Ga naar inhoud

Wat nu?


Ar87

Aanbevolen Berichten

Lieve allemaal,

 

Weet niet of het hier goed staat maar hier is mijn vraag:

Afgelopen zondag positief getest na een cryo behandeling dus helemaal blij maar helaas na intense blijdschap, afgelopen woensdag intens verdriet.... in 1 golf enorm bloedverlies wat daarna nog licht aanhield en gister ook nog een beetje... Van de arts moet ik voor de zekerheid nog even doorgaan met de medicijnen maar voor mij al een gedane zaak :-( nu moet ik elke testen of het nog positief is anders moet ik stoppen met de medicijnen maar elke keer is het natuurlijk nog positief..... kan misschien nog wel even duren?!

Ik word er eigenlijk alleen maar verdrietiger van want mijn lichaam houd me voor de gek.... of..... Zijn er mensen hier die er ervaring mee hebben met bloedverlies en toch wel zwangen waren?

Groetjes!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 96
  • Aangemaakt
  • Laatste Reactie

Top Posters in dit Topic

Top Posters in dit Topic

Hoi Ar87

 

Wat een onzekerheid zeg.

Eerst positief testen en dan bloedverlies.

Een bloeding kan wat zeggen maar hoeft niet altijd. Enorm veel bloedverlies is nooit goed. Soms kan het wezen dat je zwanger was van een tweeling, waarvan er nu 1 weg is gevloeid. Dan blijf je nog steeds positief testen. Ook na een miskraam kun je nog een tijdje positief testen. Dit kan per persoon verschillend zijn hoe lang je nog positief test.

Zijn je testen nog erg duidelijk? Je kan altijd een echo aanvragen voor rond de 6.5wk. Dan heb je meer duidelijkheid!

 

Sterkte

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Testen zijn nog steeds erg positief...Ik vloeide in 1 keer veel bloed en bleef nog wat nabloeden maar dat is nu over.... De dr belt me maandag weer terug en in de tussentijd moet ik de medicijnen blijven nemen want je weet maar nooit maar voor mijn gevoel is het al klaar :-(Dus nu is het weer afwachten wat ze maandag zegt of misschien moet ik wel even langskomen?! Ik ben gewoon erg benieuwd wanneer de test negatief zou zijn, ik hoop het haast zo snel mogelijk :-( Ps. Denk niet dat met een cryo terugplaatsing er een tweeling kan zijn als er 1 embryo word terug geplaatst?!bedankt voor je reactie!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dat kan wel met 1 embryo. Komt niet veel voor, maar het kan zeker. Dan is het een 1eiigetweeling.

Idd doorgaan met medicijnen hoor.. ook al is je gevoel zo negatief! Ja mag/kunt het er niet op gokken!

 

Sterkte

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Ar87, wat ellendig spannend. Heb je ook kramp gehad? Alleen bloedverlies hoeft geen miskraam te zijn, alleen kramp ook niet. Maar de combinatie is geen goed teken. De tijd zal het wel leren... maar soms duurt die zo lang...sterkte!
Nee niet echt kramp gehad eigenlijk maar de terugplaatsing was ook maar 2,5 week geleden op dat moment dus kwa uitrekenen was ik maar 5 weken dus misschien dat dat ook alweer scheeld kwa kramp.... Het was in 1 keer een 'vloedgolf' aan bloed en wat stolsels dus eigenlijk gewoon niet goed maar als ik maar van het slechtste uitga kan het altijd meevallen?! zometeen maar weer testen :-(
Link naar reactie
Delen op andere sites

Net weer een test gedaan en het streepje is nog net zo duidelijk als eerst..... hoort hij nu niet iets vager te worden? Heb het ook expres niet s ochtends vroeg gedaan denk dan is het hormoon misschien wat lager?? Vorige keren heb ik ook zo vroege zwangerschaps test gedaan en nu een gewone maar dezelfde uitslag..... arghhhh wat maakt me dit onzeker :-(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh die is echt nog mega duidelijk! Ook niet iets vervaagd of zo.. jee wat een onzekerheid.. dan heb je ook geen menstruatie gehad.. alleen 1mallig heftig bloedverlies..

ik ben benieuwd wat de arts morgen zegt!

