Ga naar inhoud

Wachtbankje mei


ymkeh

Aanbevolen Berichten

Hoi dames, ik heb 22 april de punctie gehad en 25 tp. Pff wat is dat toch geduld opbrengen die wachtweken. Drie jaar gedokterd, 2 miskramen maar in 2013 raak. Nu nog 1 x proberen. Vorige x op wachtdag 2 krampen. Nu niets. Bij jullie?

 

ps krijg onderwerp wachtbankje niet gewijzigd naar april mei��

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoi Ymkeh en andere wachtenden,

 

Gisteren tp gehad van twee cryo's. Nu wachten. Voel van alles. Kleine steekjes. Licht kramperig gevoel. Het is erg onzeker. De tijd lijkt ook maar niet voorbij te gaan. Heb in 2012 via natuurlijke weg zoontje gekregen. Een wonder na 6 iui en 2 niet gelukte ivfs en zes vroege miskramen. Alles is mogelijk, dat weet ik inmiddels wel. Maar wat zijn deze weken killing.. gelukkig heb ik afleiding door mijn werk. Maar dan nog kruipt de tijd voorbij...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankje Janneke.

 

Ja Ymkeh heb ook t gevoel ongesteld te worden, vanaf vandaag wd 3. Ben beetje emotioneel ook. En zeer ongeduldig, maar we moeten toch echt afwachten hè. Voel ook bepaalde energie in me. Maar dat kan ook de spanning zijn. En mijn borsten zijn gevoelig. Nu al, heb ik normaal ook altijd voordat ik ongi word. Bij zwangerschap voel je dat tochniet nu al? Ik ben vandaag toch ineens wat minder hoopvol. Misschien is t morgen weer beter. Sterkte Ymkeh! We gaan ongeveer gelijk op! Leuk om hier zo wat uit te wisselen. Bij mij weet bijna niemand het. Heb eerder ivf gedaan en toen wist juist bijna iedereen het, veel collega's ook. Nu vind ik t wel prettig dat we stukje privacy terug hebben maar dan mis je t ook om over te praten. Heb wel paar vriendinnen die t weten.

 

Doei. Jij zit al op wd 5 Ymkeh. Weet je al wanneer je gaat testen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag wd 8. Vorige x voelde ik mij al op wd 4 emo en bij wd 5 gevoelige borsten en duizelig. Toen wd 9 positief getest. Toen raak. Nu voel ik vanalles maar ook net als bij ongi maar bang dat het utrogestan tegenhoudt. Deze x weet iedereen heet maar niet de tijdslijn. Zij denken dat ik nog aan het spuiten ben. Privacy is idd beter. Klinkt wel goed bij jou😀. Maar je weet het nooit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja Ymkeh wat is het spannend hè. Wordt alleen maar erger natuurlijk totdat je t weet. Het kan bij jou ook net zo goed raak zijn hè, het ongi gevoel kan er wel bijhoren. Ik wist niet dat gevoelige borsten er ook bij kan horen zo vroeg al want daardoor ging ik denken dat t niet gelukt zou zijn. Jij hebt dus ook al een kindje. Ik ook. Dat maakt het wel minder heftig dan de vorige keren voor mij. Toen was ik echt depri. Nu ben ik heel blij datik al moeder ben maar wil ik het juist voor mijn zoontje dat hij een brusje krijgt. Die wens is ook heel sterk. Nou Ymkeh sterkte hoor met wachten, heb je veel afleiding? Ik duim ook voor jou! Zou zo mooi zijn hè..

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja inderdaad. Ik heb een geweldig meisje en voel me ook gezegend. Het voelt idd anders. Wilde geen ivf meer maar door de tijd heen toch wel. Juist ook voor haar. En voor ons :) Nog een x. En wat zou het mooi zijn. Ik had vorige x vierkante borsten ;). Nu niet maar vandaag wel soms gevoelig. Kan ook van alles zijn. Altijd afleiding maar ook altijd in mijn hoofd �� Donderdag prikken. En jij? Denk je dat je zwanger bent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja man twee... heb er lang over gedacht maar uiteindelijk mijn gevoel gevolgd. Ik mag geen ivf meer vanwege mijn leeftijd maar deze cryo's zijn vier jaar geleden ingevroren. Ik wil ook geen ivf meer. Deze kans en heb nog zes cryo's over dus dan gaan we daarmee door en daarna is t klaar.

Heb ook hele grote borsten whaaaa.. dus ja, ik hoop dat t goed zit... ben ook vaag misselijk en moe, moet steeds zitten omdat ik duizelig ben. Lijkt er erg op maar kan ook schijn zijn omdat ik t zo graag wil of van de spanning..

 

Jij ook spannend... wd 9 al toch, of 10? En hoeveel dagen oud was je emmie?

Die van mij zijn zes dagen na pregnyl teruggeplaatst.

 

Ik weet nog niet wanneer ik ga testen.. wel gewone zw. Test uit winkel. Moeilijk om te wachten maar probeer t toch. Heb al wel duizenden tests gedaan in mn leven ; )

 

Succes en duimen in ons hoofd!!! Xx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij ons ook laatste keer.Bijna 40. Dit was een vers embryo van 3 dagen oud en als het goed is ook nog wat in de vriezer. Dat horen we een dezer dagen. Vandaag wachtdag 10 en volle borsten, maar heb al maat E, en kan ook van bolletjes. Maar als ik jouw bericht lees, klinkt het als mijn geslaagde poging van mijn dochter. Misselijk , duizelig, gevoelige borsten.. Heb jij ook van die balletjes toch? Mmm tot donderdag wachten duurt lang. Hou mezelf de hele tijd voor de gek, en wil mezelf dan weer rustig houden en dat op en neer. Vandaag hoofdpijn, misschien van de zenuwen en sjaggie, of toch omdat ik ongesteld moet worden. Ik moet testen in het Vu, dus probeer maar niet naar de etos te rijden, daar ben ik ook veeeeeeeel te vaak geweest :bootyshake:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heel herkenbaar Ymkeh.. ik heb ook steeds het idee dat het gewoon echt zo is en daarnahet gevoel dat ik mezelf moet dimmen en normaal moet doen omdat ik nog niks weet. En heel opvliegend en ongeduldig naar met name mijn lieve man... hij snapt t wel gelukkig en ben ook niet de hele tijd zo. Soms juist ook samen dromen over hoe mooi het zou zijn... ik heb geen bolletjes nee, ik doe deze poging helemaal in eigen cyclus dit keer. Dat was wel heel relaxed hoor want de bolletjes en t prikken heb ik ook steeds gehad bij vorige iui en ivfs.

 

Bijzonder dat jij ook bijna 40 bent. Ik ben 42 al dus vandaar ook dat ik t echt wel als erop of eronder zie.

😙😙😙

 

We hebben er geen invloed meer op Ymkeh.. nog even volhouden.. over een paar dagen weten we meer!

Link naar reactie
Delen op andere sites

even ei kwijt, weet zo zeker dat ik niet zwanger ben, geen symptomen, behalve hoofdpijn en rugpijn al twee dagen en soms voel ik mijn buik, net als bij ongi. Net het goede nieuws gekregen dag ik nog 9 rietjes heb. Super nieuws natuurlijk, maar ik word er ook onrustig van. Ik ben nl zzp er en er lopen opdrachten die ik niet kan cancellen, omdat ik trainer ben en ik groepen niet mag cancellen. Ik ben dankbaar maar tegelijkertijd word ik er heel erg onrustig van. en mijn opdrachtgever moppert nu al... pff zo :happy7:

 

hoe gaat het daar? al test gedaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey.. dat onrustige heb ik ook heel erg. Heb zelf ook pittige baan met veel verantwoordelijkheid. Geef ook groepen en zie individuele cliënten. Ik heb wel vrijheid om zelf te plannen en dat scheelt een hoop. Eerder deed ik nog een opleiding en toen heb ik echt gedoe gehad. Best al veel achter de rug, miskramen en teleurstellingen. Dat heeft zijn impact wel. Als ik er achteraf op terugkijk zou ik zeggen dat je vooral bij jezelf moet blijven, je wens gaat voor alles. Probeer goed grenzen aan te geven. Is het mogelijk om alleen smiddags groepen te plannen bijvoorbeeld? En met het ziekenhuis regelen dat de echo's sochtends zijn. Maar ja de onrust blijft want natuurlijk willen we dit niet zo. Kon t maar gewoon.. en nu dus t liefst zo snel mogelijk..

 

jij hebt vandaag het bloedonderzoek... heel veel succes, ik denk aan je. En hoop met je mee dat t raak is. Ook al zegt je gevoel nu van niet..

