Ga naar inhoud

Anne-meya in Turkije


Seetje

Aanbevolen Berichten

Foto-HA4LUUHE.jpg

 

 

 

Kleren aan om te gaan eten....jeetje moet dat nou echt...hahahahah

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto-7EFP8OL4.jpg

 

 

 

Dit is het betere werk!!!!!!!!!

 

 

 

Foto-NBTEDOEY.jpg

 

 

 

Wat ben ik happy met mijn buggy!

 

 

 

Foto-QTDAE4OK.jpg

 

 

 

Lekker aan de zee wat drinken!

 

 

 

Foto-IK7UADMF.jpg

 

 

 

Ja en weer een turkse meneer die me mee wilde nemen!

 

 

 

Foto-AFD84EBU.jpg

 

 

 

Hier ga ik bijna slapen.......lief ben ik hè?

 

 

 

Foto-YGBCKMMV.jpg

 

 

 

Hoezo gekke bekken trekken...hahahahaha

 

 

 

Foto-SLLW3IAN.jpg

 

 

 

HELP!!!!!!!!!!!....Wie komt mij redden....hahahh

 

 

 

 

 

 

 

Foto-FGMGU4LW.jpg

 

 

 

Lief hè?

 

 

 

 

 

Ff uitrusten!

 

 

 

Foto-H4XF84KX.jpg

 

 

 

Zwemmen met papa!

 

 

 

Foto-CS6VLU4A.jpg

 

 

 

Heerlijk!

 

 

 

 

 

 

 

Foto-ZGGLOPZB.jpg

 

 

 

Even deze stoel proberen!

 

 

 

Foto-UCANK63F.jpg

 

 

 

Mijn moeder vind mij hier een echt meisje...ach ja...moeders...hahahahah

 

 

 

Foto-XED4FD7K.jpg

 

 

 

Kijk ik ben een beetje bruin geworden!

 

 

 

Foto-VED8JRSS.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nou dag mama`s...dit was het weer voor een poosje!!!!!!!!!!!!

 

Doeiiiiiiiiii

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is jullie dochter toch een fotomodel-in-spé!!!!

 

Echt een geweldige foto's zeg!

 

 

 

Die met dat zonnehoedje vind ik zo leuk dat ze op haar buik ligt en ook die ene waar ze een beetje bruin is geworden!

 

Misschien de arm op die foto ff weghalen (hoe dat moet weet ik niet haha) en dan afdrukken op linnen of zo voor aan je muur?!

 

 

 

Het is echt een schatje Joos; daar mag je zeker trots op zijn!!!

 

 

 

(enne...je snapt wel dat ik jaloers ben op al dat haar he wat ze heeft hahaha, die van mij zijn nog steeds lekker blonde boldies hahahah):toothy4:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuke fotootjes hoor.

 

wat ligt ze heerlijk te slapen, hadden jullie er geen kinderbedje?

 

of was het gewoon een middag tukkie....

 

 

 

alles goed gegaan?

 

 

 

OO ik verheug me al op vakantie, en ga niet eens ...hahaha

 

dit jaar was absoluut niet leuk en volgend jaar gaan we niet. en jaar erop.....gratis. Das pas leuk. Schoonouders 40 jaar getrouwd,geen feest,wij mogen mee op vakantie....joepie

 

 

 

groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heerlijke foto's van een heerlijk wijfie !!

 

 

 

Ik vind die slaap foto's heeeeeeel erg lief.

 

Ik heb gehoord van mijn schoonouders die al een paar keer naar turkije zijn geweest dat die turken helemaal gek zijn op kleine kinderen en daar het liefs de hele dag mee rond lopen,klopt dat ? zo te zien wel.

 

Maar echt ,hele leuke foto's.

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja beau wat een fotomodel hè....maar dat zijn die van jou ook toch...hahahahah...volgens mij vinden we dat allemaal van onze kindjes!

 

En nee ik begrijp niet dat jij jaloers bent op dat haar...hahahahahah....dat lange haar is ook niet alles hoor beau...moet vaak gewassen worden...met eten drinken alles smeert ze erin...hahahhaah

 

 

 

Cynthia...ze is ook heel wijs hoor....zelfs de arts zij dat nog!

 

 

 

Roos ze vond de vakantie helemaal te gek...lekker veel slapen in de buggy...veel aandacht van iedereen...ja wat wil je nog meer...hahahahah

 

 

 

Manuela......ja ze kunnen er niet van af blijven de turken......echt je staat met een turk te praten en de aandacht verplaats zich meteen naar haar toe!

 

Hadden we gisteren bij de bcc trouwens ook...die man luisterde gewoon niet meer naar ons...hij bood zijn excuus aan omdat hij werd afgelijd door anne-meya...ik moest wel lachen hoor......mannen versierder...begint nu al....hahahahahah

 

 

 

Angela we hadden wel een kinderbedje en was ook mooi en heel schoon ...maar we hadden een tweepersoons bed en ook nog eens een heel groot 1 persoonsbed......en eigenlijk heeft ze de meeste tijd gewoon lekker bij ons gelegen...bij mij dan...papa was verbannen met zijn gehoest en lawaai naar het andere bed...hahahahahah

 

 

 

Hoezo trots op ons meisje...het is net wat sab al eens zei.....je bent er gewoon verlieft op...dat is zo`n diep gevoel...kan ik niet omschrijven...maar dat kennen jullie vast wel!!!!!!!!1

Link naar reactie
Delen op andere sites

José, wat een prachtige foto's. Dat van de kinderen stelen herken ik.

 

We hoeven maar even op straat te lopen en iedereen komt vertederend kijken en vragen of ze er een mogen hebben (ik heb er toch genoeg haha).

 

 

 

Na onze vak zal ik ook weer wat foto's plaatsen.

 

 

 

Groetjes Laura

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een geweldige foto's Joos!!

 

Wat een lekker wijffie is het toch he?

 

LEkker ding hoor en zo eigenwijs haha.

 

En dat haar!!!! Echt fantastisch haha, hier nog lang niet hoor.

 

Zelfs aar neefje heeft nu al meer haar hahaha

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.


  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden