Ga naar inhoud

Wie zwanger IVF-geen eileiders-?


Lentezon

Aanbevolen Berichten

Ik ben natuurlijk nog nieuw in deze materie :icon_colors:maar kom al veel wondertjes tegen hier moet ik zeggen met lezen :active:

 

Iedereeen heeft zijn eigen verhaal.

 

 

 

Is gewoon dat de arts op voorhand had gezegd:"dat wij een goede kans maken"( ??) omdat alleen de eileiders het probleem waren ( hoop ik dan )

 

 

 

Vandaar mijn vraag omdat ik benieuwd ben natuurlijk, terwijl: ik al lezende misschien al veel te weten kom .

 

 

 

Eigenlijk maakt niet uit waardoor je IVF gaat doen, maar meer of IVF resultaat heeft !!:hello::shootme:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey ,

 

 

 

 

 

nee laura maakt niet uit!!

 

het is toch zo!!

 

 

 

ja klopt ik heb geen eileiders meer

 

en ben na de 1e ivf-behandeling zwanger geraakt van milan!!

 

 

 

als je nog vragen hebt beantwoord ik ze graag!!

 

 

 

groetjes rosalie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi hoi!

 

Nou er is zeker hoop zie ik bij jullie Rosali en Laura!

 

 

 

Aan de ene kant wilde ik wat rust, ik heb het tot januari nogal druk op het werk, en ga ook 4-1-8 op voor mijn rijbewijs,ik dacht IVF maar ff uitstellen.

 

anderzijds: nu kunnen we niets doen, wij zitten in het luchtledige...

 

En ik ben sinds die operaties best af en toe wat deprie, vermoeid...ik lig bv al 3 weken al ruim voor 2200u te slapen....en dan nog maar niet uitgerust raken terwijl: ik leef mega gezond.

 

ik probeer af te vallen ( door het mega gezond leven ) , en het stoppen met roken valt me erg zwaar :icon_shaking:.

 

Niet roken:ik voel me rot, er 1 bietsen: ik voel me rot...loop gewoon wat tegen de muren omhoog en kan gewoon geen rust vinden. Al doe ik echt mijn best en blijf ik mijn ding wel doen .

 

 

 

Echt een rollercoater..dat belooft wat ..voor strakjes...