Ga naar inhoud

Oktober


Seetje

Aanbevolen Berichten

  • Reacties 203
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

ja lekker he....

 

gino is een echte knuffel die knuffelt het liefst de hele dag met iedereen

 

luca KAN heel erg knuffelen maar moet het wel spontaan willen, als je snapt wat ik bedoel

 

die laat zich niet dwingen.absoluut niet.....niet bij papa of opa als die niet wil wil hij ook echt niet

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat weer een mooie foto's!

 

 

 

Ik zal snel weer eens wat fotootjes van onze kleine meid op het forum plaatsen, nou ja kleine meid? Wat gaat het toch snel he? De tijd vliegt voorbij nu we een kleine hebben... Die ontwikkeling gaat ook zo snel. Ik zat gisteren net alle foto's vanaf de geboorte tot aan nu te sorteren... Wat is ze al groot geworden...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier weer een paar van anne-meya!

 

 

 

Foto-FMZ88BA8.jpg

 

 

 

Kijk ik kan al bijna zwaaien!

 

 

 

Foto-63NMCCM4.jpg

 

 

 

Lis dit is pas chillen met de wipper op de bank....hahahahahah

 

 

 

Foto-FERAYMKI.jpg

 

 

 

Na het chillen ff mijn bal pakken!

 

 

 

Foto-VDCNVTOH.jpg

 

 

 

Kan iemand mij vertellen hoe ik moet kruipen...mijn moeder helpt mij niet!!!!!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Zo dat was het weer even!!!!!!!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

wat een leuke actie-foto's van A-M, nouja veel actie zit er niet in de chilfoto haha. Wel heel leuk, en wat heeft ze leuke kleren aan!

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik lig altijd in een deuk van de foto's van anne-meya, en die onderschriften...wat een bijdehandje is het he, ze kan zeker echt al bijna kruipen... aan jou zal het niet liggen...

 

en ja, da's echt chillen, t is dat ze de afstandsbediening niet vast heeft...

 

 

 

hanny, lekkertjes hoor, die jongens van jou. dat kan je je bij zo'n kleine baby niet voorstellen he. dat t in no time zulke jongens zijn...

 

 

 

Lis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hanny ik had jouw jongens helemaal niet gezien volgens mij, nee helemaal overgeslagen door de foto's van A=M haha.

 

Wat een lieve mannetjes heb jij zeg, lekker knuffelen. En wat zijn ze heerlijk blond haha. Lijken ze allebei op papa??

 

 

 

Carolijn heeft lekkere bolle wangen ja (denk dat ze nu ongeveer 7500gram weegt)haha, of bedoel je de lengte?

 

Ze is wel vrij lang geloof ik, qua lengte (buik) heeft ze nu rompertjes maat 74, niet qua armen hoor. Soms wel lastig haha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh sab wat lief, wat een scheetje ....ja dat maak je toch ook niet wakker....moet mama maar even wachten....hahahahha....en wat ziet ze er leuk uit........net als anne-meya altijd een slab om...hahahah

 

 

 

echt lief!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ooooo Sab, wat een heerlijk wijfie!! En wat een leuke kleertjes..!

 

leuk leuk leuk!

 

 

 

Hier een foto van de uitnodigingen voor Len's eerste verjaardag:

 

 

 

EPSN2646.jpg

 

 

 

Ik heb ze laten drukken bij kaartje2go, echt een hele leuke site, en niet duur!

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden