Ga naar inhoud

Slaapzakken prenatal


Angela

Aanbevolen Berichten

Hallo

 

ik had een tijdje terug die slaapzak vd aanbieding gehaald en nog een xtra

 

 

 

een stoere bruine met blauwe rits.

 

Maar pas op mieden, er zit een fout op!!!!

 

Ze worden dus ook gewoon terug genomen .ik had ze zelf gewassen

 

 

 

Als je de mouwen eraf ritst,moet het ritsje aan de mouw blijven dat gebeurde dus niet bij deze slaapzak, bleef het de zak zitten en dus gevaarlijk voor je kindje zo een los bengelend ding.

 

De hele serie heeft prenatal terug kunnen sturen!

 

 

 

dacht waarschuw ff

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooo draakje, heeft luca de zomer zak van. zo leuk

 

 

 

het gaat niet over die vd aanbieding.

 

Maar Beau, je ziet het zo, dat rits stuk wat je in je handen heb om omhoog en omlaag te ritsen, DAT moet aan de mouw zitten. Maar bij mij zat het aan de zak.

 

 

 

Heeft oma een andere gepakt, die ik dus mooi ga terug brengen, met grote gekleurde stippen. Vind er niks aan. Ze hadden geen andere effe wachten maar kan 4 weken ruilen

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha Ang, leuk toch stippen haha? Grapje. Hier weet oma (schoonmoeder) soms ook nog steeds niet dat Len een jongetje is en geen meisje..... Laatst sokken met beertjes en stippen... en witte sandalen... grrr...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooh amanda leuk toch kadootjes!!!!!!!!!!!!

 

 

 

 

 

hahahahahahahahahahahahahahahaha

 

hoe je niet van sandaaltjes voor een jongen

 

die beren sokjes kunnen toch wel??????????

 

 

 

auw auw niet gaan slaan hoor

 

(ben beetje in een gekke bui)

 

 

 

steph:yeswink-1:

Link naar reactie
Delen op andere sites

hahaha steph, zie nu pas je berichtje

 

ik zal niet slaan haha

 

 

 

Nou sandalen voor jongens vind ik best leuk, maar WITTE!!!!!!!!!?????????

 

 

 

En beren sokken mét stippen......................................

 

 

 

nee dat kan echt niet.

 

 

 

Maar ik ben wel kritisch hoor, ik ben ook niet van de mickey mousen en poohberen dus...

 

 

 

Het moet stoer zijn en echt jongensachtig, en dat vergeten oma's (vooral oma's die geen dochters of kleindochters hebben ... )

Link naar reactie
Delen op andere sites

hihih ik heb ook sandalen voor luca gehad. 25 euries, en een rot zomer......grrrr/

 

dus bijna nieuw. hele stoere blauwe hoor.

 

 

 

Ik hou wel een beetje van disney Alleen Mickey Mouse hoor......

 

Pooh beer NOT. Wat krijg ik van oma een super grote pooh beer met geboorte.....

 

eerst vond ik dat dus best leuk, dus kreeg ik alle 4 de knuffels (pooh., teigetje,ioor, knorretje een een super lang kussen.

 

 

 

Als ik heir tegen oma zeg dat is wel leuk. koopt ze meteen echt ALLES ervan. Dan word het NIET leuk dus.....haha

 

 

 

Tja en die slaapzak met stippen.....heeft ie dus toch aan......is niet anders de andere helemaal ondergeplast,beetje spuug...dorie.......

 

Luca widle het toch houden schijnbaar.

 

 

 

Vandaag een vuurrode wang ,beetje lastig.....Wie weet.

 

Eindelijk een tandje? vandaag 1 jaar en 15 dagen ...Het moet toch eens komen he......

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

oja Ang, dat herken ik wel ja, als je zegt o leuk, gaan ze meteen de hele serie kopen hahaha. (dus niet teveel zeggen haha)

 

 

 

Ach die slaapzak,ziet toch niemand.

 

 

 

Die sandalen van oma, heeft hij dus misschien 2x aangehad (als we naar hun toe gingen haha)

 

Zijn als nieuw. Kan het niet maken om ze weg te doen, maar volgend jaar passen ze niet meer!! (FIJN!)

 

 

 

Ben benieuwd of Luca eindelijk een tandje krijgt!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Meiden, willen jullie het wel een beetje bij het onderwerp houden hier.

 

Het gaat hier over slaapzakken en niet over sandalen en tandjes :) :)

 

 

 

Hahahahaha.

 

 

 

Ja ik als supermoderator moet hier even tegen optreden hoor.

 

 

 

Dit zal ik niet doen hoor: hahahaha

 

:Whdatk:

 

 

 

 

 

(grapje hoor meiden dit berichtje maar dat kunnen jullie vast wel hebben!!!)

Link naar reactie
Delen op andere sites

sorry Bo hahaha

 

 

 

Ik kwam gisteren tot de ontdekking dat mijn draakjes-slaapzak ook het ritsje aan de slaapzak heeft zitten ipv aan de mouw.. (maar bij 1 mouw)

 

Dus van de week ook maar even terug ermee.

 

 

 

Het ritsje kan er trouwens niet af? Bij jouw wel Ang?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Amanda

 

 

 

nee het kan er niet af, maar het MAG dus niet. Is toch gevaarlijk hoor.

 

Als Len het te pakken krijgt en hij zou het eraf kunnen pakken.brrr

 

NIET veilig dus.

 

de ritsjes moeten aan de mouwen blijven zitten.

 

jajajaja ook een met bollen voor LEn.hahahaha

 

Ze hadden 2 weken terug keuze uit roze, witte of bollen. Ze wisten neit wanneer iets nieuws binnen kwam.

 

Maar ja, Luca heeft eht wel lekker warm

 

Was de slaapzak meestal iedere week. En jullie?

 

 

 

hier nog geen dekentjes.

 

Luca heeft het heerlijk warm smorgens. Nou ja wel koude handjes,maar dat zou ook met deken zijn

 

 

 

Hij slaapt in romper,pyama en dikke slaapzak,nu nog zonder mouwen

 

Dekens,tja geen idee, hij wurmt zich er binnen no time onderuit en ligt overal in bed, aan voeten einde ook hoor.

 

Ben benieuwd wanneer dat slimpie snapt dat het eronder warmer is!!!

 

net papa,niet zo snel koud. tegenover mama, kou kleumpje hoor.

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik moet nog steeds terug gaan, geen tijd gehad.

 

Ja, dat wordt er dus ook 1 met stippen haha.

 

 

 

Ik was ze ook meestal een/twee keer per week.

 

Len heeft nu een slaapzak zonder mouwen met een romper met lange mouwen aan, geen pyama.

 

 

 

Ang, heeft Luca nu nog een dekentje? Dat durf ik echt niet meer. Len kruipt door het hele bed.

 

Straks als het kouder is de mouwen aan de slaapzak, en pyamatrui erbij aan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden