Ga naar inhoud

Ik ga met mijn baby op vakantie en neem mee?


Seetje

Aanbevolen Berichten

Luiers

 

Voeding

 

Flesjes met extra speen

 

Paracetamol

 

zwembandje

 

ors(zo heet dat toch)

 

Buggy

 

kleertjes

 

muggespul

 

zonnehoedje

 

zonnebrilletje

 

zonnebrand

 

aftersun

 

haar/zijn knuffel

 

zwemluiers

 

 

 

 

 

Wie vult aan?

 

 

 

:excl:

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 70
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Mijn babies, hahaha, flauw hè.

 

 

 

Maar goed:

 

Komt ie

 

muggennet voor over het bedje

 

draagzak voor korte wandeling en in ons geval; in het vliegtuig

 

vaccinatieboekje

 

paspoort waar ze in bijgeschreven staan

 

hanger met identiteitsgegevens (voor de beebs die kruipen / lopen)

 

 

 

verder weet ik even niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Luiers

 

Voeding

 

Flesjes met extra speen

 

Paracetamol

 

zwembandje

 

ors(zo heet dat toch)ja

 

Buggy

 

kleertjes

 

muggespul

 

zonnehoedje

 

zonnebrilletje

 

zonnebrand

 

aftersun

 

haar/zijn knuffel

 

zwemluier

 

muggennet voor over het bedje

 

draagzak voor korte wandeling en in ons geval; in het vliegtuig

 

vaccinatieboekje

 

paspoort waar ze in bijgeschreven staan

 

hanger met identiteitsgegevens (voor de beebs die kruipen / lopen)

 

oude t shirts voor in het zwembad

 

iets voor doorkomende tandjes?

 

creme voor open billetjes

 

wattentips

 

billendoekjes

 

snoetenpoetsers

 

 

parasolletje, zeker ook 1 die op de buggy kan!!

 

neusdruppels

 

babyfoon

 

Waterkoker (om flesjes uit te koken)

 

speentje of doekje/knuffels

 

dekentje (van die lekkere gehaakte dingen, daar kun je ze zo lekker in meenemen/oppakken

 

Veel hemdrompertjes

 

 

 

 

 

Wie vult aan?

 

 

 

:excl:

 

ik heb alles even hierbij geplakt, allen nog niet op alfabetische volgorde gezet haha

 

meer weet ik even niet....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mooie lijst hoor, maar ik moet selectief belijken wat ik allemaal meeneem, aangezien we zijn gebonden aan 20kg babage pp (mag niets meenemen op naam van de kinderen?).

 

 

 

Er schijnen van Huggy specioale zwemluiers te zijn. Heb ze nog niet gevonden, maar DA / drogist is een goede tip (door Sab geloof ik?)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een mooie lijst zeg!

 

Ik denk dat ik geen aanvullingen heb; het is al aardig compleet.

 

 

 

Ja inderdaad Laura mag je volgens mij voor de kids geen extra bagage meenemen als je niets voor ze betaalt....

 

 

 

Misschien nog ff op de website van je vliegmaatschappij kijken?

 

Hopenlijk kan het wel; dat zou wel schelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de zwemluiers gekocht bij de jumbo, geloof van huggies (met nemo print)

 

 

 

Maar ik hoorde van iemand dat die van kruidvat veel fijner zijn, sluiten beter aan, en goedkoper.

 

 

 

Ik vind ze ideaal, ze worden niet dikker als ze er in hebben geplast!

 

 

 

Amanda

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee die tip kwam van mij.....kriuidvat heeft ze tegenwoordig van hun eigenmerk...en ik heb van de huggies de zwembroekjes bij de d.a gekocht!

 

2 pakken voor in iedere koffer 1....ik verdeel sowieso haar kleertjes en spulletjes in de koffers want je zal er 1 kwijtraken

 

 

 

He laura..je mag toch 10 kilo per kind meenemen......dat hebben ze tegen ons gezegd!

 

Nu ga ik morgen toch maar bellen voor de zekerheid!

 

 

 

Op de site van onze maatschappij staat 10 kilo...met wie vlieg jij?

 

 

 

En heb je de vliegtijden al...wij wel...midden in de nacht heen en terug ook weer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

normaal gesproken mag je per kind 10 kilo meenemen en een verzorgingingstas in het vliegtuig!! de buggy tot aan de deur..

 

 

 

Een tip als hor tegen muggen(zo'n netje) heb ik voor 1 euro bij de xenos een raamhor gekocht een net met elastiek wat je normaal om een raam tegen de muggen klemt, past om alles ook om je kinderwagen enz dus ook om een bedje...check het eens

Link naar reactie
Delen op andere sites

ha daar was je cynthia...ik vroeg het al in een ander topic aan jou!...hahahahahaahah

 

onze vakantie deskundige,....hahahahaahha

 

 

 

Wat ik meeneem tegen muggen vooor de kleine is Tea Tree Lotion........dat mag je ook bij luieruitslag gebruiken .....de meeste muggentroep is niet zo goed voor die kleintjes en dit kan geen kwaad...heb het bij de gezondheids winkel gekocht....en thuis al getest...hahahahaah

 

 

 

De babyfoon neem ik niet mee....ik laat haar niet alleen

 

Doen of deden jullie dat wel.....dat durf ik echt niet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zag laatst ook trouwens in een boekje (ouders van nu/ kinderen oid)

 

dat ze van nijntje een opblaasbaar badje hebben.

 

Dus zo'n badje waar je ze in wast zeg maar, geen zwembadje.

 

Ook ideaal voor op vakantie! Dan kun je ze gewoon lekker in bad doen.

 

 

 

En Cynthia die opblaasbare handdoek is ook handig!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja, dat klopt, zo'n badje is ideaal, hebben wij ook meegenomen op vakantie. En later kun je het als zwembadje gebruiken. Mijn moeder had hem nog, maar die van Nijntje heb ik bij de Bokker gezien!

 

 

 

Ben benieuwd of je met die hele lijst niet over de 10 kilo heengaat....Wij hadden op vakantie meer bagage voor Famke mee dan voor onszelf, ha ha. Het is een meisje en ze heeft nu al spatjes......

 

 

 

Corine

Link naar reactie
Delen op andere sites

J, wij vliegen met Arke-fly.

 

Heen iets van 10.20uur en terug landen we om 11.30uur? Of net andersom, maar wel lekkere tijden hoor.

 

Zal wel te maken hebben met de duur van de vlucht?

 

 

 

Thermometer is een goeie Lis!

 

 

 

Cynth, mogen wij dan ook 10kg per baby meenemen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

volgens mij kan ik er beter met een auto achteraan gaan rijden...hahahahahah

 

 

 

Niks hoor freaky lis...hier ook..ik neem alles mee...ik laat nog liever dingen van mezelf thuis!

 

 

 

Maar een flessenwarmer neem ik niet mee...warm water hebben ze overal..dus gewoon in een beker met warm water!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden