Ga naar inhoud

Wachtweken...wachtbankje...zucht


Minime24

Aanbevolen Berichten

Hai minime24,

Ik heb vanmiddag een terug plaatsing gehad

Wij doen de ivf/pgd behandeling. Dit is voor ons de tweede keer. De eerste keer in april is mislukt en werd een miskraam. Dit keer waren er 11 onderzocht maar 1tje was er maar goed voor terugplaatsing.

Hoe voel je je vandaag?

Groetjes Nicole

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nicole! Oh wat spannend weer he... Jeetje, 11 onderzocht en 1 goed genoeg voor terugplaatsing. Dat moet gewoon een goeie zijn!

En wat een verdriet dat het mis ging in april... Na hoeveel weken?

 

Was vandaag erg moe en voelde m'n onderbuik erg als ik ging liggen..... Probeer me te herinneren hoe ik me voelde tijdens de vorige terugplaatsing in juli, maar kan t niet meer herinneren. Gek he, hoe snel je dan sommige dingen weer vergeet... Of t was misschien juist niet boeiend, dat er niks te herinneren viel..

 

Hoe voel jij je?

 

Fijn dat jij er nu bent om mee te kletsen!

 

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zocht iets of iemand om het mee te delen. Toen zag ik jou oproep van het wachtbankje. En toen heb ik de stoute schoenen aangedaan.

 

De eerste keer was net op de dag dat we een test mochten gaan doen. Ik was er erg overstuur over, dit omdat we 2 jaar hier voor ook een miskraam hadden gehad wat verder in zwangerschap dit was zonder de ivf/pdg. Ik voelde me erg zwanger alles wat je kan hebben had ik, misselijk moe uit het niets bloedneus pijnlijke borsten ga zo maar door.

Je voelt je op en top zwanger en daardoor is het gewoon zuur dat het dan net niet is blijven zitten.

 

Ik begrijp uit je verhaal dat dit de tweede terug plaatsing is?

 

Sorry veel vragen in een keer. En als je iets niet wilt vertellen respecteer ik dat natuurlijk.

 

Groetjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja een teleurstelling is t dan he.... vooral dat je lichaam je voor de gek lijkt te houden. Je wilt blind vertrouwen op je lijf maar als je na t hebben van al die symptomen toch ongesteld wordt dan is dat een enorme teleurstelling....

Ja dit is de 2e tp uit onze 1e poging voor ons 2e kindje 1e kindje is uit de 4e poging geboren, nu 1,5 jaar geleden.

Voelt gek om weer 'terug te zijn' en toch is alles weer soort van nieuw.

 

Hoe voel jij je vandaag? Wanneer mag jij eigenlijk testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai minime24.

 

Wat bijzonder dat jullie voor een tweede wonder gaan.

ik snap dat je het weer spannend vind. Het is niet niks. Je heb hoop en je zet een behoorlijke stap weer. Maar ik hoop dat je er veel voor terug krijgt.

 

Ik heb zins vannacht af en toe wat krampjes als of ik ongesteld ben. Het komt en gaat. Hoe is het bij jou?

Voel je je goed? Vergelijk je het ook voor jezelf met de keer dat het wel gelukt is?

 

Als ik het goed had gerekend 2 september ( 14 dagen zeiden ze)

Wij zitten in Utrecht bij het ziekenhuis.

En jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hi Nicole! Sorry voor vertraagde reactie! Ben weer aan t werk na een lekkere lange vakantie dus moet weer even inkomen

 

Hoe gaat t met je? Voel jij je anders dan voor de tp? Ik dacht dat ik me anders voelde, menstruatie achtige krampjes, beetje gevoelige borsten maar dat is sinds gister niet meer zo..... Merk ook dat ik er niet continu mee bezig wil zijn want dan word ik zo zenuwachtig.... Pfff.... Elk wc bezoek is dan echt stress

Heb tegen mezelf gezegd dat ik pas vrijdag mag zenuwen want dan zou ik volgens m'n eigen cyclus ongesteld moeten worden. dat dat niet gaat gebeuren....!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai hai!

 

Wat jammer dat jullie vakantie weer voorbij is

En dat het gewonnen leven weer begonnen is. Andere kant kan het je ook wel afleiding geven.

Ik heb namelijk nu even 2 weken voor mezelf genomen. En ik merk dat ik er ook heel erg mee bezig ben.

Ook elke keer als ik wat voel denken dat het wat is.

Maar heb gelezen dat de innesteling rond dag 5/7 kan zijn. Misschien heb je daardoor wat krampen. Zolang ze niet heel extreem worden en geen bloed verlies hebt blijf hoop houden. Zelf weet ik niet hoe mijn cyclus loopt omdat ik gewoon aan de pil ben gebleven. En weet niet zo goed van af wanneer ik moet gaan tellen.

Het is en blijft enorm spannend. En ik ga net zoals voor mezelf ook voor jou/jullie duimen!

 

De borsten kunnen komen door de 2 bolletjes die je moet inbrengen. Of hoef jij die niet te gebruiken? Utrogestan heten ze. Ik heb namelijk zelf ook afwisselend pijn in mijn borsten.

 

Ik zal voor je duimen. Sterkte met wachten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hai Eslief,

wat lief dat je er naar vraagt.

ik heb zins gisteren lichte krampen maar wel soms misselijk.

Het is zo dubbel we hadden maar 1 kans en al onze hoop gaat uit naar deze Lucky one.

Maar hoop begint minder en minder te worden doordat ik zoveel krampen heb.

 

De vorige keer kreeg ik op een dinsdag enorme krampen en de dag daarna namen de zwangerschapskwaaltjes zo als de borsten en misselijkheid wel meteen af en de vrijdag kreeg ik een menstruatie.

ook toen hadden we maar eentje. Ik ben zelf belast met een NPS en het 50% kans dat ik het overdraag maar dat pakt voor ons dus anders uit.:crybaby2:

 

ik hoop dat het bij Minime24 beter gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ha Eslief! Wat leuk jou ook weer hier te zien!!

 

Sorry Nicole, voor mijn vertraagde reacties de hele tijd

Wat een zenuwen he.... T hoeft niks te zeggen he, die krampjes.... Het kan ook je baarmoeder zijn die een beetje verandert en je darmen die ruimte maken...?

 

 

Ik durf t bijna niet te zeggen want dan ben ik bang dat ik t jynx..... Maar ik heb gister stiekem getest... 2 dagen te vroeg maar kon de zenuwen van wachten op m'n menstruatie die vandaag zou moeten komen niet aan....

Heb die van het Kruidvat gebruikt (2 voor 5 euro) en ik had een lichte streep! vanochtend weer... Morgen ochtend is m'n testdag dus ga dan die CB doen... Spannend.... Vind t zenuwslopend. Elk wc bezoekje ben ik bang dat ik rood zie.... Zucht....

 

Ik blijf ondertussen dat t bij jou goed zit Nicole!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb vanochtend een CB test gedaan en er stond: zwanger, 2-3 weken...!!! Heel blij maar vind t ook enorm spannend.... Pfff.... Blijf zo last van m'n buik houden.... Lijkt op menstruatiepijn maar dan net iets anders.... Word er zo zenuwachtig van.... Herkend iemand dit?

 

Nicole, hoe gaat t met je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, heb vanochtend een CB test gedaan en er stond: zwanger, 2-3 weken...!!! Heel blij maar vind t ook enorm spannend.... Pfff.... Blijf zo last van m'n buik houden.... Lijkt op menstruatiepijn maar dan net iets anders.... Word er zo zenuwachtig van.... Herkend iemand dit?Nicole, hoe gaat t met je?
Gefeliciteerd!! Fijn eindelijk weer goed nieuws! Ik hoor vaker dat menstruatie kramp en zwangerschap veel op elkaar lijken...
Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat een fijn bericht. Ben erg blij voor je.

Probeer niet op die krampen te Letten en probeer zo veel mogelijk leuke dingen te ondernemen zodat je het een beetje kan los laten.

 

Hier verdrietig en enorm gefrustreerd en boos.

Zondag had ik al het gevoel dat het mis was. En vanochtend was het ook fout. Je voelt je eerst op en top zwanger buiten om dat je weet dat er iets in je buik zit had ik weer pijn in mijn borsten misselijkheid en extreem ruiken. Maar niet blijven zitten. Nu even rust voor mijn lichaam en hoofd.. eerst verwerken.. 3 keer mis gegaan en daarvan 2 keer ivf/pgd. Misschien verder gaan kijken dan onze neus lang is. Ik hoop niet voor altijd een wensmama te hoeven zijn..

 

Geniet dubbel lieve minime... ♡

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oh lieve Nicole..... Wat een verdriet.....

Ik leef enorm met je mee.... Ken je pijn... Elke keer die angst of t ooit zou gaan gebeuren....

Maar t kan! Echt! Hou hoop!! Mijn 1e kwam pas bij de 4e poging (en toen was ik al 4x zwanger geweest..) en dat is in vergelijking met sommige dames hier nog 'snel'. Bij velen van hen is t uiteindelijk ook gelukt.

Maar nu mag je heel erg verdrietig zijn en boos.

Maar beloof me dat je erna weer op zoek gaat naar je hoop, want ik geloof dat hoop doet leven

 

Als je wilt schelden, huilen of gewoon ff wilt kletsen: i'm here.

 

Liefs!!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Hallo dames! Ik ben nieuw hier op t forum en vroeg mij af of er nog dames zijn die net als ik in t wachtbankje zitten? Liefs!
Dag Cooper,Ik ben ook nieuw hier. Heb afgelopen zaterdag mijn eerste punctie gehad. Erg spannend allemaal. Helaas is mijn terugplaatsing afgelopen dinsdag niet doorgegaan ivm overstimulatie over ongeveer 2 maanden mag ik een cryo behandeling. Hoe is het wachten nu bij jou? Of mag je inmiddels al testen? Ik duim voor je en leef met je mee! Lfz Kimli
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Cooper,Ik ben ook nieuw hier. Heb afgelopen zaterdag mijn eerste punctie gehad. Erg spannend allemaal. Helaas is mijn terugplaatsing afgelopen dinsdag niet doorgegaan ivm overstimulatie over ongeveer 2 maanden mag ik een cryo behandeling. Hoe is het wachten nu bij jou? Of mag je inmiddels al testen? Ik duim voor je en leef met je mee! Lfz Kimli
Hoi kimli, mag officieel morgen testen maar kon niet wachten en zag vanmorgen een heeeeeeeeel licht 2e streepje... Mijn gevoel zegt dat het niet goed is omdat je normaal rond de testdag toch wel een knaltest mag verwachten lijkt me? Wat balen zeg dat je geen tp hebt gehad. Wat zullen die 2 maanden dan lang duren voor je. Hopelijk kom je ze makkelijk door en sluit je ze af met een positieve test! 😘
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden