Ga naar inhoud

Van welke muziek houden jullie?


Seetje

Aanbevolen Berichten

Ik was vroeger helemaal gek van rod stewart.

 

 

 

Als ik verdrietig ben luister ik altijd naar Loreena Mckennitt en dan vind ik het nummer dante's prayer zo mooi....moet je maar eens naar luisteren!

 

 

 

Ook vind ik moya brannan erg mooi...ben eens naar een concert van haar geweest!

 

 

 

Verder leuke moderne dansmuziek...en klassiek mag ik ook graag naar luisteren!

 

 

 

In de auto heb ik altijd radio 4 of radio 2 aan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

leuk leuk leuk!

 

als eerste moet ik dan toch gewoon Eros Ramazzotti noemen! Sinds ik zijn eerste nummer hoorde, ma che bello, geloof in 1986 ben ik weg van zijn muziek en ik heb dan ook alles! Als hij in Ahoy is ben ik erbij!

 

Verder vind ik best veel leuk, van Robbie Williams tot zeg maar house.

 

Hardrock doet het absoluut niet voor mij, maar voor de rest eigenlijk alles wel.

 

Joss Stone, Nelly Furtado, oh en wie ik ook niet mag vergetn, noem me maar oubollig, mag best: The Beegees, ohhhhhh die vind ik zo heerlijk! Lekker truttig he?

 

Als ik nog meer weet laat ik het weten haha.

 

Nu jullie eerst.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dan word het tijd dat je eens gaat luisteren...hahahahaha....dante`s prayer moet je echt een keer gehoord hebben....hou er wel een zakdoek bij...hahahahah

 

 

 

Ik kan het wel regelen dat je hem kan horen hoor....ff jheroen vragen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hallo jose, als ik alleen al aan een begrafenis denk en dit hoor ga je al zowat huilen...kan me voorstellen dat jij dat heel erg hebt met je oma en zo...Dit is dan ook weleen topppunt hoor, hij speelt nu op de achtergrond...

 

 

 

Weet je wat wij weleens doen thuis, dan heb ik Carolijn op mijn arm, dan zit ze zeg maar met haar ruggetje tegen me aan en dan kan ze Sander aan kijken. En dan zetten we de dvd op van de Beegees met (jaja lekker truttig liedje haha) Islands in the stream (van dolly parton maar dan van hun haha) en dan dansen we en dan komt er zo'n stukje waarin ze zingen: hah hhhahhh en dan ligt ze helemaal in een deuk joh haha, ik moet er nu alweer om lachen en hoe vaker we dat doen hoe meer ze gaat schateren!

 

 

 

Nou hij is afgelopen, was wel mooi, maar ik zou het niet zo snel opzetten denk ik..

 

 

 

De 4 jaargetijden hebben we weleens op die is erg mooi he?

 

Oh ja en alles van Ennio Morricone, prachtig!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

hey josé, kende het nummer niet maar is inderdaad erg mooi!!! heb het twee maal achter elkaar geluisterd.......

 

zelf ben ik een groot fan van de muziek van katie melua onwijs gave stem heeft die griet. verder wordt hier veel neil diamand gedraaid(marc) dus ben ik ook wel gaan warderen en de bee gees ook

 

hanny:blob6::blob6:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Joos wat een prachtig nummer is dat zeg!

 

Heb net de songtekst opgezocht (http://www.nedtlyrics.nl)

 

Zat met tranen achter de computer.

 

Echt heel mooi.

 

 

 

Als je naar deze site gaat dan krijg je ook een heel mooi nummer.

 

Heet meer dan een wonder. Kim (kimberlie) van de ivf-site had dit op haar site staan van Lotte. Vond het zo'n mooi nummer!

 

 

 

http://www.carrouselmusic.nl/

Link naar reactie
Delen op andere sites

oooh nu kom ik...

 

 

 

Ik ben al sinds mijn dertiende gek op U2( alle concerten geweest), coldplay, Snowpatrol, anouk, beatles, novastar(echt mooi), robbie willams, maar ook evanesance, saybia(schrijf je dat zo), maar ook john Denver...Elton John(ook pas nog gezien superrrrrrr) en zoveel meer nog... ik ga een sdenken kom wel weer terug!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga ,waneer ik even tijd heb alle nummers van jullie even beluisteren.

 

 

 

Waar hou ik van,mmmmmmm echt van alles.maar Andre Hazes is mijn grootste nummer 1,ik ben ook naar zijn afscheids ceremonie geweest in de arena.

 

Ik moet zeggen dat ik het niet meer zo vaak draai,ik heb altijd de radio aan en luister dan van alles.UB40 is ook een van onze favotiet,we zijn ook naar een concert van hun geweest,dit jaar komen ze weer maar dan kan ik niet meer lopen HA HA HA .We zijn dit jaar ook bij Dolly parton geweest in zwolle,ook geweldig.Ik vind echt een heleboel leuk.

 

 

 

Manuela

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een hele brede smaak.

 

Van top 40 tot Paul de Leeuw tot lichte rock.

 

Counting Crows, LIVE.

 

Ben ook een tijd weg geweest van KANE.

 

Maar nu niet meer zo.

 

 

 

Mooie nummers vind ik:

 

A long december- Counting Crows

 

You got the love - the Source (eind nummer op de allerlaatste aflevering van sex and the city)

 

 

 

Nu dat jij er bent-Trijntje Oosterhuis

 

 

 

Zo zie je maar dit is ook heel verschillend hahaha.

 

En nu ik dit typ zit ik nog ff dat nummer van jou te luisteren Joos van jouw link.

 

Blijf hem mooi vinden!

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een leuk topic hè...en zo haal je weer eens oude cd`s uit de kast......ja katie melua....vind ik ook mooi hoor...en kane...ja trijntje .........allemaal leuk hoor.....hahahahah

 

 

 

Il divo vind ik ook wel mooi...heb een cd van hun...lekker hard in de auto als ik er alleen inzit hoor...hahahahah

 

 

 

Ja er zijn nummers van hazes die ik ook leuk vind hoor...maar niet alles!

 

 

 

En u2...ook heel mooi...bono heeft een heel mooi nummer...ik weet niet meer hoe die heet...ff denken hoor...kom ik nog op terug!

 

 

 

joh wat heerlijk weer eens lekker muziek opzoeken!

 

 

 

O ja beau...dat nummer van kimberlie ken ik nog ...heb ik toen nog een mailtje gestuurd om te vragen van wie het nr in werkelijkheid was omdat de rest allemaal nummers van andere artiesten waren...hahahaha...is mooi dat nr.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden