:

manuela
19-11-07, 20:03
Diana en Jeroen ( het ajax stel ) hebben vandaag een echo gehad en ze hebben een hartje horen en zien kloppen !!!!!!:passifier:

JOEPIE DE POEPIE !!!!!!!!

Amanda
19-11-07, 20:08
:bf_new::bf_new::bf_new::bf_new::bf_new: o wat fijn!!! Dankje Manuela, dat je dit even komt melden hier!

Seetje
19-11-07, 21:04
oh wat goed joh.......leuk h we leven allemaal met hun mee...hahahahaha

Bedankt voor het melden!

beau
19-11-07, 21:05
Bedankt Manuela voor dit geweldige nieuws!

Ga straks gelijk ff kijken op de site van babyboom.

Ben helemaal blij zeg joepie!

Isa-beau
19-11-07, 21:56
O wat geweldig !

Ik gun het alle stellen, maar dit stel toch wel extra !

eiger
19-11-07, 21:58
superrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

ik check het gelijk ff,

cyn

AnnevD
20-11-07, 15:38
Echt helemaal te gek voor hun!! Wouw...ik volg hun ook een beetje, voor zo ver dat kan. Maar dit is goed nieuws zeg.

Groetjes AnnevD

rosalie
20-11-07, 23:02
wat super zeg!!