 

ik heb gister een test gedaan.. hij was negatief... wd 10.. misschien te vroeg? Was nog niet echt heel teleurgesteld, dat komt denk ik pas als ik echt ongesteld ben. Voel me wel echt belabberd nu want heb ook nog zware verkoudheid en verhoging. Bah. Heb vakantie maar zo voelt t niet. 😢

 

Nou ja in ieder geval.. veel sterkte vandaag Ymkeh! Jij weet het gewoon vandaag joh. Ben je in ieder geval van die onzekerheid af! Maar natuurlijk hoop je dat t raak is....💕

 

en anders gaan we vrolijk verder. Je hebt nog 11! Cryo's! Dat is sowieso geweldig nieuws! 👍

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even snelle reactie. Volgt later meer :). Wat vervelend nieuws :(. Volgens mij kan je alleen vroeg testen dmv bloedtest. Nog een x proberen? Helaas ben ik niet zwanger. Moet nu 1 mnd wachten voor een cryo. Nog 9' Ik mail morgen uitgebreid :). Denk aan je en duim voor je x

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt als gast nu eerst posten en gelijk daarna registreren. Als u al een account hebt, meld u dan nu aan om te posten met uw account.

Gast
Reageer hier op dit topic...

×   Geplakt als RTF formaat tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in.



  • Berichten

    • Hallo, Wij hebben onlangs een eerste poging ICSI gedaan. We hadden in totaal 13 eitjes die geïnjecteerd zijn. Hier zijn helaas geen bevruchtingen uitgekomen.  Uit het onderzoek is ook niets raars gekomen, geen afwijkende eicellen of zaadcellen.  Nu willen we niet hetzelfde riedeltje nog eens doen zonder verder onderzoek.  We hebben onze zinnen gezet op Gent. Daar schijnen ze meer onderzoek te doen.  Zijn er meer mensen die geen bevruchtingen hebben gehad na een - in principe - succesvol ICSI traject tot dan toe? En wat zijn jullie vervolgstappen?   
    • Hai @Ele   Wij zijn eind 2020 gestart met ivf. Eerste poging hadden ivf gehad en daar kwam helaas helemaal embryovorming. 2de ronde icsi gedaan hier 6 embryo's 1 terug geplaatst, geen succes. 1 was sterk genoeg om ingevroren te worden dus deze in mijn natuurlijk cyclus mogen terug plaats. Hier van zwanger geworden maar helaas een vroege miskraam. Bij de 3de rond niets in de vriezer maar 2 laten terugplaatsen en hieruit is onze zoon Noah geboren. Hij is nu net 1 geworden. Door ziekte van mijn man besloten snel weer de volgende ronde ivf in te gaan nu hij nog zo gezond mogelijk is. Eerste punctie zit er weer aan te komen en moet zeggen dat ik hem best wel weer knijp. Vond de vorige rondes zwaar maar met z'n lief klein mannetje erbij is het er niet makkelijker op. Hoe ervaar jij dat met een dochter van bijna 3?
    • Hoi! Ik ben 40 en voor het eerst bezig met ICSI in UZ Brussel. 3 jaar geleden 6 IUI pogingen gehad in een Nederlands ziekenhuis zonder resultaat. Ik heb afgelopen dinsdag mijn eicelpunctie gehad met 4 eitjes als resultaat. We zijn nu uiteraard in spanning aan het wachten op nieuws. Over 5 dagen worden we pas gebeld door de arts met het nieuws hoeveel embryo's de vriezer ingaan. Als er intussen iets mis zou gaan dan worden we eerder gebeld. De reden dat ik deze cyclus geen terugplaatsing kan hebben is omdat ze hebben ontdekt tijdens de punctie dat ik een poliep heb in mijn baarmoeder. Die moet eerst verwijderd worden voor ze een terugplaatsing kunnen doen. Logisch maar toch was het wel even balen!  Ik zou het leuk vinden om ervaringen te delen met lotgenoten. Hoe gingen jullie bvb om met de wachtperiodes,wat waren jullie ervaringen met de hormonen,de punctie etc... Lieve groetjes, Nathalie 
    • Hi @Aisiya, Ik begin binnenkort met mijn tweede ronde IVF/ICSI! En ik ben 42... 🙂 Ben jij al begonnen of begin je ook binnenkort?  Ik heb mijn eerste ICSI behandeling gedaan 4 jaar geleden, met als resultaat een hele mooi dochter van nu bijna 3 jaar.  Toen heb ik veel steun gehad aan deze forum, en om verhalen te delen en lezen van andere die hetzelfde meemaken.  Het lijkt mij fijn om elkaar te ondersteunen! 
    • Ik begin binnenkort voor de tweede keer met IVF ./ ICSI en ik ben benieuwd of er andere zijn die ook beginnen of net zijn begonnen?  Ik heb 4 jaar geleden mijn eerst ICSI ronde gehad, met de resultaat een hele mooie dochter van bijna 3. 
  • Topics

×
×
  • Nieuwe Aanmaken...

Belangrijke Informatie

Gebruikers Voorwaarden