Hoe ver zou je nu zijn?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het kan echt nog beide kanten op, en dat maakt t heel onzeker denk ik?!

Testen kunnen nog wel n tijdje dik positief blijven, maar t kan ook gewoon zijn dat je nog zwanger bent. Hopelijk krijg je morgen meer duidelijkheid.

 

Verstuurd vanaf mijn GT-S7580 met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Poeh die is echt nog mega duidelijk! Ook niet iets vervaagd of zo.. jee wat een onzekerheid.. dan heb je ook geen menstruatie gehad.. alleen 1mallig heftig bloedverlies.. ik ben benieuwd wat de arts morgen zegt! Hoe ver zou je nu zijn?Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Vandaag is de terugplaatsing 3 weken terug.... Als ik het officieel bekijk zou dit week 6 zijn
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe gaat het Ar87?

dat je elke dag moet testen maakt het vast niet makkelijker.

Ik hoop dat ze snel gaan beseffen dat ze gewoon even bij jou moeten gaan kijken. En anders moet jij ze dat aan het verstand brengen, maar daar zou ik zelf ook een hele slechte voor zijn.

Bij mijn laatste zwangerschap, een missed abortion, testte ik met 7 weken voor moeders voor moeders nog een hele dikke streep. Terwijl 2 weken later bleek dat het vruchtje nooit verder is gekomen dan 4 weken en 6 dagen. Met andere woorden... zo'n test zegt in dit geval gewoon niet voldoende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag bloed geprikt en hoor morgen gelijk de uitslag en dan weet ik eindelijk waar ik aan toe ben! Met kijken zouden ze nu nog niks kunnen zien dus het ligt even aan mijn bloed, als de waardes heel laag zijn is het 'gewoon' opnieuw beginnen en als de waardes wat hoger liggen vandeweek nog een keer bloed prikken kijken of de waardes afnemen ja of nee.... Dus zo blijft het spannend.....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jee spannend zeg! Fijn dat ze dit nu gaan doen! Dan heb je of morgen al duidelijkheid en anders einde v d week! Toch hoop ik nog op het beste voor jou. Al snap ik dat dit voor jou lastig is om hoop te houden.

 

Maaike79 wat een nare toestand zeg.. wat heeft je lichaam lang gedacht dat het zwanger was! Nou ja dat was het ook alleen groeide het niet door.. heftig hoor ik heb dat ook gehad bij 10wk. 2 goeie echo's en de 3e was het hartje gestopt..

 

Denk dat er wel verschil is met testen op het moment dat het sowieso nog in het lichaam zit of dat je het al bent verloren lijkt mij? De duur van hoelang de testen goed blijven lijkt mij wel verschillend.

 

Sterkte Ar87

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Remmir, ik heb gegoogled in mijn MA tijd. Ik wilde weten waarom mijn lichaam iets vasthield en ik nog volop kwaaltjes had terwijl het al zo lang geleden gestopt was. Blijkbaar is er één van de buitenste vliezen van een vruchtzakje wat gewoon hormoon blijft produceren als dat vlies nog intact is. Iets met HCG en progestron die elkaar in balans houden. Het neemt niet verder toe, maar stopt dus niet.

Bij dit hele ellendige pad probeer ik mezelf niet te kwellen met de "waarom vraag". Helemaal als ik jouw overzicht zie. Ik vind je super dapper! Zorgeloos zwanger zijn, zal er wel niet inzitten voor jou.

Ik twijfelde altijd of mijn lichaam embryo's wel een kans gaf. Nou daar heb ik in ieder geval antwoord op.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.




  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden