Ga naar inhoud

Assie


ASSIE

Aanbevolen Berichten

hallo ik ben nieuw hier.

 

ik zal eerst mijn verhaal een beetje gaan vertellen.

 

ik 1998 ben ik gestopt met de pil om zwanger te worden en na een kleine jaar was ik nog niet zwanger en toe naar de huisarts ja zul je denken dat is dan ook al snel maar ik had een heel onrgelmatige ciclus zo dat ik soms dacht al zwanger te zijn wat ik dan weer niet was de huis arts heeft zelf wat onder zoekjes gedaan en daar bleek dat ik een storenis had . dus toen werdt gelijk mijn man ook onder zocht en daar beek dat hij wel klaar kwam maar dat de zaat er op de verkeerde manier er uit kwam dus het lag aan ons bijde en de huisharts heeft ons weer door gestuurt naar het ziekenhuis daar heeft de gyn een iets bredere onder zoek gedaan en die kon ons niet helpen zodat we alweer een paaar jaar veder waren en wij in 2000 een ivf icxi poging gedaan hebben die net voor de punctie af gebroken is wel eitjes maar niet genoeg door gerijpt en de volgende keer dat ik weer zou starten dat ik dan 300ee zou gaan spuiten (puregon)

 

ven die volgende was een goede stumulatie en niet zwanger er volgde nog 3 behandelingen waarvan er weer eentje werdt afgeblazen en de laaste die wij zouden gaan doen was in mei 2003 en ja hoor zwanger ik ben bevallen op 29 februari 2004 van een gezonde zoon.

 

na dat alles rustig was gewoden wouden we voor een brusje gaan en wat denkje zwanger na 7 weken zwangerschap een miskraam en zo volgden er nog 3 einden van de rit geen brusje voor onze zoon.

 

nu hadden we afgesproken we nemen eerst 1/5 rust en blijft het kriebbelen dan toch nog een poging waggen ik was alles al een beetje aan het afsluiten maar mijn man niet die wil gaan adopteren dat zegt mijn weer niks .

 

dan toch maar weer hart gaan sparen en een behandeling gaan waggen.

 

en daar zit ik heel veel aan te denken nu wel niet wel niet doen het is een moeilijke beslissing maar ik hoop er uit te komen november is het een jaar geleden dat ik de laaste keer een negatiefe zwangerschaps test heb gehad dus mischien kom ik hier voor raad en daad.

 

hg assie

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey assie , welkom. ik ben hanny ben er ook nog maar net.... vind het leuk dat jij ook een zoon hebt van +/- 3,5. ik heb een tweeling, beide jongens, van 23-04-04. misschien dat wij elkaar als 'oudere 'moeders van raad kunnen voorzien haha peuterpubers zijn niet altijd makkelijk....

 

Tja die beslissing is inderdaad erg moeilijk, zou ook niet weten wat te doen......blijf samen in iedergeval goed praten,is erg belangrijk dat je van de ander weet wat hij of zij wil zodat je niet voor verassingen komt te staan. sterkte en als je je hart wilt luchten....er is hier altijd wel iemand die luistert....sterkte groetjes hanny

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Assie

 

 

 

welkom hier meis........ik heb jou berichtje even hier neer gezet....zo leest iedereen het...in het topic de kletstantes word er zoveel gekletst dat niemand dan je berichtje leest...zou jammer zijn toch?

 

 

 

Leuk hoor dat je nog voor een brusje gaan voor jullie zoontje...en wij gaan allemaal met je meeleven...er zijn er hier meer die straks voor een brusje gaan...dus je zult hier vast wel maatjes vinden!

 

 

 

Leuk dat je er bent!!!!!!!!!!!!!1

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Assie,

 

 

 

Ook ik heet je welkom op dit forum. Zoals je hieronder kunt lezen heb ik een zoontje van ruim 3,5 jaar en mochten wij na vier isci-pogingen ook nog ouders worden van twee dochters. Het heeft ons heel wat bloed, zweet en met name tranen gekost maar ons doorzettingsvermogen is beloond. Mijn schoonouders noemen mij nu "de bikkel van de familie". Ik zeg altijd: als er medisch geen reden is om te stoppen en je kunt het met name emotioneel en natuurlijk ook financieel aan, probeer het dan toch nog een keertje. Wie weet lukt het, je hebt net zoveel kans als ieder ander, toch?

 

 

 

In ieder geval veel plezier op dit forum, en als je het nog een keertje gaat proberen zullen wij je van alle kanten bijstaan!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi ik was vergeten om te vertellen hoe mijn zoontje heet.

 

hij heet roepnaam joey.

 

en zo op zijn geborte kaartje joey jason xander

 

wij konden niet kiezen of joey of jason en dus maar zo gedaan.

 

xander staat voor mijn neefje die is verontgelukt op de dominkanse replubliek.

 

op het moment dat ik zwanger raakte dus hij is ook vernoemt.

 

ik hoop dat jullie het mooie namen vinden ik in ieder geval wel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden