Ga naar inhoud

Dag na pregnyl 5000 negatieve zwangerschapstest


Ellen32

Aanbevolen Berichten

Ik heb afgelopen zondag 5000 pregnyl gespoten. Maandagmiddag en dinsdagochtend waren de zwangerschapstesten negatief. Deze hadden toch duidelijk vals positief. Moeten zijn?

heeft iemand dit ook meegemaakt?

 

gr. Ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Liantje,Ik heb vrijdag tp van twee embryo's. Vind het nogal vreemd dat ik een negatieve test heb. Ik zal de arts vrijdag nog ff vragen (had het al gevraagd maar vind zijn antwoord tegenstrijdig met wat ik op internet lees).Hoe is jou situatie als ik vragen magVerzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen ik vind het wel apart dat je niet een fatsoenlijk antwoord krijgt.

Ik wil volgende maand starten aan mijn cryos heb er nog 4 over van mijn derde ivf poging ze zijn niet van super maar het proberen waard. Ik heb er in november 2 terug geplaatst gekregen waarvan 1 is blijven plakken helaas in januari een miskraam van heb gehad.

Als deze toch niet goed zijn na het ontdooien dan gaan we goed nadenken hoe we precies verder willen.

Hoeveel behandelingen heb jij gehad was dit jou eerste?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi Liantje,

 

Wat een teleurstelling zeg een miskraam. Lijkt me heel zwaar? Gelukkig hoef je niet direct weer te spuiten.

wij hebben vier pogingen achter de rug (icsi) en er worden vrijdag embryo/cryo 10 en 11 teruggeplaatst.

We zijn in behandeling in Dusseldorf. Waar zitten jullie?

 

gr. ellen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen

Ik zit nu nog is Zwolle en Hengelo waar ik het heel fijn moet ik eerlijk zeggen, mijn behandelende arts en de verpleegkundigen zijn super lief en behulpzaam.Toevallig hebben mijn vriend en ik deze week over Düsseldorf gehad we willen alles uitgaan zoeken daar maar weten niet zo goed waar we dan zouden moeten beginnen.

Mijn vriend had gehoord dat de slagingspercentage daar hoger ligt en aangezien we het zelf moeten gaan bekostigen wil hij toch verder kijken.

Ik zelf vind het wel eng beheers de Duitse taal niet zo goed en ben dan bang dat ik de helft niet begrijp en mijn vriend zou ook niet met alle controles mee kunnen ivm zijn werk en ik durf niet alleen in Duitsland over de snelweg.

Maar dat is een zorg voor later.

 

Vier pogingen is ook al veel hoe ben je er zelf onder dan.

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

hoi LiantjeFijn dat je goed contact hebt met de artsen😀Dat is wel heel belangrijk. In Düsseldorf heb je Nederlands sprekende artsen en assistenten. Dus dat hoeft tzt geen probleem te zijn. Laten we van het positieve uitgaan dat het niet nodig is.Ik vind het emotioneel Soma wel zwaar. Elke keer weer die teleurstelling en altijd maar wachten. Gelukkig kunnen ik en mijn partner er goed samen over praten😄Bij een eventuele volgende poging gaan we onderzoek laten doen naar hoe de embryo's ervan binnen uitzien. Afh van de uitkomst gaan we misschien voor donorzaad

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ellen ik had veel moeite op een geven moment om me te uiten dat gaat nu veel beter ik was bang dat hij me niet zal begrijpen wat ik dus verkeerd heb in geschat.

Ik vind het heel zwaar en emotioneel allemaal komt zoveel op je af en je maakt zoveel mee. Iemand die het niet kent snapt er ook niks van heb ik in me omgeving gemerkt denken er heel makkelijk over.

Ik heb ook maatschappelijk hulp omdat ik er heel erg door heen heb gezeten een buitenstaander moet eerlijk zeggen vind het heel fijn.

Kunnen ze dat ook nog de eitjes van binnen bekijken doen ze dat na de bevruchting?

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja het is allemaal best heftig. En altijd weer die reacties van mensen die suggereren dat je er niet zo op moet focussen,

gewoon op vakantie gaan dan komt het vanzelf goed. Soms wordt je daar wel erg moe van. Pff

ook al genieten we wel het kinderloos zijn speelt altijd op de achtergrond mee.

 

naar wat ik heb begrepen maken ze na de bevruchting een soort van kopieën maken en kunnen ze dan zeggen hoe de eitjes er van binnen uitzien.

 

vandaag heb ik 2 driedaagse cryos teruggeplaatst gekregen. Dus weer wachten. Pff

met betrekking tot de pregnyl zei de arts dat het hcg niet altijd in bloed waarneembaar is. Omdat de pregnyl maar kort in het bloed circuleert. Het schijnt veel vaker voor te komen. Maar op forums was ik het nog nooit tegengekomen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Spannend voor jullie nu ik hoop dat het blijft plakken in ieder geval 1 van de 2.

Ik had het ook nog niet eerder gehoord van het pregnyl de arts zou het wel weten anders hadden ze je er geen 2 terug geplaatst.

Dus als ik terug ben van vakantie hoor ik hoe het bij jullie gaat.

Als ik daar WiFi heb kom ik online.

Succes deze dagen en probeer te ontspannen makkelijk gezegd dan gedaan.

Duim voor jullie

 

 

Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Na pregnyl is eisprong +- na 36uur.

 

En je mag tellen dat het elke 24u halveert

 

Onderstaande berekening is geen wetenschap en elk lichaam is anders. Bij mij was het vaak sneller uit lichaam.

 

1 = 5000

2 = 2500

3 = 1250

4 = 625

5 = 312,50

6 = 156,25

7 = 78,12

8 = 39,06

9 = 19,53

10 = 9,76

11 = 4,88

12 = 2,44

13 = 1,22

14 = 0,61

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden